Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

250 zdjęć w dwie godziny

Utworzony przez rafal, 18 grudnia 2007 r. o 16:16 Powrót do artykułu
Zdecydowana glupota, bo radar stał nie tam, gdzie trzeba i gdzie dochodzi do zdarzeń drogowych, poza tym to piesi często wchodza na przejście jakby samochody nie istniały i jakby pojazdów nie dotyczyły prawa fizyki. Moim zdaniem o bezpieczeństwo pieszych powinni zadbać oni sami, a nie kierowcy, bo jadąc nawet 40 na godzinie nie uda się zatrzymać pojazdu gdy pani w ciemnym futrze i czarnym berecie na glowie nagle sobie ubzdura, że trzeba przejść nie bacząc na grożące niebezpieczeństwo!!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PAńSTWO POLICYJNE!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kochani. Jeśli w tym miejscu, na takiej jezdni obowiązuje 50 km/h to jak powinno być np. na Pawiej??????? Chyba kierowca powinien jechać na piechotę? Zastanówcie się chłopcy radarowcy czy nie ganiać odpowiedzialnych za stan naszych ulic. Pozdrawiam Swiątecznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sprytna Drogówko! Postawcie ten fotoradar na dłużej w tym miejscu - odpowiednio oznakujcie miejsce dla kierowców, aby nie byli zaskakiwani. Dla Waszych przestarzałych statystyk już następnego dnia będzie totalna KLAPA, bo tylko jeden roztargniony i jeden głupi da się złapac. BĄDŹCIE NORMALNI! Wesołych Świąt!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KTO widział na świecie żeby na dwópasmówce przedzielonej było ograniczenie prętkości do 50 km to poco nam takie ulice niech się ktoś nadtym zastanowi zawsze wpadamy w skrajności
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...