Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
cała ta elektronika kupiona ostatnio przez ZTM nie działa jak należy. Przykład to wyświetlacze, które często ulegają awarii albo pokazują autobus który odjechał 1-2 minuty temu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może to dlatego że... kierowcy nie włączają ogrzewania? Jechałam dziś takim.. pięknym nowym.. i kurcze najzimniejszym jakim kiedykolwiek jechałam. Trolejbus linii 160.. Szkoda ze numeru nie zapisałam.. Szyby zamarznięte.. para z ust.. stopy skostniałe.. brawo.. a bilety w górę idą.. aby tak dalej
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To tylko urządzenia - rzecz martwa. Mróz robi swoje. Powiem tak, jak ktoś do mnie przyjeżdża z innego miasta ze znajomych to czego jak czego ale zbiorkomu się w Lublinie nie wstydzę
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to zapraszam do kierowcy :) z chęcią sprzedam :)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może to dlatego że... kierowcy nie włączają ogrzewania? Jechałam dziś takim.. pięknym nowym.. i kurcze najzimniejszym jakim kiedykolwiek jechałam. Trolejbus linii 160.. Szkoda ze numeru nie zapisałam.. Szyby zamarznięte.. para z ust.. stopy skostniałe.. brawo.. a bilety w górę idą.. aby tak dalej
Dwadzieścia lat temu żeby widzieć ulice z autobusu trzeba było kółeczko sobie wychuchać albo szybe zeskrobać a na podłodze stało sie w posniegowym błocie. Czy kiedyś inni ludzie byli czy juz zapomnieli jaki mamy klimat.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwadzieścia lat temu żeby widzieć ulice z autobusu trzeba było kółeczko sobie wychuchać albo szybe zeskrobać a na podłodze stało sie w posniegowym błocie. Czy kiedyś inni ludzie byli czy juz zapomnieli jaki mamy klimat.
Nie zapomnieli, ale mamy 2016 rok i znacznie rozwiniętą technologię niż te twoje 20 lat temu. Tutaj wymiana praktycznie wszystkich autobusów na nowe, 2 silniki elektryczne, wi-fi, a nie ma na ogrzewanie? Tym bardziej, że niedługo podwyżka biletów?   Po to wszystko się rozwija, aby ludziom lepiej się żyło, a nie z "przymusu".
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumie problemu biletów a nie można kupić sobie na zapas np 3ch biletów i trzymać je w portfelu przecież to nie ciężar którego nie da się nosić jak się nie ma za grosz rozumu to zawsze bilet kupuje się w ostatniej chwili a jadąc komunikacja i przyglądając się ręce opadają ze aż typu ludzi jest takich a awantury pasażerowie roobia o wszystko tak jak jednym razem babka chciala 5 biletów od kierowcy ulgowych i krzyczała na cały pojazd ze kierowca ja chce oszukać bo za 5biletów wola 8zł jak bilety są po 1.4 i to jest 7zł i pomimo tłumaczeń ze u kierowcy są droższe nie dało żadnego rezultatu to do kwestii tej Pani co twierdzi że kierowcy chamscy są to się dziwić nie można ze to też powodują pasażerowie swoją głupotą bo jak można z taką osobą dojść do porozumienia jak są nierozumni a pozniej to kierowca cham
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".
Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .
  Raczej nie, bo mówię o sytuacji, która wydarzyła sie ponad rok temu i była wczesna ciepła jesień, żadnych ogonów ;) a koleś nie chciał mi sprzedać biletu NA PRZYSTANKU pod Saskim (wsiadłam na litewskim, tam nie ma gdzie kupić, a podeszlam na przystanek równo z autobusem).
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?
  Jak i większość autobusów (73 autosany i 27 mercedesów przegubowych) i trolejbusów (28 bogdanów, 12szt przegubowych trollin i 20 krótkich trollin) jakimi codziennie MPK wozi pasażerów nie należy do MPK a do ZTM. Jednak za utrzymanie ich w sprawności odpowiada dzierżawca - czyli MPK. A żeby było śmieszniej, tylko w 50 pojazdach należących do MPK są biletomaty (20 krótkich mercedesów, 10 długich mercedesach i 20 najstarszych trollinach)... a no i chyba tym autobusie elektrycznym co jeździ na zdędnej nikomu niepotrzebnej poza MPK trasie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciepło to jest albo gdy w środku tłum ludzi albo jak kierowca łaskawie ogrzewanei włączy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
był problem z tymi biletomatami zanim zaczęły się mrozy!!! mi przy temperaturze na zewnątrz +10 stopni nie wydał biletu!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś biletomatów  nie było i wszystko grało. A teraz wielkie halo...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Wyślij

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.