powrót do rzeczywistości
|
|
Nie widzę problemu, przecież stara droga po oddaniu ekspresówki przechodzi pod zarząd gminy (wójta) i może on na niej wprowadzić ograniczenie tonażowe, zakaz ruchu dla ciężarówek i kosić opłaty za ich łamanie.
|
|
VIA tool czy toll bo to różnice robi ogromną
|
|
Ograniczenie tonażowe to może i dobry pomysł ale co z ruchem lokalnym. Cos czuje że wiele tirów z ukrainy, żeby ominąć VIA Toll na drodze Lublin-Piaski w Biskupicach bedzie skręcało w wojewódzką 626 i przez Milejów będą jechać do Łecznej, a stamtąd krajową 82 do Lublina. Oganiczenie tonażowe tutaj się nie sprawdzi bo np do Milejowa jeździ sporo TIR'ów z owocami do miejscowych zakładów.
|
|
Ograniczenie tonażowe to może i dobry pomysł ale co z ruchem lokalnym. Cos czuje że wiele tirów z ukrainy, żeby ominąć VIA Toll na drodze Lublin-Piaski w Biskupicach bedzie skręcało w wojewódzką 626 i przez Milejów będą jechać do Łecznej, a stamtąd krajową 82 do Lublina. Oganiczenie tonażowe tutaj się nie sprawdzi bo np do Milejowa jeździ sporo TIR'ów z owocami do miejscowych zakładów.a właściwie to w wojewódzka 629 :-) |
|
Tiry niszczą drogi w Polsce. A może by tak zamiast przy drogach stawiać fotoradary wmontować w asfalt nowoczesne wagi tensometryczne? Z tego co się orientuję to te wagi może nie są tak dokładne jak tradycyjne, ale za to trudniej je zniszczyć.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|