Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Chodzi o to, aby obie branże mogły się harmonijnie i równomiernie rozwijać." Aha, czyli moglibyście budować autostrady ze żwiru gdyby taka branża istniała? Bo przecierz ona też powinna się równomiernie rozwijać. Chyba konkurencja polega właśnie na tym, że się wybiera lepszy produkt a nie każdy po równo aby sie branże harmonijnie rozwijały.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba chodzi o technologie w oparciu o jaką zbudowano odcinek A2 od Nowego Tomyśla do Świebodzina. Ciekawe jakie oni mają doświadczenia w tym zakresie skoro ta technologia u nas istnieje od kilku lat.To co na dziś można stwierdzic to jedynie to , że jazda na takiej drodze jest o wiele głośniejsza (szum opon) , mało komfortowa. Pozatym znając nasze realia i złodziejstwo przy budowie dróg , beton będzie zubożały i drogi będą się sypały..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No właśnie, w tym zachwycie nie ma nic o komforcie podróży. Takie kraje jak Hiszpania czy Francja jakoś nie garną się do betonu na autostradach. Francja miała jedną autostradę ale dała sobie spokój, gdy okazało się jak fatalnie beton wpływa na zawieszenie samochodów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Patologia nie państwo!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.muratorplus.pl/biznes/wiesci-z-rynku/drogi-i-autostrady-w-polsce-nawierzchnie-betonowe-czy-asfalt_70948.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poniemiecka Berlinka ma się dobrze do dziś a jest wykonana z betonu. Widzę, że lobby asfalciarzy działa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popędzimy 50 na ha bo wszędzie zabudowany Kpina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Beton to technologia dla leniwych zarządców dróg. Dla użytkownika to same wady: stuki na dylatacjach i zdzieranie opon. Asfaltobeton wymaga regularnej konserwacji, która jest obciążeniem dla zarządcy, ale jego podatna nawierzchnia jest lepsza dla użytkownika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popatrzcie w Czechach albo na S8 w okolicach Łodzi tam jest wykonany spory kawałek w tej technologii A1 - E obwodnica Łodzi też w tej technologii szkoda że S12 Puławy Kurów nie będzie w betonie .... Asfalt to częste wydawanie kasy na specjalnie źle zrobioną drogę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już Hitler wiedział z czego budować autostrady, które do dziś istnieją w nienaruszonym stanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba niemieckie cementownie w Polsce nie maja zbytu na cement???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pewnie... beton tańszy tylko nikt nie wspomniał że przez pierwsze 1,5 roku nie wolno posypać go solą ciekawe skąd GDDKiA weźmie kasę na zimowe utrzymanie nawierzchni z betonu droższymi środkami chemicznymi jak sola nie będzie wolno sypnąć a droga będzie musiała być przejezdna...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba chodzi o technologie w oparciu o jaką zbudowano odcinek A2 od Nowego Tomyśla do Świebodzina. Ciekawe jakie oni mają doświadczenia w tym zakresie skoro ta technologia u nas istnieje od kilku lat.To co na dziś można stwierdzic to jedynie to , że jazda na takiej drodze jest o wiele głośniejsza (szum opon) , mało komfortowa. Pozatym znając nasze realia i złodziejstwo przy budowie dróg , beton będzie zubożały i drogi będą się sypały..
  Obiegowe opinie bez pokrycia w faktach, generalnie betonówki są teraz tak samo ciche jak przeciętny asfalt, co więcej są jasne i jeździ się na nich komfortowo i bezpiecznie. Nie robią się koleiny, czego chyba nie trzeba wyjaśniać. Chyba że dla Ciebie komfort jazdy oznacza walkę z kierownicą po wpadnięciu w koleiny, to wtedy spoko ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak udzielać korepetycji z niemieckiego Miałem problemy z studiowaniem języka niemieckiego, zawsze brakowało praktyki. I pewnego razu znalazłam Preply. http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 Ogromny wybór, możliwość korepetycji z języka niemieckiego online z nośnikami mowy "native speaker". Zajęcia są na Skypa, jest to bardzo wygodnie i korzystnie. W Preply bywają różne rabaty, można otrzymać lekcje nawet za darmo! Również ogromny i najszerszy wybór korepetycji dla dzieci i biznesowy język dla firm. Indywidualne podejście. Wykwalifikowani wykładowcy w Lublinie! nauka przez Skype jest bardzo efektywna ! Rezultat nie zmusi czekać! Polecam bardzo !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgodze się beton jest lepszy i nie tak szybko się robią koleiny co prawda w okresie zimy może nie będzie to tak komfortowe ale lepiej tak niż korepetycje z język ukraiński na skype za darmo w Preply http://preply.com/pl/skype/korepetycje-z-ukraińskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgodze się beton jest lepszy i nie tak szybko się robią koleiny co prawda w okresie zimy może nie będzie to tak komfortowe ale lepiej tak niż korepetycje z język ukraiński na skype za darmo w Preply http://preply.com/pl/skype/korepetycje-z-ukraińskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...