Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Inwestycje: Na co wydamy unijne miliony

Utworzony przez S Y L W E S T E R, 18 lutego 2013 r. o 20:55
------------------------PANIE ŻMIJAN , PAN NIE JEST TWARZOWYM DLA LUBLINA------------------------ To po pierwsze, wygląda Pan niekorzystnie i czyni Pan antypromocje Naszego pięknego Lublina, a po drugie dlaczego reżim "PO" ma decydować o przyszłości Lublina , przecież jesteście nieudacznikami i wrogami Polski !. Ukradliście Lublinowi pieniądze na Obwodnice Lublina i na autostradę do Warsz awy . Jak z Wami śmiertelnymi wrogami Polski można rozmawiać o...przyszłości Polski i Lublina ? . Bez dyskusji i spodufalania ŻĄDAMY ZWROTU PIENIĘDZY NA OBWODNICĘ LUBLINA I AUTOST RADĘ DO WARSZAWY !. Nie ma gorszego złodzieja który KRADNIE Z WŁASNEGO DOMU !!!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedno jest pewne: - na nagrody dla kolesi z PO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie przepadam za sz.p. sobczakiem, ale z artykułu wynika, że wymienił dwie najwazniejsze rzeczy potrzebne na lubelszczyżnie:17 (droga do stolicy),19 (droga do rzeszowa i zachodnia obwodnica Lublina.) i z nim sie zgodze.Bez tych dwoch inwestycji nic nie pomoze wybudowane lotnisko, stadion i pozostałę obwodnice. te drogi otworza nam okno na swiat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolej aglomeracyjna brzmi fajnie, może i ożywienie wojewódzkiej... jednak jest już "przyklepana" lista linii kolejowych do zamknięcia- ze snem o w miarę szybkich połączeniach kolejowych z Lublinem mogą zapomnieć mieszkańcy Hrubieszowa, Włodawy czy Roztocza. A miały być od 2014r połączenia całoroczne :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I znowu gdy mówi się o inwestycjach na Lubelszczyźnie to wśród propozycji Zarządu Województwa jest Lublin i jego okolice. A brak jest n.p. propozycji odnośnie obwodnicy Chełma obsługującej ruch graniczny z Ukrainą i odciążającej ruch na ulicy Rejowieckiej, podobnie dotyczy to przejęcia ruchu z Chełma w kierunku Zamościa. Lublin to nie jest pępek świata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
S Y L W E S T E R napisał:
------------------------PANIE ŻMIJAN , PAN NIE JEST TWARZOWYM DLA LUBLINA------------------------ To po pierwsze, wygląda Pan niekorzystnie i czyni Pan antypromocje Naszego pięknego Lublina, a po drugie dlaczego reżim "PO" ma decydować o przyszłości Lublina , przecież jesteście nieudacznikami i wrogami Polski !. Ukradliście Lublinowi pieniądze na Obwodnice Lublina i na autostradę do Warsz awy . Jak z Wami śmiertelnymi wrogami Polski można rozmawiać o...przyszłości Polski i Lublina ? . Bez dyskusji i spodufalania ŻĄDAMY ZWROTU PIENIĘDZY NA OBWODNICĘ LUBLINA I AUTOST RADĘ DO WARSZAWY !. Nie ma gorszego złodzieja który KRADNIE Z WŁASNEGO DOMU !!!.
Dlatego ma decydować, bo tak mieszkańcy (wyborcy) lubelszczyzny zadecydowali w wyborach. Jesli jako mieszkańcy/wyborcy będziemy chcieli, żeby rzadzili mani "prawdziwi Polacy/pisiowcy - to tak wybierzemy. Jesli wybierzemy do rzadzenia konia - to tobie Sylwestrze T. nic do tego, bo w demokracji decyduje większość, a nie tylko "prawdziwe pisuary".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Janusz napisał:
I znowu gdy mówi się o inwestycjach na Lubelszczyźnie to wśród propozycji Zarządu Województwa jest Lublin i jego okolice. A brak jest n.p. propozycji odnośnie obwodnicy Chełma obsługującej ruch graniczny z Ukrainą i odciążającej ruch na ulicy Rejowieckiej, podobnie dotyczy to przejęcia ruchu z Chełma w kierunku Zamościa. Lublin to nie jest pępek świata. [/quote] [quote name='Janusz' timestamp='1361222872' post='735683'] I znowu gdy mówi się o inwestycjach na Lubelszczyźnie to wśród propozycji Zarządu Województwa jest Lublin i jego okolice. A brak jest n.p. propozycji odnośnie obwodnicy Chełma obsługującej ruch graniczny z Ukrainą i odciążającej ruch na ulicy Rejowieckiej, podobnie dotyczy to przejęcia ruchu z Chełma w kierunku Zamościa. Lublin to nie jest pępek świata.
