Pytania:
1 - kto opracowywał biznesplan lotniska w Świdniku i dlaczego nikt nie chce latać do i z tego lotniska
2 - czy jest możliwość rozbudowy pasów startowych lotniska dla dużych samolotów
3 - kto będzie dojeżdżał kolejką na lotnisko i gdzie będą parkingi w :Lublinie dla dojeżdżających z Lublina
4 - kto pokryje straty z deficytowego lotniska
5 - jakie kwalifikacje ma dyr. Siczek - poza byciem radnym i "przeforsowaniem" nazwy ul. Chiary Lubich - aby "zgarniać" dużą kasę z lotniska
6 - za co były nagrody dla "zarządców" budowy "niewypału" w Świdniku
7 - ile otrzymuje p. Olak za PR lotniska i dlaczego tak dużo
8 - etc.
|
|
po jaką cholerę w Lublinie parkingi dla dojeżdżających z Lublina????!?!?!!?!
jak chcesz jechać swoim złomem, to jedziesz prosto na lotnisko i tam sobie parkujesz. jak chcesz jechać PKP, to jedziesz na dworzec MPK, taksówką albo idziesz piechotą.
|
|
Nawet jeśli byłyby to spalinowozy wjeżdżające do hali to przecież i tak nad dachem pod którym ma poruszać sie spalinowóz mogą być wywietrzniki więc spaliny po hali chyba by nie hulały... zresztą taki wóz musi wjechac przez bramę której się nie zamyka...
|
|
Jak to po jaką cholerę? To, że ktoś jest z Lublina to nie znaczy, że ma jechać MPK, PKP, lub taksówką na lotnisko czy z powrotem Ja tam wolałbym (gdybym odlatywał, bądź przyleciał) żeby mnie ojciec czy ktoś znajomy autem zawiózł na lotnisko, bądź do miasta... bo wygodny jestem. Przeciez wiadomo, że czasem auto trzeba zaparkować, bo przylot się opóxnia, odprawa trwa... pomyśl. |
|
Jak to nikt nie chce latać? Najarałes się? Jak lotnisko będzie oddane do użytkowania to wielu będzie latać. |
|
www.facebook.com/LublinAirport
|
|
"Do lotniska Lublin dowiozą nas elektryczne pociagi" to po jaką ch...e kupiono 3 składy spalinowe
za 24 miliony zł.
Widać że " nasi " urzędnicy pozbyli sie sensownego myślenia .Paranoja
|
|
"OLO" nie najarałem się jak to określiłeś, ale źle zrozumiałeś moją wypowiedź, ale być może składnia tego zdania nie była zbyt precyzyjna Ja też chciałbym latać z tego lotniska na inne lotniska świata Problem polega na tym, że z tego lotniska nie chcą jednak latać przewoźnicy - taki był sens mojej wypowiedzi Po prostu - aktualnie jawi się brak dostatecznej liczby linii lotniczych, które chciałyby korzystać z tej "przystani" i płacić pieniądze - już po formalnym; prawdopodobnie pompatycznym oddaniu do użytku malutkiego lotniska pod Świdnikiem Ponadto - zobacz sytuację większych lotnisk - Rzeszów; Łódź, a nawet Okęcia z którego znaczną część przejął Modlin |
|
Widzę, że sensownego myślenia pozbyli się niektórzy komentujący.
Kupienie przez marszałka województwa kolejnych (powtarzam kolejnych) szynobusów nie oznacza, że będą one przeznaczone tylko i wyłącznie do obsługi lotniska.
W sumie nasze województwo z tymi trzema nowymi będzie miało 18 własnych szynobusów (i kolejne będą jeszcze kupowane).
Szynobusy będą jeździły również do Stalowej Woli.
W planach są bezpośrednie połączenia do Rzeszowa.
Na wiosnę zaczną kursować do Lubartowa.
I zapewniam, że wszystkie tory są takie same jeśli chodzi o szerokość
Przypomnę też niektórym, że czasy jednej firmy pod nazwą PKP już dawno się skończyły.
|
|
Przecież w miejscu gdzi ejest peron nie ma zamkniętej hali! Ludzie, ogranijcie się i spójrzcie na wizualizacje. W środku terminala jest przerwa na peron i jest on przykryty tylko po bokach, po środku nie ma dachu! |
|
Serio? To sprawdź kto świadczy uslugi szynobusami wojewodztwa lubelskiego. Tych szynobusów jest za dużo. Już teraz część mniejszych stoi bezczynnie. |
|
W Warszawie na lotnisko które jest największe w kraju z dworca Wawa Centralna ktory jest najważniejszy w kraju (nie wiem czy największy) jeżdżą pustawe pociągi. Jeśli z Lublina ma wylatywać 5 samolotów tygodniowo to coś mi się zdaje że pociągi do lotniska w ///////świdniku będą woziły głównie powietrze...
