A z lotniska to którymi ulicami z asfaltem jak ser szwajcarski będą jeździć tiry i osobówki z vipami i towarami? Nie będzie ani żadnych inwestorów, ani to lotnisko na siebie nie zarobi i żadne propagandowe artykuły tego nie zmienią. Kolej, obwodnice, ulice bez dziur, a na końcu lotnisko, o ile w ogóle - taka powinna być kolejność. A tymczasem od lat ulice łatane, chodniki jak teren górzysty z dolinami, tiry prawie na Krakowskim Przed., kolej do Koziej Wólki, za to stadion i lotnisko. Priorytety zadłużonego Miasta.
|
|
Zapytaj raczej jak można było wydać i wybudować skoro decyzja środowiskowa i pozwolenie zostały uchylone. Skoro już pytasz to raczej powinieneś nie pytać jak, a dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w kalendarzu... wyborczym. |
|
lublin zlapie wiatr w zagle a malkontenci niech wraca na wies skad przyszli
|
|
decyzja została cofnieta co nie oznacza ze rozbiora lotnisko , istnieje spec ustawa zapobiegajaca takiej sytuacji
|
|
Takiego biadolenia jak w Polsce to nie ma chyba w żadnym innym kraju. Ludzie, skąd u was tyl e jadu i zacietrzewienia???
Zamiast cieszyć się, że miasto się rozwija, pięknieje, buduje, to siedziecie i wszystko na nie. Tak się nie da żyć!
Wpadniecie w depresję, obsesję, ch. wie czego jeszcze. Trochę luzu, uśmiechu, bo się zamartwicie na śmierć!
Cieczmy się ztego co mamy i co może być pwodem do dumy. Czemu turyści są zachwyceni Lublinem, wszystcy tylko nie mieszkańcy. Nie w tonie jest pochwalić. Ehh, malkontenci...
|
|
I niech mi ktoś powie,że powstanie lotniska przyniesie wymierne korzyści. Nie tylko łatwiej będzie nam, zwykłym obywatelom jeśli chodzi o podróżowanie, ale i w Lublinie będzie działo się więcej. Nowe inwestycje = nowe miejsca pracy.
|
|
"LotNIK" chyba jesteś z tych co za dużo za kawałek pola się chciało i się ze...ło. |
|
Niektóre podmioty wycofują swoją działalność.
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,13346831,Czartery_z_Lublina_odwolane__Za_male_zainteresowanie.html#LokLubTxt
|
|
zacznijmy od tego że Lublin nie leży na żadnym szlaku tranzytowym ani krajowym - więc stwarzanie tu na siłę stref ekonomicznych jak w zacodnich częściach sie nie sprawdza, druga rzecz to brak jakichkolwiek zakładów wytwórczych (bez wzgledu na profil) - Lublin żyje tylko z handlu ale sam prawie nic nie tworzy. Zamknięto tu sporo zakładów przemysłowych z wieloletnią tradycją i stad wzięła się większosć problemów. Niestety taka jest prawda. Samym handlem nie wyżyjemy bo i za bardzo z kim nie ma handlować
|
|
Wy wszyscy chyba żyjecie w jakimś matriksie.
Przez 24 lata od upadku komuny (od 1989 roku) ŻADEN poważny inwestor nie zawitał do Lublina i nie stworzył setek ani tysięcy miejsc pracy.
To ktoś ma to zrobić tylko dlatego, że powstało jakieś lotnisko ?
Klaszczcie dla Żuka dalej.
|
|
Do Lotnika a ile Twoim zdaniem jest warta ziemia kolo lotniska jak taki znawca jestes?
|
|
Manhatanu i drapaczy chmur w tym rejonie nie przewidujemy.
|
|
ty natomiast , jak widać należysz do ludzi , którzy nie umieją pisać w języku polskim i mimo to zabierasz publicznie głos |
|
A nie zastanawiałeś się dlaczego jest tak mało połączeń z lotniska Świdnik? Odpowiem Ci, wszystko przejęła Warszawa i od lat musieliśmy korzystać tylko z lotniska w Warszawie.
Teraz chociaż do Anglii, Norwegii i Irlandii możemy polecieć stąd, a to już jest coś. Spróbuj konkurować z takim rywalem jak stolica w transporcie lotniczym...U nas lotnisko istnieje przeszło miesiąc, a tam jest od kilkudziesięciu lat...i W-wa utrzymuje wciąż potężny monopol, odprawiając najwięcej pasażerów samolotów w Polsce.
|
|
o lotnisku
http://www.itvl.pl/n...a-dobra-ochrone
|
|
No może parę błędów zrobił ale miał coś do powiedzenia. Ty poza wytknięciem błędów nie dałeś głosu. I kto tu wypadł blado |
|
ten wybetonowany i z metalowymi barierkami od strony Zemborzyc kawałek zalewu - to rewelacja zdaniem twoim ? |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|