tej trakcji elektrycznej w okolicach Lublina nie można było połączyć z nową,tylko od razu rozbierać....
|
|
Tylko czemu nie powiecie ile jedzie się pociągiem z lublina do stalowej... cena to dziś nie wszystko.
|
|
Aby czasy były możliwie krótkie musi być choć częściowo linia dwutorowa.Mijanki na stacjach są bardzo czasochłonne.
|
|
Że odnawia to dobrze, tylko dlaczego w tym samym czasie co linię do Warszawy?
|
|
Na razie to mimo że czas leci nic się nie dzieje na torach z Lublina w kierunku Wawy. Mieli ostro zacząć w czerwcu a do dziś nikt się nie pojawił na torach
|
|
Skoro nic się nie dzieje na linii warszawskiej to po co ją zamykano? Można było utrzymać jeden tor i utrzymać ruch pociągów. To wygląda na SABOTAŻ. Kto zamyka całą linię na lata? To odzwyczajanie pasażerów od kolei.
|
|
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
|
|
jeszcze zacznijcie remontować do Siedlec a Lublin zaorajcie
|
|
Linia kolejowa nr 68 umozliwia dojazd do trasy kolejowej E 30 czyli do do paneuropejskiego korytarza transportowego Kijów Lwów Rzeszów Kraków Wrocław.itdTo dla Lublina okno na południe i bardzo wazna trasa. Zakres robót nie przewiduje powstania linii dwutorowej. To duzy błąd.
|
|
Stalowa Wola powinna być przyłączona do Lublina, bo w podkarpackim się to miasto marnuje.
|
|
Szkoda że nie dwutorowa, ale najważniejsze że jest trakcja elektryczna, bo to jest bardzo ważna rzecz, dzięki temu będzie to ważna linia zarówno dla ruchu osobowego jak i towarowego - kierunek Kraków, Słowacja
|
|
posła Karpińskiego słowa tutaj urzeczywistniają się
"ale pozostanie szlakiem jednotorowym. "
- aby Rzeszów i Lublin nie były konkurencyjne dla stolicy
najgorsze jest to ze nie chyba nikt z nas nie pisze do PLK SA czy PKP
tylko tutaj emocjonujemy się ....
|
|
Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie |
|
no właśnie niekoniecznie, są olbrzymie pieniądze na kolej i problem jest raczej czy pkp da radę je w ogóle wydać, tylko że na pewno budowa linii która wiąże się z ustalaniem lokalizacji, wykupywaniem gruntów, wywłaszczeniami itp, to dużo trudniejsza sprawa niż remont tego co jest - ale skoro przy budowie autostrad jest to wykonalne to i przy kolei także |
|
poco ta linia do krakowa i na slask?wystarczy ta co jest teraz przez kielce |
|
Najpierw zdemontuja trakcje w Zemborzycach. Potem będą stawiać trakcje. Rewelacja!
|
|
Za Lublin-Zamość się weźcie!!!
|
|
pewnie zapomnieliscie o tym
***mib.gov.pl/images_menus_big/0/1797619/mapaplk1.jpg
to nie dla nas przebudowa tylko dla przemysłu
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|