Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jaki być może lubelski Dworzec Główny PKP?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 czerwca 2018 r. o 08:13 Powrót do artykułu
Może Lublin Centralny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tereny byłego zaboru rosyjskiego są pokrzywdzone lokalizacją stacji kolejowych, np stacje Kolei Nadwiślańskiej, są z dala od centrum miast, często kilka kilometrów - czytałem, że budowano w oddaleniu od miast na wypadek kolejnych powstań. Poza tym jeśli remont linii Dorohusk - Warszawa kosztuje kilka miliardów to nie można było pomyśleć o dostosowaniu przebiegu trasy, np. Nałęczów - stację przesunąć bliżej centrum, jest obecnie na dalekiej wsi, może zahaczenie o Kazimierz, Puławy - bliżej śródmieścia, itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw niech Lublin zrobic coś z tym syfem i Bangladeszem na dworcu PKS, bo to jakaś kur....kpina wysiadasz z autobusu i o manekiny się potykasz stragany płachty,, szmaty, wydelegować to całe towarzystwo na obrzeża tam niech mają swój targ a nie w miejscu reprezentacyjnym miasta. Ktoś do cholery zrobi coś z tym w końcu ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już widać że ograniczanie ruchu w centrum prowadzi do zaniku funkcjonalności i atrakcyjności, a co za tym idzie zamierania jakiejkolwiek aktywności w okolicy. Osobliwością byłby dworzec do którego nie można dojechać. Po doradcach sądząc kaplica dworcowa zapewne będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zmiana nazwy to by się przydała na Lublin Główny - o i tak od lat nazywa się go dworzec główny, a stacji i przystanków w Lublinie przez lata przybyło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marek patrz pod nogi to nie będziesz się potykał i nóżki trochę wyżej a poza ty nie mieszkasz w Lublinie to nie wypowiadaj się bo i tak i zagłosujesz w wyborach wiesiu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marek patrz pod nogi to nie będziesz się potykał i nóżki trochę wyżej a poza ty nie mieszkasz w Lublinie to nie wypowiadaj się bo i tak i zagłosujesz w wyborach wiesiu
Widać że handlujesz na tym straganiku lub moze się zaopatrujesz w te bazarowe ciuszki skoro ich tak bronisz. I nie sądzę byś był z Lublina bo Ci prawdziwi Lublinianie na pewno są za zlikwidowaniem tego syfu szpecącego miasto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może niech zrobią coś z tym niebieskim koromysłem, które postawili z lewej strony pięknego architektonicznie budynku. Ktoś za to powinien zdrowo "beknąć"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co ma do tego KUL bo nie rozumiem ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co ma do tego KUL bo nie rozumiem ?
KUL widzisz to znana kuźniak kadr PIS. Alsolwenci kierunków teologia, katechetyka, socjologia, politologia to obecnie najbardziej wzięci fachowcy w ministerstwach, państwowych gigantach, mediacj publicznych. Dlatego PKP powierzyło konsultacje w sprawie dworca tak znamienitym fachowcom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wierzę, miasto nie chce połączenia obu dworców tunelem. Z tego co widzę, kolejarze są na taką możliwość otwarci. Plac między dworcami może być przestrzenią publiczną ale musi być przede wszystkim przestrzenią do obsługi ruchu pasażerskiego, ludzi korzystających ze wszystkich form komunikacji. Oba dworce muszą się wzajemnie uzupełniać. Nie wyobrażam sobie, aby na dworcu autobusowym nie było tablic odjazdów i przyjazdów pociągów i komunikacji miejskiej. Podobnie na dworcu kolejowym. Nie wyobrażam sobie aby w naszej strefie klimatycznej, pasażer komunikacji autobusowej, przesiadający się na kolej w deszczu lub śniegu nie mógł przemieszczać się tunelem bezpośrednio na perony. Tunel i wzajemne uzupełnianie się dworców to już jest standard i w naszym kraju, i w każdym średnio cywilizowanym miejscu na ziemi. Ogólnie widzę brak strategicznego myślenia i tendencję zwijania miasta u ważnych urzędników ratusza, widoczną również w opracowywanym Studium Kierunków Rozwoju Miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. " To dlatego nową stację Lublin Zachód budują w rezerwacie przyrody z przejściem prowadzącym do lasu? Mimo że jest dużo wolnego miejsca przed lasem wolą zrobić stację w lesie bez dojazdów i parkingów. Ten las to nie krzaki, tam nawet czołg można ukryć. Pozdrawiam wizjonerów miasta, którzy niszczą przyrodę i robią stację bez perspektyw. Na studiach będą ludzi uczyć jakiej lokalizacji unikać na przykładzie Lublin Zachód w lesie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...