Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Bezsens , to se na da panie Hawranek, urzędnicy jeszcze nigdy nie wymyslili nic mądrego. www.ustkapogoda.pl
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś były też darmowe linie autobusowe podwożące klientów do LECLERCA na ul. Zana, do TESCO i do REAL-a. Są te linie jeszcze ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
prosta sprawa - zamontować takie karuzelowe bramki w drzwiach. Autobus jedzie do sklepu - kręcą sie do środka - a pod sklepem kierowca robi klik i kręcą się na zewnątrz - ludło wysiada. W powrotnej na odwrót - można wejść pod sklepem, potem klik i można tylko wysiadać...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cbv napisał:
Kiedyś były też darmowe linie autobusowe podwożące klientów do LECLERCA na ul. Zana, do TESCO i do REAL-a. Są te linie jeszcze ?
Już nie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja jestem klientem carrefouru ale nie zawsze jadę do sklepu bo czasem się rozmyślam i wysiadam wcześniej. Ale klientem jestem, a to autobus jak piszą dla klientów. Mogę się wylegitymować paragonami, tylko nie wiem komu. Kierowcy, kanarowi czy policji a może ITD. Czy ITD może legitymować pasażerów? Co za urzędnicze wymysły!
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zenada. najpierw wyslano delegacje z ZTM aby sprawdzil jak wyglada darmowa komunikacja miejska za granice ale po co skoro nawet nie bylo takich planow zeby byla rowniez u nas,takie darmowy urlop .. teraz kiedy zostal jeden darmowy przewoznik to tez jest problem. Co za glupota kupowac bilet za np 2,8 zl zeby podjechac jeden przystanek,taka linia idealnie sie do tego nadaje ale wtedy nie zarobiliby na wyjazdy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
anioleczek napisał:
Co za glupota kupowac bilet za np 2,8 zl zeby podjechac jeden przystanek
Co za głupota jechać jeden przystanek autobusem [gdy nie ma się przejazdówki].
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bzdura! Jak można zabronić komuś wysiadania wcześniej?! Przecież jest ustawa zabraniająca ograniczania wolności -więc jakim cudem i jakim prawem mogą mi zabronić wysiąść wcześniej? Poza tym: jeżeli jadąc do Carfur mogę sobie przypomnieć, że zostawiłem w domu włączone żelazko lub gaz na kuchence(bo mogłem) -i co wtedy?-też zabronią mi wysiąsć??? Poza tym: co, jeżeli np. z Tatar lub z Dworca Głównego PKS zechcę wysiąść niedaleko Carfura, który jest przy Rondzie Berbeckiego? -też mi nie będzie wolno tam wysiąść?
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Co za głupota jechać jeden przystanek autobusem [gdy nie ma się przejazdówki]. [/quote] [quote name='Gość' timestamp='1367218076' post='764013'] Co za głupota jechać jeden przystanek autobusem [gdy nie ma się przejazdówki].
niezupełnie głupota jechać jeden przystanek dalej -bo niektóre przystanki są dość daleko od siebie...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja bym to bardziej "marketingowo" rozwiązał: zrobić coś w rodzaju biletu miesięcznego na te autobusy z comiesięczną opłatą i "podbijaniem pieczątki" na ważność tego biletu (podobnie jak na parkingu płatnym) -miesięczny kosztowałby np.50zł. Ale żeby nie było ,że "to jest zdzierstwo", to po każdych zakupach powyżej 50zł w Carfur klient otrzymywał by premię e-bon w postaci np.5zł na kolejne zakupy. Była by to rekompensata za tenże bilet. Więc: im więcej kupowałbyś w Carfur , tym taniej wychodzi jazda takim autobusem. Osób bez biletu miesięcznego nie wpuszczać do autobusu -i proste!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobus wyklejony różnymi nakazami, zakazami /a są przecież inne lepsze sposoby informowania/ na wstępie irytuje pasażera, a do tego arogancja kierowcy, który dokonuje selekcji pasażerów na tych, którzy mogą dostąpić zaszczytu wejścia, czy też nie.Jeżeli selekcja nie jest rzetelna i trafią się pasażerowie "na gapę" to wiezie ich kilka przystanków dalej nie zatrzymując się na kolejnych przystankach -na zasadzie "ja ci pokażę". Czy tak ma wyglądać wprowadzanie w życie nowych przepisów, czy postawa kierowcy musi wywoływać kłótnie,w których kierowca jest najgłośniejszy? Przewożniku,należy zająć się tym problemem i innymi,które pomijam.Darmowa jazda nie musi być byle jaka. Oto obrazek kursu CA-1 w dniu 14.05 2013 godz.13,44 z ul.Kompozytorów Polskich
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie dzisiaj mega chamski i wulgarny kierowca autobusu linii carrefour wyrzucił z pustego autobusu o 7 rano , wypytywał gdzie jadę itd itp To prawda , że nie jechałam do carrefour, tylko do pracy 1 przystanek i wsiadłam do autobusu z pośpiechu. Nie zwracałąm uwagi jaki to autobus, chciałam tylko dojechać do pracy. A ten jak nie zacznie na mnie krzyczeć, święci Pańscy. To nienormalne. Do dzisiaj - owszem - BYŁAM klientką tego sklepu, ale już nigdy więcej. To przechodzi ludzkie pojęcie, jaki tani jest carrefour, że będzie segregował kto może jechać jego linią, a kto nie. Czasami człowiek nie patrzy do jakiej linii wsiada, jak w moim wypadku. Czy zasługuje na takie traktowanie? Ja rozumiem, że Pan kierowca tej linii to istny fanatyk. Musi naprawdę nienawidzić ludzi. Najchętniej pewnie by sobie jeździł sam jeden tym CENNYM autobusem po mieście. Stara prawda jest taka - nie ma NIC na tym świecie za darmo. Ja sama pracuję cięzko w handlu i nie mogę nic przykrego powiedzieć klientowi , nawet jak mam rację. To wy nie potraficie wychować swojego pracownika, co Carrefour? Jesteście obrzydliwie tani, sknery, wredni ludzie. I nie macie prawa decydować co klient zrobi po tym jak wsiądzie do autobusu, może się rozmyślić i wysiąść, a wy nie jesteście policją, żeby nas pilnować. To wolny kraj - sobie zapamiętajcie. A jak PiS was odpowiednio opodatkuje, to się skończy Eldorado. Splatował real to życzę żebyście Wy byli następni, bo ja jestem biedną osobą , ale NIKOGO nie wolno tak traktować NIKOGO.
