Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Lublin - miasto samochodów i deweloperów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koszmar, jestesmy złomowiskiem zachodniej europy...uzywany grat z rajchu jako wyznacznik pseudodobrobytu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"20 tys. samochodów przybywa rocznie w Lublinie." - szkoda, że bus pasów nie przybywa, bo za kilka lat wszystko będzie stało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłem w szoku - rejestracja auta zajeła ok 30 min. a ja cały dzien urlopu wziałem na tą okoliczność.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin - miasto samochodów na chodnikach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
20 tys. samochodów rocznie. To jak nie ma być korków? Ulic w Lublinie nie da się już wielu dobudować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przybywa 20 tys. samochodów rocznie i 1 tys. miejsc postojowych. Czyli 19 tys. będzie stało na chodnikach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przybywa 20 tys. samochodów rocznie i 1 tys. miejsc postojowych. Czyli 19 tys. będzie stało na chodnikach.
 I na trawnikach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Samochody - to jest przekleństwo. Hałas, spaliny, chamy za kierownicą, korki, zastawione chodniki i ludzie jeżdżący wszędzie samochodem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ile niezarejestrowanych? Mieszkjący w LBN studenci, niezameldowani, a mieszkający pracujący, codziennie dojeżdżający do Lublina do pracy pracujący, dojeżdżający uczniowie i studenci, przyjeżdżający do miasta do urżedu, sklepu, lekarza, przejeżdżajcy przez Lublin tranzytem,  auta firmowe na innych blachach zarejestrowane w Poznaniu lub Wawie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do niedawna wiele aut było zarejestrowanych na Ukrów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sztandar wschodni jak poda informacje to tak jak radio erewań. 20tyś przybywa a ile ubywa wypadało by podac bilans(moze jest napisane w artykule ale nie czytałem po pierwsze zakodowane a po drugie primo to takich wypocin sie nie czyta)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racji nie mają ani wrogowie samochodów ani ich wielbiciele. Wszystko w granicach rozsądku z umiarem. Masz samochód to go wykorzystuj, a nie trzymaj bezproduktywnie pod blokiem. Pierwszeństwo w parkowaniu powinni mieć bezwględnie zameldowani mieszkańcy. Powinny być zaostrzone przepisy przyznawania prawa jazdy (trudniejsze i droższe  egzaminy) oraz okresowe badania lekarskie i psychotechniczne dla kierowców amatorów zwłaszcza po 60 roku życia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy takim tempie przyrostu samochodów za 10 lat nie będzie się dało jeździć po tym mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Mariusz Trudniejsze egzaminy? A da się zrobić jeszcze trudniejsze? Czemu to ma służyć? Ograniczaniu liczby kierowców na siłę? A może pora naprawić komunikację miejską, tak, żeby nie jeździła do centrum z niektórych miejsc co godzina i przy byle okazji zmniejszała liczbę autobusów (dzień specjalny, śmiechu warte).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Mariusz Trudniejsze egzaminy? A da się zrobić jeszcze trudniejsze? Czemu to ma służyć? Ograniczaniu liczby kierowców na siłę? A może pora naprawić komunikację miejską, tak, żeby nie jeździła do centrum z niektórych miejsc co godzina i przy byle okazji zmniejszała liczbę autobusów (dzień specjalny, śmiechu warte).
 Dlaczego na siłę? Jakby wyeliminować nawet te 10-20% najmniej rozgarnietych, to juz bylby wielki sukces, i dla bezpieczenstwa, i dla miejsca w miescie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Raj dla parkingowych i straży miejskiej. Dojechać do pracy ze wsi można jedynie swoim samochodem...komunikacji brak zwłaszcza w soboty i niedzielę. Kiedyś były pociągi...teraz ślady po torach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przy takim tempie przyrostu samochodów za 10 lat nie będzie się dało jeździć po tym mieście." - nie masz racji. To będzie za 5 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Liczba mieszkańców Lublina maleje a liczba samochodów rośnie. Ciekawe za ile lat w Lublinie będzie więcej samochodów niż ludzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racji nie mają ani wrogowie samochodów ani ich wielbiciele. Wszystko w granicach rozsądku z umiarem. Masz samochód to go wykorzystuj, a nie trzymaj bezproduktywnie pod blokiem. Pierwszeństwo w parkowaniu powinni mieć bezwględnie zameldowani mieszkańcy. Powinny być zaostrzone przepisy przyznawania prawa jazdy (trudniejsze i droższe  egzaminy) oraz okresowe badania lekarskie i psychotechniczne dla kierowców amatorów zwłaszcza po 60 roku życia.
 A niby z jakiej racji droższe? Jak ktos bogatszy to zasluguje na prawo jazdy a biedniejszy nie? A jak kogoś nie stac bedzię na drogi egzamin to dobrze, bo na pewno byłby złym kierowcą? Akurat kasa nie wyeliminuje ofiar losu na drogach. Argument z tyłka 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...