Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co za dzban z tego całego Kowalika. Za wszelką cenę próbuje być w ciągłej kontrze do urzędników. Jeszcze chwilę temu wrzeszczał, że rower miejski trzeba otworzyć miesiąc wcześniej niż zaplanowano a teraz nagle chce go całkowicie likwidować? "Porozumienie Rowerowe" to ewidentnie stan umysłu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZLIKWIDOWAĆ TE ROWERY W PISDU. NIE DOŚĆ, ŻE ZŁOM, TO JESZCZE KAŻĄ PŁACIĆ JAK ZA ZBOŻE. TAKŻE DZIĘKUJEMY
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli nie utrzymuje się z wynajmów, to zlikwidować. Za te pieniądze co płacimy na utrzymanie tego sztucznego wymysłu można śmiało by kupić każdemu mieszkańcowi Lublina po rowerze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakuje oznaczeń dróg rowerowych, te są poszatkowane, nie ma spójności. Żuk traci nasze pieniądze i czas. Dla przykładu Sutryk nie tylko przebudował większość infrastruktury tramwajowej, ale też wyznaczył DROGI ROWEROWE! Tak, oprócz ścieżek i ścieżynek rowerowych, istnieją też drogi, oznaczane znakami w zależności od tego która to droga od R-1 do R-9. Jak widać można być łysym a jednak scalić te ścieżki w spójny system. Innakwestia, LRM jest starej generacji, powinien być na GPS, bez potrzeby parkowania na stacjach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naprawdę szkoda na to kasy, nie ma co tego na siłę dłużej ciągnąć, zaoszczędzone środki przydadzą się na jakiś ważniejszy cel. Na klęskę w funkcjonowaniu rowerów miejskich składają się takie rzeczy jak: po pierwsze zmieniono zasady ich użytkowania, które z punktu widzenia użytkownika stały się niekorzystne toteż spowodowało to odwrót, po drugie pojawiła się konkurencja w postaci elektrycznych hulajnóg, która bardziej przypadła do gustu ludziom, po trzecie i co zresztą najbardziej oczywiste to fakt, że ludzie jeśli jeżdżą na rowerach to wolą własne aniżeli współdzielone, bo własne jest lepszej jakości także niż współdzielone. Myślę, że nie byłoby większego żalu ze strony mieszkańców, jeśliby rowery miejskie miały zniknąć.
 pandemia z pewnością odcisnęła piętno na wynikach LRM, podobnie jak hulajnogi które są preferowane przez młodzież, ja bym jeszcze dał szansę rowerowi miejskiemu, ostatnie wyniki są mocno "zakłamane" przez to że była praca i nauka zdalna, ludzie nie ruszali sie w ogóle z domów co musiało się przełożyć siłą rzeczy na liczbę wypożyczeń
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a tak swoją drogą ciekawe w jakim tonie byłby artykuł gdyby to Żuk chciał zlikwidować LRM, coś czuję że Kowalik i reszta aktywistów pojękiwałaby że trzeba zostawić bo to ekologia i alternatywa dla samochodów, w Lublinie jest wąska grupka ludzi którzy na wszystko narzekają i nic im się nie podoba a jej patronem jest oczywiście Dziennik Wschodni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...