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie dzisiaj mega chamski i wulgarny kierowca autobusu linii carrefour wyrzucił z pustego autobusu o 7 rano , wypytywał gdzie jadę itd itp To prawda , że nie jechałam do carrefour, tylko do pracy 1 przystanek i wsiadłam do autobusu z pośpiechu. Nie zwracałąm uwagi jaki to autobus, chciałam tylko dojechać do pracy. A ten jak nie zacznie na mnie krzyczeć, święci Pańscy. To nienormalne. Do dzisiaj - owszem - BYŁAM klientką tego sklepu, ale już nigdy więcej. To przechodzi ludzkie pojęcie, jaki tani jest carrefour, że będzie segregował kto może jechać jego linią, a kto nie. Czasami człowiek nie patrzy do jakiej linii wsiada, jak w moim wypadku. Czy zasługuje na takie traktowanie? Ja rozumiem, że Pan kierowca tej linii to istny fanatyk. Musi naprawdę nienawidzić ludzi. Najchętniej pewnie by sobie jeździł sam jeden tym CENNYM autobusem po mieście. Stara prawda jest taka - nie ma NIC na tym świecie za darmo. Ja sama pracuję cięzko w handlu i nie mogę nic przykrego powiedzieć klientowi , nawet jak mam rację. To wy nie potraficie wychować swojego pracownika, co Carrefour? Jesteście obrzydliwie tani, sknery, wredni ludzie. I nie macie prawa decydować co klient zrobi po tym jak wsiądzie do autobusu, może się rozmyślić i wysiąść, a wy nie jesteście policją, żeby nas pilnować. To wolny kraj - sobie zapamiętajcie. A jak PiS was odpowiednio opodatkuje, to się skończy Eldorado. Splatował real to życzę żebyście Wy byli następni, bo ja jestem biedną osobą , ale NIKOGO nie wolno tak traktować NIKOGO.
 
Mnie dzisiaj mega chamski i wulgarny kierowca autobusu linii carrefour wyrzucił z pustego autobusu o 7 rano , wypytywał gdzie jadę itd itp To prawda , że nie jechałam do carrefour, tylko do pracy 1 przystanek i wsiadłam do autobusu z pośpiechu. Nie zwracałąm uwagi jaki to autobus, chciałam tylko dojechać do pracy. A ten jak nie zacznie na mnie krzyczeć, święci Pańscy. To nienormalne. Do dzisiaj - owszem - BYŁAM klientką tego sklepu, ale już nigdy więcej. To przechodzi ludzkie pojęcie, jaki tani jest carrefour, że będzie segregował kto może jechać jego linią, a kto nie. Czasami człowiek nie patrzy do jakiej linii wsiada, jak w moim wypadku. Czy zasługuje na takie traktowanie? Ja rozumiem, że Pan kierowca tej linii to istny fanatyk. Musi naprawdę nienawidzić ludzi. Najchętniej pewnie by sobie jeździł sam jeden tym CENNYM autobusem po mieście. Stara prawda jest taka - nie ma NIC na tym świecie za darmo. Ja sama pracuję cięzko w handlu i nie mogę nic przykrego powiedzieć klientowi , nawet jak mam rację. To wy nie potraficie wychować swojego pracownika, co Carrefour? Jesteście obrzydliwie tani, sknery, wredni ludzie. I nie macie prawa decydować co klient zrobi po tym jak wsiądzie do autobusu, może się rozmyślić i wysiąść, a wy nie jesteście policją, żeby nas pilnować. To wolny kraj - sobie zapamiętajcie. A jak PiS was odpowiednio opodatkuje, to się skończy Eldorado. Splatował real to życzę żebyście Wy byli następni, bo ja jestem biedną osobą , ale NIKOGO nie wolno tak traktować NIKOGO.
He! He! -bzdurne tłumaczenie "wsiadłam do autobusu w pośpiechu" -czyli gdyby jechali tym autobusem porywacze i gwałciciele, to też by Pani do niego wsiadła ? :lol: Chyba jednak jest Pani blondynką... Miał rację ten kierowca z Carrefoura -no bo niby czemu autobus "marketowy" miałby być Instytucją Charytatywną ?  Jeżeli np.jedzie autobus wynajęty przez kogoś na wesele, to też ma brać "innych" podróżnych niż "weselnicy" ??? Domyślam się, który to był kierowca -ale tu Panią zasmucę, bo...miał rację. Kiedyś byłem świadkiem (jadąc tym autobusem do Karfura) podobnej sytuacji. Nawet wściekła kobieta zadzwoniła do swego znajomego policjanta aby "poskarżyć się", że kierowca ogranicza jej wolność osobistą - i... znajomy policjant powiedział jej, że tu akurat kierowca ma rację -nie ona. Jasne ???
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.