|
|
Jeśli chodzi o szynobusy,to bzdury piszecie,że wożą powietrze!Np szynek relacji Lublin-Zamość niemal każdy jeździ przepełniony,więc nie opowiadajcie bajek.
|
|
pociag relacji warszawa lublin powinien konczyc bieg na lotnisku i bedzie szał
|
|
Dalekobieżne pociągi powinny kończyć bieg w Świdniku, a nie w Lublinie. Świdnik to 40000 miasto i dojazd od strony pd-wsch jest nieporównanie lepszy i nie przeciąża układu komunikacyjnego Lublina. Ale jakoś przez ostatnie 50 lat żaden z tzw. dyrektorów PKP na to nie wpadł.
|
|
Serdeczne pozdrowienia dla Lubelskich kolejarzy!
|
|
Jak, dzięki facebookowej stronie lubelskiego lotniska pozyskać ponad 15 tysięcy fanów na Facebooku?
W bardzo prosty sposób. Wystarczy w sekcji „ulubione” oficjalnej strony portu na Facebooku dodać link do prywatnej strony: facebook.com/tanielotyzlublina”. Chwytliwy tytuł załatwi resztę. Okazuje się ponadto, że Lotnisko Lublin na Facebooku nie lubi Ryanaira, Itaki, ani Wizz Aira - swoich już obecnych kontrahentów. Ale lubi tylko „Tanie loty z Lublina (i nie wiadomo za co, bo takowych jeszcze nie ma) napędzając stronie rzesze, nic nie świadomych i naiwnych facebookowiczów. Port Lotniczy Lublin. Oficjalna strona portu pojawił się na Facebooku 20.11.2011 roku. Znaczek facebooka i komunikat o profilu na www.airport.lublin.pl - 10.10.2012 roku, czyli prawie rok później. Dlaczego? Czyżby ktoś chciał coś ukryć? Komunikat na firmowej stronie lotniska mówi, że na facebookowej stronie air portu będą pojawiać się najświeższe informacje, zdjęcia i newsy. Ale zwróćmy uwagę na jeden z ostatnich - z 09.10.2012 - oficjalna strona portu na Facebooku zamieszcza album użytkownika „Tanie loty z Lublina” z podpisem na zdjęciu: facebook.com/tanielotyzlublina - czyli zdjęcia będące własnością portu, wcześniej opublikowane na firmowej stronie!!!!!!! Takich zdjęć z fałszywym podpisem jest pełno na facebook.com/tanielotyzlublina. Jawna kradzież intelektualna i bezprawne przypisanie sobie praw autorskich. Wygląda na to, że obydwa profile prowadzi jedna i ta sama osoba, zbijając u boku (chyba nic nie świadomych władz lotniska) swój prywatny kapitał w postaci kilkunastotysięcznej rzeszy facebookowiczów. Strona ta pojawiła się na Facebooku w sierpniu i ma w tej (ponad 15 tyś.) chwili więcej fanów aniżeli niejeden dziennik regionalny, do którego ludzie lajkowali latami. Nic dziwnego - sprytnie wykorzystano zainteresowanie lubelskim lotniskiem i jego autorytet, tudzież link z oficjalnej strony portu na facebooku. Jakby na to nie patrzeć, jest to nieuczciwe i świadczy o ślepocie lub udawanej niewiedzy pracowników public relations lubelskiego lotniska. A może to oni prowadzą obydwa profile za nasze, podatników pieniądze? Gdyby ktoś pytał, po co komu tylu fanów, jedną z ewentualnych odpowiedzi może być ten artykuł: http://www.rp.pl/artykul/789745.html. Ciekawe, jak długo facebookowa strona lubelskiego lotniska będzie lubieć i linkować do prywatnej, mamiącej tylko obietnicami strony z tanimi lotami i czy polubi (i kiedy) startujące niebawem linie lotnicze i Itakę? Może, dzięki temu zeszli by nieco z ceny biletów?
|
|
do ODROBINA ROZSĄDKU pociągi dalekobieżne powinny kończyć biegi nie w Świdniku a w Chełmie i Zamościu
|
|
te dalekobieżne byłyby również dla mieszkańców także Świdnika,Rejowca Fabrycznego,Krasnegostawu
|
|
Panowie i Panie, wystrarczy dobrze zaplanować odjazdy pociągów ze stacji Lublin. Czyli na 2h 15 min przed odlotem samolotu. 15 min jazdy z Lublina i jesteśmy 2h wcześniej przed godziną odlotu. Poza tym wystrczy otworzyć przejazdy pomiędzy tymi dwoma miastami w godzinach szczytu - rano i po południu. Wielu ludzi dojeżdża do pracy!!! I mamy pełne szynowbusy.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|