so what
|
|
W Niedzwiadzie zyski by były a świdnik to zadupie.
|
|
KOLESIE Z PłO NIE MOGĄ NARZEKAĆ,ŻE LOTNISKO TO UTOPIONE MILOINY, BO PiSdzielce ZARAZ BY KRAKAŁY JAKA TO KORPUPCJA I OSZUSTWO!!
|
|
wy-sp-aniały artykuł!
|
|
warszawce, modlinowi i rzeszówkowi pasażerów ubędzie? szkoda
|
|
To trzeba taką politykę prowadzić, żeby było rentowne, a nie, zebrało się stado teoretyków pseudo-ekspertów i jak już coś jest zrobione, to to zdeptać, nastawić ludzi negatywnie do tematu, pisać nie takie, nie śmakie
|
|
A stadiony w Warszawie i innych miastach są rentowne...? Warszafka się boi, że straci część podróżnych. Jesteśmy zaściankiem bo właśnie nie mieliśmy do tej pory lotniska... a teraz ono przyczyni się do rozwoju regionu!
|
|
madry mieszkaniec wsi niedzwiady zabral glos |
|
OD DAWNA CHCĄ LUBLIN UTOPIĆ, ROBIĄ WSZYSTKO ŻEBY NASZE MIASTO NIE RUSZYŁO DO PRZODU....A WŁAŚNIE LOTNISKO BĘDZIE RENTOWNE I PROSZĘ LUBELAKÓW ŻEBY PODRÓŻOWALI JAK NAJCZĘŚCIEJ Z NASZEGO LOTNISKA. RZESZÓW JAKO SPORO MNIEJSZE MIASTO MOŻE MIEĆ RENTOWNE LOTNISKO, A MY NIE??? ZOBACZYCIE ŻE DZIEKI TEMU LOTNISKO MIASTO W KOŃCU ODBIJE SIĘ I ZACZNIE ROZWIJAĆ!! JESTEM TEGO PEWIEN!
|
|
?Bardzo dziwne.Miastom wielkości Lublina się opłaca że o Rzeszówku nie wspomnę a tu eksperci się odezwali.Wzorem Lublina chce iść wiele mniejszych miast,bo w każdym cywilizowanym państwie lotniska mają miasta 100-tysięczne,ale rozwój Lublina niektórym widać nie na rękę.
|
|
https://www.facebook.com/LublinAirport
Damy radę i pokonamy Modlin;D
|
|
witam,
jak wiadomo rekrutacja jest prowadzona tylko iwyłacznie drogą internetowa. Jak do tej pory pojawiły sie tylko wakaty na kilka stanowisk technicznych. A gdzie wolne stanowista na pracę biurową? kiedy się pojawią? i czy wogóle sie pojawią?
|
|
3 mam kciuki za Lublin jestem z Puław i jak bede mial okazje leciec a ceny nie będą o wiele większe będę bez problemu wybierał lotnisko w Lublinie zamiast Rzeszówka czy Warszawki!!! Głowa do góry!!! I nie słuchajcie tych wiecznych pesymistycznych marudów!!!
|
|
Ja tam na pewno do Modlina jeździł nie będę.
|
|
tylko ze lotnisko lublin ma zadanie nie tylko być rentowne ale być stymulatorem rozwoju razem z ekspresówka . Pozatym lotnisko lublin bedzie mialo jeden plus wjedziesz pociagiem wprost do niego, jak ktoś pomysli i zrobi pociag warszawa centralna- lotnisko to moze byc ciekawie( oczywiscie jak kolejarze podgonią do ok 2 godzin jazdy
|
|
Przyjmując że 300 tys osób pozwoli osiągnać próg rentowności to dziennie wychodzi 820 osób. A ile ma latać? 2 samoloty tygodniowo?
|
|
Co ?!? My rady nie damy ? Choć by skały s***y a mury pękały damy radę !!! W ogóle co to za polemika nie poparta żadnymi konstruktywnymi argumentami ? Narzekać to każdy potrafi i szukać dziury w całym ale by pomyśleć, podsunąć nowe pomysły to nie tylko jęczeć że budują a co potem, że wywłaszczają jak to moje, że odwierty na lupki robią itp. itp.
|
|
Ważnym ekonomicznie jest aby Lublin (lotnisko w Świdniku) miał połączenia z innymi miastami w Polsce: Szczecin, Poznań, Wrocław, Katowice - co znacznie uatrakcyjni ofertę. Wyjazd do Katowic, Szczecina, Wrocławia to walka o życie na polskich drogach, albo kilku/kilkunastogodzinna mordęga w wagonach pamiętających czasy komunistyczne. Nie można liczyć, że przeloty turystyczne będą jedyną ofertą z Lublina. W rozmowach z ludźmi spoza naszego kraju stale przewija się temat braku połączeń Lublina z jakimś portem tranzytowym w Europie, który byłby oknem Lubelszczyzny na świat. Port lotniczy w Warszawie nie rozwiązuje tu problemu bo transport samochodem do Lublina, rondo w Kołbieli albo jazda koleją całkowicie zniechęca potencjalnych kontrahentówa, a dla mieszkanców Lubelszczyzny 2-3 godzinny dojazd do Okęcia, przy takim samym czasie lotu np. do Frankfurtu / Londynu / Amsterdamu itp jest tylko niepotrzebnym marnowaniem czasu.
Trzeba więc konsekwentnie budować świadomość, że bez stałych połączeń komunikacyjnych ze światem: drogi szybkiego ruchu (to perspektywa 7-10 lat), lub szybkiej komunikacji kolejowej (3-5 lat minimum) nie będziemy w stanie być atrakcyjnym regionem dla potencjalnych inwestorów. Jedynym realnym (od listopada 2012 roku) oknem na świat wydaje się być właśnie kończąca się inwestycja budowy lotniska w Świdniku. Pytania tzw. ekspertów o rentowność najważniejszej od lat inwestycji Lubelszczyzny powinny iść w kierunku poszukiwania optymalnych rozwiązań, wspomożenia regionu, a nie utyskiwania "po co?" i że to się nie uda! Niewątpliwie z perspektywy naszej stolicy lotnisko w Świdniku stanowi pewien problem. Z perspektywy mieszkańca Lublina pozostawanie "skansenem" na obrzeżach Unii Europejskiej jest totalnie nie do zaakceptowania
|
|
Jednakże masz już problem bo patrząc na cennik WizzAir'a połączenia z Londynu do Lublina są generalnie wyższe niz do Warszawy (Modlin). |
|
TAKA PIEKNA KLAPA.
KTO I Z CZYJEJ KIESZENI
BEDZIE DOKLADAL
DO TEJ PARANOI?
|
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|