Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
kobieto takiego związku nie mama!Najpierw się zastanawiaj co piszesz ,a potem wyłącz kompa ponieważ i tak nic mądrego nie wypocisz!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obsluga na lotnisku pracuje w tempie zolwia, ale za to zwiazki zawodowe sa preznie dzialajace! Tak trzymac "sierpien 80 przyszloscia Polski"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba uruchomić infolinię dla gapiów, no bo narzekaja - sponsorem mógłby zostać Dziennik .Internauci narzekają- to nie pasażerowie tylko głównie "gapie". Niektóry trudno zrozumieć, że lotnisko to nie muzeum, a obsługa ma obsługiwać lot, a nie zwiedzających Lublinian.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Apropo- byłam i się gapiłam służby do końca były przygotowane na przylot- nie rozumiem co mieli opisywać w necie, o jakie informacje Wam chodzi: "Odśnieżamy"," Sprawdzamy płytę", "Samolot krąży". Trzeba było tylko wyjść przed budynek i się rozejrzeć. Usterkę dostrzegł pilot, przed lądowaniem to kiedy chcieliście być informowani. Chyba oczekiwaliście, że pilot o 15.20 Was poinformuje:"Za 1h dostrzegę usterkę, nie przyjeżdżajcie na lotnisko, bo nie wyląduję". No i obowiązkowo powinien do Redakcji zadzwonić, bo niektórym trudno wejść na Facebook. Przecież obsługa do końca nie wiedziała, jak sytuacja się rozegra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Piotr Jankowski nie chciał się dziś do nich ustosunkować. – Jest niedziela, poproszę pytania mailem w poniedziałek." I wszystko w temacie dostępu do informacji i stosunku do klienta. Skoro kierownictwo prezentuje takie podejście to czegóż oczekiwać od pracowników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to z zascianek - najwiecej krytykujacych jest wsrod gapiów. O co chodzi? Skoro ci gapie stoja tam i sie gapia to chyba kompletnie nie maja co robic. Bo po jaka cholere przyjechac na lotnisko za miastem w zimie i nie leciec samolotem - moze lotnisko zastapilo kino i teatr w swidniku i dostarcza najtanszej rozrywki dla wszystkich nierobów i malkontentów. No a potem jak juz sie nagapią to ida i smaruja po forach te zasciankowe kocopoły - ze lotnisko zle dziala, ze cos im nie pasuje, ze nie ma pracy ...... A dziennikwschodni to moglby juz odpuscic bo wszyscy wiemy ze news o lotnisku jest u was poto zeby sie lepiej sprzedawalo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
HUGO napisał:
Panie Jankowski jak można kłamać w tak perwidny sposób, że pasażerowie zostali przewiezieni na lotnisko Okęcie. To perwidne kłamstwo.Jeżeli Pan nie umie się wytłumaczyćto przynajmniej zamknij dziub i niedenerwuj pasażerów. .
a ty naucz sie pisać po Polsku ....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zainstalujcicie sobie facebooka tam wszystko jest i jeszcze z fotami. Nie wiem czemu na facea wrzucaja info a na stronę nie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zabcia napisał:
Zainstalujcicie sobie facebooka tam wszystko jest i jeszcze z fotami. Nie wiem czemu na facea wrzucaja info a na stronę nie.
Może dlatego, że administrator strony (nie strony na facebook) też musi mieć czasem wolne. Przynajmniej takie "bzdury" są w prawie pracy. No ale wiele osób pewnie w domach siedzi w niedzielę i tylko czeka na telefon od szefa, że do pracy mają lecieć, bo tak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Pasażerowie, którzy wylądowali w Warszawie, zostali przywiezieni autokarami do Lublina . W ten sam sposób linia lotnicza dostarczyła pasażerów ze Świdnika na Okęcie – poinformował w niedzielę Piotr Jankowski". Mam dwa pytania do tego kompetentnego rzecznika. Panie rzeczniku pracuje Pan na Lotnisku w Świdniku czy w Porcie Lotniczym Lublin, bo wydaje mi się, że w Porcie Lotniczym Lublin: httpanowisku.://www.portlotniczy.lublin.pl/, drugie pytanie czy Pan rzecznik wie, że nie ma lotniska Okecie a Lotnisko Chopina w Warszawie http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/pasazer. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Pan rzecznik jest niekompetentny na swoim stanowisku!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...