Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jaki pan, taki kram!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Namawiają ludzi do przesiadki z prywatnych samochodów do autobusów a później likwidują kursy! Następne będzie podniesienie cen biletów! To takie typowe dla PO - oszczędzać na biednych!! Może poszukać oszczędności w finansowaniu NN, CK i innych "przechowalni" miejskich dla tzw. artystów i polityków totalnej opozycji!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mówiąc serio zapowiedź, że to zmierza do komisarza, gmina Lublin bankrut zostanie wówczas zlikwidowana i w kawałkach wcielona do sąsiednich gmin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wizja jest jedna. Odciążyć bus pasy i dociążyć pozostałe pasy, by plebs miał więcej adrenaliny do pracy i wydajniej pracował. Chwała,owadu. To jest geniusz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwolnić 90% urzędasów, po co tylu, skoro mieszkańców nie ma już tylu, obciąć pensję Żuka o połowę i pieniądze się znajdą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Więcej hajsu na Motor i żużel. Więcej pomników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobra decyzja. Jeszcze więcej bezużytecznych trolejbusów będzie stało na zajezdni.
 Co więcej dokupią jeszcze kilkanaście diabelnie drogich autobusów elektrycznych (wcześniej opletli siecią połowę miasta...) i kupią cudaczny system zakupu biletów, gdzie nie można będzie za przejazd zapłacić gotówką... A za wszystko to zapłącisz pieniędzmi podatników. PS. Czy ztm płaci za odśnieżanie buspasów czy jest to robione za pieniądze kierowców osobówek ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem tych komentarzy przeciwnych Żukowi. Czy Wy nie widzicie, że to wina obecnego rządu, który chce wykończyć samorządy? Sam Lublin będzie miał w tym roku 60 mln mniej z podatków. Bo rząd zrobił reformę podatkową pozbawiając tym samym samorządy wpływów. Plus koszty reformy edukacji plus nart 50% podwyżka cen prądu dla firm i samorządów. To efekty mamy. Ale lepiej pluć na Żuka czy innych prezydentów miast.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo. Budujmy dalej miasto oparte na transporcie samochodowym. Lublin jest dosłownie ROZJECHANY przez osobowki. Bedzie dramat wiekszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dewelopper dostał Górki. I wystatarczy. Ratusz zrobił, co do niego nalezy. O resztę martwcie sie wy sami, plebsowi ludzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i ludzie dziwią się, że każdy woli kupić samochód i jeździć własnymi 4-ema kółkami niż komunikacją... Sam jeżdżę osobówką i w życiu nie wsiądę w autobus, nawet jakby był za darmo jak mają teraz dziady i babcie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem tych komentarzy przeciwnych Żukowi. Czy Wy nie widzicie, że to wina obecnego rządu, który chce wykończyć samorządy? Sam Lublin będzie miał w tym roku 60 mln mniej z podatków. Bo rząd zrobił reformę podatkową pozbawiając tym samym samorządy wpływów. Plus koszty reformy edukacji plus nart 50% podwyżka cen prądu dla firm i samorządów. To efekty mamy. Ale lepiej pluć na Żuka czy innych prezydentów miast.
Rząd zabrał 60 mln? Sam MOSIR przynosi rok rocznie 10 mln zł straty, którą trzeba uzupełniac pieniędzmi podatników. Na stronie możemy przeczytać, że rządzi tam Prezes, Wiceprezes i Członek Zarządu. Plus piecioosobowa Randa Nadzorcza. Tylu ananasów nie jest w stanie doprowadzić do tego, by wychodzili chociazby na zero? Nawet nie będę pytać o ich pensje eksperckie. W prywatnej firmie by ich momentlanie pogoniono. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nareszcie jakieś zdroworozsądkowe ograniczenia,ile to razy widzę puste autobusy,a najczęściej z małą ilością pasażerów.Kto ma trochę oleju w głowie to jeździ własnym autem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MNIEJ AUTOBUSÓW WIĘCEJ BUSPASÓW :) To hasła Lublina, miasta inspiracji :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Ceny jak w stolicy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakuje 28 mln. A na referendum dla tebefała to, pooooszło chyba wiecej. No cóż, są priorytety.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To będziemy mieli w Lublinie nowe święto DZIEŃ PIESZEGO PASŻERA cudnie brawo rządzący w Lublinie a myślę że to tylko początek bo wcześniej mówili że kolejny kredyt nie zwiększa zadłużenia miasta BRAWO LUBLIN
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mi się nie opłacało jeździć komunikacją miejską, więc kupiłem samochód. Raz lub dwa razy w tygodniu musiałem pojechać na drugi koniec miasta, połączenia bezpośredniego brak więc został kurs z przesiadką czyli prawie 13zł plus czekanie na przystankach... czyli musiałem wydać 100 miesięcznie aby bujać się zatłoczonymi, spóźniającymi się autobusami. Jak sobie policzyłem, że jeszcze dojazdy do pracy itp, w mieście i poza miasto, komfort, niezależność, oszczędność czasu to choćbym chciał to nawet bilet 150 dniowy nie załatwiał mi sprawy. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba znierać kasę na neony , kolejny bal sylwestrowy itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słuszna koncepcja, mozna by pójść dalej i calkiem zlikwidować komunikację miejską
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...