a kto zabronil miastu Chełm starac sie o obwodnice? to tak samo jakby w lublinie kazdy by siadl na krzesle, i zaczal narzekac ze wszystko sie buduje w poznaniu, wroclawiu i warszawie, a my?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przedewszystkim drogii i jeszcze raz drogii!!!! Połączenia między miastami powinny być priorytetem!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja bym widział przede wszystkim budowę drogi ekspresowej S17 z Warszawy do granicy S19 odcinek koło Puław oraz od Piask do granicy. Remonty dróg wojewódzkich łączących miasta powiatowe. Przebudowa drogi z Lublina na pojezierze Łęczyńsko-Włodawskie z utwardzonymi poboczami, zwiększenie atrakcyności turystycznej pojezierza, sieć ścieżek rowerowych asfaltowych. Budowa Lubelskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Kolej Metropolitalna. Dotacje dla przedsiębiorstw z branży przetwórstwa produktów rolniczych, tworzenie klastrów rolniczych jak również z innych branż, dotacje dla osób odchodzących z rolnictwa, szkolenia dla osób zakładających własne firmy o charakterze ponad regionalnym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tego co wiadomo to Parlament Europejski jeszcze nie zatwierdził tych pieniędzy, więc radzę nie dzielić skóry na żywym niedźwiedziu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zależy ile będzie pieniędzy. Ale na drogi, itp to chyba najważniejsze wydają się ekspresówki do Warszawy i Rzeszowa, a i cargo też by się przydało. -------- www.twojachemia.pl - najlepsza zagraniczna chemia, najniższe ceny, dostawa do domu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stawiam na cargo. Jak bedzie cargo na lotnisku to i na drogi beda musiały znaleźć się pieniądze. Dzięki cargo powstanie wiecej firm i miejsc pracy w Lublinie. Wtedy droga Lublin-Warszawa nie bedzie juz taka potrzebna dla przecietnego człowieka bo nie bedzie musial jezdzic do pracy do Warszawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CARGO I S-17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na pewno potrzebny jest rozwój kolei i transportu lotniczego. Na szczęście S17 w 2020 r. musi być do Warszawy od Lublina. Planuje się przez S17 ściągnięcie ruchu z Warszawy w kieunku Rzeszowa, co oznacza większy ruch na niej i więcej TIRów (jeśli nie będzie S9). Boję się, że nawet 2x3 może nie wystarczyć... DW 835 powinna być krajową, jest za wąska jak na takie natężenie ruchu. DK 82 przynajmniej z Lublina do Łęcznej powinna być dwujezdniowa. Nadwiślanka 801 to problem Mazowsza, które niestety nawet nie wie, co z nią robić. Chronić gleby klas I - IV przed marnotrawieniem pod zabudowę (wywieźć na pola przed rozpoczęciem inwestycji).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niepotrzebna modernizacja nadwislanki? Wiadukt nieuzasadniony ekonomicznie? Nie wiemy, gdzie bedzie wytyczona obwodnica autostradowa stolicy. Co wiecej, wyglada na to, ze nikt sie jakos tym nie martwi, chociaz jest w rzadowych planach na najblizsze kilkanascie lat. Skandal. Inwestycja ma miec ponad 200 km dlugosci, a gminy nie prowadza konsultacji w sprawie jej przebiegu. Nie bedzie to po prostu przebudowa obecnej "50", gdyz bylaby ona alternatywa dla prawdopodobnie platnej autostrady. Na dodatek DK 50 przecina najcenniejsze przyrodniczo obszary we wschodniej czesci aglomeracji warszawskiej - Bagno Calowanie i Mazowiecki Park Krajobrazowy. Wariant na poludnie od Sobien-Jezior pozwoli na ich ominiecie, ale trzeba bedzie wybudowac kilkanascie km autostrady wiecej. Inaczej trzeba byloby wyciac las w MPK na odcinku okolo 6 km miedzy Otwockiem a Celestynowem. Las lasowi nierowny - ten pod Otwockiem z licznych wzgledow jest cenniejszy niz ten na poludnie od Osiecka. Wariant poludniowy (z mostem na poludnie od Gory Kalwarii) oddala autostrade od najbardziej zurbanizowanych rejonow aglomeracji, ale jest bardziej szkodliwy dla rolnictwa. Trzeba byloby wyciac wiecej sadow pod Grojcem, Gora Kalwaria i Sobieniami. Wariant polnocny nie spodoba sie takim gminom jak Wiazowna czy Celestynow. Wschodnia czesc powiatu otwockiego bedzie miala dwujezdniowa S17, a zachodnia jednojezdniowa DW 801 z licznymi ograniczeniami predkosci do 50 km na h. Osieck i Sobienie beda miec trase tranzytowa w gminach, zas Celestynow i Wiazowna spokoj jako przedmiescie Warszawy. Mozliwe, ze jadac z Wilgi do Karczewa krocej bedzie przez Coniew, Gore Kalwarie, pokonujac dwa mosty na Wisle i 3 wezly drogowe (okolo 18 km), niz przejechac prosto nadwislanka przez obwodnice Sobien i Dziecinow (ok. 12 km). Most w Gorze Kalwarii moze byc poszerzony do dwoch pasow. droga Gora Kalwaria - Coniew tez. Tam bedzie ograniczenie predkosci zapewne do 100 km na h. W Dziecinowie moze nigdy nie byc wiaduktu czy obwodnicy, gdyz droga 801 na tym odcinku moze obslugiwac za 20 lat w zasadzie tylko polnocna i srodkowoa czesc gminy Sobienie-Jeziory, zas ruch z Kozienic i Wilgi w strone Otwocka i warszawskiej Pragi pojedzie przez dwa mosty: w Coniewie i Gorze Kalawarii. Na tej 801 po modernizacji srednia predkosc przejazdu moze wyniesc okolo 50 km ze wzgledu na swiatla czy ronda, zas przez Gore 110 km na h, wiec z Karczewa do Wilgi pojechalibysmy znacznie szybciej przez Gore.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...