A gdzie wybudujesz te parkingi? Wyburzysz Stare Miasto i Krakowskie Przedmieście? Budowa dużego piętrowego parkingu to wydatek kilkudziesięciu milionów PLN a podziemnego to być może nawet kilkaset. Parking Bigmaru stoi pusty, bo ludzie nie chcą płacić za parkowanie i wolą parkować na chodnikach, bo wiedzą, że nic im nie grozi, bo nieudolna straż miejska i policja nie reaguje. Na Zachodzie to normalka, że wszędzie stoją słupki (lub inne przeszkody), a jak pozostawisz samochód na zakazie to 10 min. i laweta.undefined napisał:Prezydencie Żuku ile parkingów można było wybudować za te 7 czy 8 mln ,które zapłaciliście za kilka lat z góry za postawienie parkometrów ? A parkowanie i tak na chodniku tylko za opłatą ! Byłby podziemny i naziemny wielopiętrowy parking ? A za 200 tys. można pobudować 50-100 miejsc parkingowych ? Ile kosztuje utrzymanie tych ponad 300 byków i kilkadziesiąt samochodów z ze staży ? Ile w budżecie jest zaplanowane z mandatów 1 mln ? 2 mln ? Nawet 5 letnie dziecko wie ,że nie chodzi o rozwiązanie problemu a łupienie mandatami !
|
|
Po montażu słupków dostawcom zostanie blokowanie ulicy. Straż Miejska pierwsza przyleci wypisać mandat, jeśli pieszy patrol Policji ich nie ubiegnie. Zostaje tylko autobus lub rower ;)
|
|
Dobry gospodarz już dawno zrobiłby parking podziemny pod placem Litewskim ale nasz prywatyzator to żaden gospodarz, to mierny polityk który zbudował bubel z wodotryskami, pewnie ma jakiś kompleks męskości...
|
|
Bez sensu zupełnie. Takie słupki są potrzebne tam, gdzie chodnik jest tylko po jednej stronie ulicy, a mimo to kierowcy na nim parkują. To są na ogół boczne uliczki, ulice prowadzące do osiedli - np.: Wojenna, Nowy Świat od Nowego Światu (to dopiero ciekawostka - główna ulica, a od niej 2 boczne i każda to Nowy Świat).
|
|
I co wtedy byś robił człowieku? Co robiliby urzędnicy i inni zwolennicy pana Żuka? |
|
Pudło. Nie jestem zwolennikem p. Żuka. |
|
Dobry gospodarz przede wszystkim racjonalnie zarzadza środkami finansowymi. Budowa podziemnego parkingu pod Litewskim to byłby koszt kulkuset baniek (i ze 2 lata babrania). Wywalenie takiego szmalu po to, aby zrobić kilkaset miejsc do parkowania to byłaby dopiero niegospodarność. |
|
Gonić buractwo parkujące po chodnikach
|
|
szkoda że durni urzędnicy tak projektują infrastrukturę, że wręcz zachęcają i przyzwyczajają ludzi do tego że chodnik służy do parkowania. Np. niedawno był remont narutowicza i zamiast zrobić dodatkowy pas do parkowania z 1 strony, to zostawili szerszy chodnik, zajęty nonstop przez auta
|
|
najszybciej możnaby udrożnić chodniki w miastach z poziomu centralnego - przyjąć przepisy, zgodnie z którymi zostawienie auta na chodniku oznacza zgodę właściciela na chodzenie po tym aucie przez pieszych
|
|
"Centrum już i tak jest zakorkowane" -- więc zaprośmy do centrum jeszcze więcej samochodów. Genialne!
|
|
A parkujcie swoje auta na swoich glowach a z naszych chodników won. Bezczelni kierowcy kompletmie nie chcą zrozumieć, że jest bardzo duzo mieszkańców Lublina z identycznymi prawami którzy mówą NIe dla zajmowania miejsca przeznaczonego dla pieszych. I kierowcy błagam niech wam sie nie wydaje że pieszy to jakis gorszy sort. Jesli tak rozumujecie to zal mi was. Czas dyktatu kierowców minie za chwilkę, jesli nie po prosbie to przyjdzie czas na "grozby"np zakaz wjazdu smierdziuchów |
|
O to chodzi, ZGADZAM SIĘ |
|
Mam nadzieję,że staną tam słupki i szerszy chodnik w całosci pozostanie dla pieszych . To centrum miasta, ruch pieszy b. duży nie ma powodu aby piesi którzy pozostawili auta w domu, nie zatruwaja powietrza, nie zastawiają chodników autami mieli rezygnowac z przetrzeni. Zupełnie inaczej chodzi się gdy mamy do dyspozycji szeroki chodnik i przestrzeń wolną od brzydactwa zastawionych autami . chodników. Ruch pieszy powinien być premiowany min atrakcyjnymi chodnikami i placami wolnymi od parkujacyh samochodów. Kazda przestrzeń bez aut jest piekniejsza |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|