Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin. Był młyn, będą mieszkania

Utworzony przez Ksawyer, 11 maja 2022 r. o 21:09 Powrót do artykułu
Będą mieszkania w młynie oddalonym o 50 m od najbardziej ruchliwej trasy Lublina. Czy pamiętacie obiekcję miejskich urzędników przy lokalizacji mieszkań przy ul. Gospodarczej, obiekcje ze wzgledu na bliskość torów. I jeszcze kwestia komunikacji tej lokalizacji z miejskimi ulicami. Do młyna można dojechać Al. Tysiąclecia tylko od strony zamku, a wyjechać można też na Al Tysiąclecia jadąc w kierunku Tatar, chyba, że ktoś dopuści dodotkowy wyjazd i zjazd z północnej jezdni alei. Już te dwie kwestie mówią, że dobro mieszkańców nie ma znaczenia przy tej inwestycji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą mieszkania w młynie oddalonym o 50 m od najbardziej ruchliwej trasy Lublina. Czy pamiętacie obiekcję miejskich urzędników przy lokalizacji mieszkań przy ul. Gospodarczej, obiekcje ze wzgledu na bliskość torów. I jeszcze kwestia komunikacji tej lokalizacji z miejskimi ulicami. Do młyna można dojechać Al. Tysiąclecia tylko od strony zamku, a wyjechać można też na Al Tysiąclecia jadąc w kierunku Tatar, chyba, że ktoś dopuści dodotkowy wyjazd i zjazd z północnej jezdni alei. Już te dwie kwestie mówią, że dobro mieszkańców nie ma znaczenia przy tej inwestycji.
 No popatrz a kawałek dalej jadąc w stronę Świdnika stoją stare bloki(Hutnicza, Przyjaźni) równie blisko "najbardziej ruchliwej trasy Lublina" i jakoś tam ludzie żyją. Szpaler drzew i "najbardziej ruchliwa trasa" zamieni się w ulicę jakich wiele w Lublinie. Nie panikuj, ci co kupią dadzą radę. Jakby mieli nie dać, to przecież by nie kupili?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą mieszkania w młynie oddalonym o 50 m od najbardziej ruchliwej trasy Lublina. Czy pamiętacie obiekcję miejskich urzędników przy lokalizacji mieszkań przy ul. Gospodarczej, obiekcje ze wzgledu na bliskość torów. I jeszcze kwestia komunikacji tej lokalizacji z miejskimi ulicami. Do młyna można dojechać Al. Tysiąclecia tylko od strony zamku, a wyjechać można też na Al Tysiąclecia jadąc w kierunku Tatar, chyba, że ktoś dopuści dodotkowy wyjazd i zjazd z północnej jezdni alei. Już te dwie kwestie mówią, że dobro mieszkańców nie ma znaczenia przy tej inwestycji.
  To jest kolejny przykład tego, że w Lublinie rządzą lokalni deweloperzy i oligarchowie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą mieszkania w młynie oddalonym o 50 m od najbardziej ruchliwej trasy Lublina. Czy pamiętacie obiekcję miejskich urzędników przy lokalizacji mieszkań przy ul. Gospodarczej, obiekcje ze wzgledu na bliskość torów. I jeszcze kwestia komunikacji tej lokalizacji z miejskimi ulicami. Do młyna można dojechać Al. Tysiąclecia tylko od strony zamku, a wyjechać można też na Al Tysiąclecia jadąc w kierunku Tatar, chyba, że ktoś dopuści dodotkowy wyjazd i zjazd z północnej jezdni alei. Już te dwie kwestie mówią, że dobro mieszkańców nie ma znaczenia przy tej inwestycji.
 To jest kolejny przykład tego, że w Lublinie rządzą lokalni deweloperzy i oligarchowie.
 Po czym poznać trolla? Po tym, że w kółko z różnych kont wkleja jedno i to samo. Dobrze chociaż płacą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Północny zachodni narożnik budynku młyna oddalony jest od krawężnika Al. Tysiąclecia o 13 m, a krawężnik alei jest na tym samym poziomie co brama wjazdowa do tego budynku. Budynek przy Przyjaźni 30 oddalony jest od krawężnika Al. Tysiąclecia o 30 m, aleja w tym miejscu zaczyna opadać do wykopu, w następstwie czego jest jakieś dobre 3 m poniżej okien parteru budynku, ponadto aleję od budynku oddziela skarpa; ten budynek jest zbliżony jakieś 5 m do krawężnika dojazdu z alei do Łęczyńskiej, na którym ruch jest dużo mniejszy, niż na przelotowej alei. Z północnej strony najbardziej zbliżony do Al. Tysiąclecia jest pierwszy z wieżowców pasażu Hutniczej, od krawężnika alei oddalony jest o 25 m; aleja w tym miejscu jest zagłębiona względem parteru wieżowca o dobre 6 m, co wymagało wykonania muru oporowego; również w tym przypadku, wieżowiec  jest bardziej zbliżony do zjazdu z Hutniczej do Łęczyńskiej, ale jest tu mniejszy ruch niż na przelotowej alei. O czym zmuszony zostałem nspisać wpisem z piekła rodem. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...