Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelska spółka była tańsza, a jednak przegrała. Będzie nas woziła warszawska

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 czerwca 2016 r. o 16:47 Powrót do artykułu
Te autobusy przegubowce są całkowicie bez sensu. Wiele razy widziałem, jak jeżdżą prawie puste (w centrum), nawet w godzinach wczesno-popołudniowych! (w wieczorowych to juz standard średnia max 10 pasażerów). Blokują skrzyżowania, drogi, nie mieszczą się na przystankach; spalają więcej paliwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
następny szwindel, potem i tak klima nie jest wlaczana a pieniądze wyplyna do warszawskiej spółki, potem nic dziwnego że bieda w lbnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie, że idą kolejne pieniądze na KM - tak trzymać a na pewno coraz więcej osób będzie się przesiadało do autobusów dzięki czemu będą mniejsze korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie, że idą kolejne pieniądze na KM - tak trzymać a na pewno coraz więcej osób będzie się przesiadało do autobusów dzięki czemu będą mniejsze korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kiedy zdrożeją bilety....?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaa, przesiądę się do komunikacji miejskiej... W ostatni nie przyjechało 100% oczekiwanych przeze mnie autobusów. Linia 20, innej możliwości dojazdu nie mam. W sumie 40 minut czekania na przystankach (2 x 20 min.), plus 30 minut piechoty - dojście do przystanków, na inne autobusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nawet tak prostej sprawy jak prawde o przewozach lubelscy fachowcy od miejskiego transportui nie potrafia przedstawic nic dziwnego ze coraz gorzej o Lublinie mowi sie w kraju zaslugujemy na to jak widac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przewóz dzieci do szkół zdyskwalifikował "naszych". Co za idiotyzm. I znowu "warsiawka" górą!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I dobrze że zdyskwalifikowali LLA bo z tego byłyby problemy ja z PKS Zielona Góra
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"tylko o 2 mln zł więcej" - dobre. Wystarczyłby mi "tylko" milion w totka ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"W każdym autobusie zainstalowana ma być klimatyzacja"...to żart czy robienie jelenia z pasażera?...po co komu klima skoro jest nieużywana?...kierowcy sobie jeżdżą w klimie a reszta autobusu piecze się jak kurczak na rożnie bo klima nie włączona!...a jak jest włączona to wtedy gdy na dworze jest 20 stopni i w autobusie zięba...a jak jest 35 stopni na zewnątrz to klima jest włączona od święta...niech nie chwalą się pojazdami z klimatyzacją bo i tak żal im ją włączać..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwracam uwagę, że ponownie nie ma wśród linii ani 15, ani 40. Czy te trasy są zapomniane kompletnie przez ZTM? Szlag człowieka trafia na taką politykę. Dla urzędasów z ZTM Wrotków to już nie Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do 7:15 Pomyśl - myśłenie nie boli. Kierowcy jeżdżą tak samo jak pasażerowie. Nie ma bowiem hermetycznej kabiny oddzielającej kierowcę od pasażerów. Po co włączać klimę w autobusie, skoro kilku jołopów zawsze musi otworzyć okno mimo, że wszędzie są informacje o konieczności zamknięcia okien przy włączonej klimie? Ostatnio przeszedłem sie po autobusie i pozamykałem okna. Klima waliła chłodem spod dachu, a okienka otwarte... Trzeba było zobaczyć miny tych osłów, co okna pootwierali... jakie było oburzenie! Do wczoraj o 17. Firma ma płacone za wyjheżdzone paliwo. Nie ma więc podstaw twierdzić, że jak klima nie będzie włączona to więcej kasy dla nich zostanie. Kolejny z bolesnym myśleniem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Współczuję mieszkańcom Wrotkowa( Żeglarska i okolice), niestety dalej będą zmuszeni gnieść się w zbyt małych pojazdach. Nie wiem która z tych linii( 15 czy 40) bardziej zasługuje na większy tabor, ale obydwie w co najmniej połowie kursów powinny mieć przegubowe pojazdy lub podniesioną częstotliwość. Swoją drogą trasy tych linii w dość sporym odcinku się pokrywają, może by stworzyć z nich jedną linię priorytetową o częstotliwości co 7,5 min w dzień powszedni, lecz przebieg trasy musiałby być taki, żeby nie zostało utracone połączenie ze szpitalem na Chodźki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...