![]() |
Zacytuję twojego wodza spocony hejterze: Spieprzaj dziadu.
|
![]() |
Zlikwidować całkiem. Już dziś jest taniej i szybciej własnym samochodem.
|
![]() |
Zacytuję twojego wodza spocony hejterze: Spieprzaj dziadu.Co prawda boli ratuszowy urzędniku? |
![]() |
Zlikwidować całkiem. Już dziś jest taniej i szybciej własnym samochodem.Zejdź na ziemię. Nigdy autobus nie był tańszy i szybszy od samochodu bo i nie takie jego zadanie. Tylko naiwniak może wsiąść do autobusu i oczekiwać przejazdu na poziomie zbliżonym do osobowej taksówki. |
![]() |
Przez 10 lat dewelorozwoju dorobiliśmy się najgorszej, a teraz jeszcze i najdroższej komunikacji miejskiej w kraju. Dewelo-sułtan nie pozostawia ludziskom innego wyjścia, jak tylko jazda własnym autem, niestety w mega-korkach zwiększanych dodatkowo przez system elektronicznego korkowania ruchu za 50 mln.Ile dziś za wPIS? |
![]() |
Cytowanego przez ciebie komentarza już nie ma - złapał w krótkim czasie zbyt dużo łapek w dół więc troll go usunął. I dodał jak gdyby nigdy nic minutę temu. Sztandardowy przykład działania pisowskiej farmy trolli na tym portalu.Przez 10 lat dewelorozwoju dorobiliśmy się najgorszej, a teraz jeszcze i najdroższej komunikacji miejskiej w kraju. Dewelo-sułtan nie pozostawia ludziskom innego wyjścia, jak tylko jazda własnym autem, niestety w mega-korkach zwiększanych dodatkowo przez system elektronicznego korkowania ruchu za 50 mln.Ile dziś za wPIS? |
![]() |
Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.
|
![]() |
Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
To nie jest duża podwyżka, biorąc pod uwagę wręcz galopującą inflację.
|
![]() |
Niezły psychiatryk. Troll kronikidewelorozwoju założył drugie konto i sam sobie odpisuje. Nawet zdążył już na obu kontach usunąć komentarze i dodać je od nowa. Komentarz "ludnosfgh" jeszcze kilkanaście minut temu wyświetlał się wyżej, oczywiście został usunięty i dodany ponownie w tej samej minucie co komentarz brędzącego trolla od dewelo-rozwoju.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
Proszę nie deprymować pisowskiego trolla, towarzysza kronikidewelorozwoju. Towarzysz może nie jest zbyt lotny, ale za to nadrabia ambicją. Siedzi codziennie z wypiekami na twarzy od bladego świtu aż do późnego wieczora i wyczekuje kolejnego artykułu w którym mógłby wkleić swoją błyskotliwą autorską formułkę o dewelo-rozwoju. W hierarchi wszystkich trolli należących do pisowskiej farmy, jego notowania napewno stoją wysoko - może i mierny, ale za to wierny.Niezły psychiatryk. Troll kronikidewelorozwoju założył drugie konto i sam sobie odpisuje. Nawet zdążył już na obu kontach usunąć komentarze i dodać je od nowa. Komentarz "ludnosfgh" jeszcze kilkanaście minut temu wyświetlał się wyżej, oczywiście został usunięty i dodany ponownie w tej samej minucie co komentarz brędzącego trolla od dewelo-rozwoju.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
Jest prawdopodobnie grupa najbardziej zaufanych urzędników, którzy piszą tutaj komentarze. Może też być tak, że jest firma zewnętrzna, ale ściśle współpracują z tymi urzędnikami. Co do wykorzystywania służbowych łącz to można ukryć się za pomocą np. VPN. Niezaprzeczalnym faktem jest, że ktoś tutaj prowadzi ohydną propagandę. Czas, by dziennikarze Dziennika się tym zainteresowali.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
O, kolejne fake-konto założone na biegu przez trolla kronikidewelorozwoju i znowu sam sobie odpisuje. Psychiatryk przez duże "p".Jest prawdopodobnie grupa najbardziej zaufanych urzędników, którzy piszą tutaj komentarze. Może też być tak, że jest firma zewnętrzna, ale ściśle współpracują z tymi urzędnikami. Co do wykorzystywania służbowych łącz to można ukryć się za pomocą np. VPN. Niezaprzeczalnym faktem jest, że ktoś tutaj prowadzi ohydną propagandę. Czas, by dziennikarze Dziennika się tym zainteresowali.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
Jest jeszcze jedna możliwość w postaci botów na serwerach redakcji. Jak wyszła sprawa wysyłania przez urzędników ratusza SMS Premium z telefonów służbowych w konkursach z udziałem obecnego jeszcze prezydenta i byłego przewodniczącego Rady Miasta, to media praktycznie nie podjęły tematu. Mieszkając kilkanaście lat na terenie byłych Lubelskich Zakładów Graficznych, widziałem rzeczy, które nie śniły się nawet G. Orwellowi. Dzisiaj takie same sprawy załatwia tzw. sztuczna inteligencja, co wykładniczo stwarza wrażenie, że za gigantyczną propagandą stoi jakaś armia ludzi.Jest prawdopodobnie grupa najbardziej zaufanych urzędników, którzy piszą tutaj komentarze. Może też być tak, że jest firma zewnętrzna, ale ściśle współpracują z tymi urzędnikami. Co do wykorzystywania służbowych łącz to można ukryć się za pomocą np. VPN. Niezaprzeczalnym faktem jest, że ktoś tutaj prowadzi ohydną propagandę. Czas, by dziennikarze Dziennika się tym zainteresowali.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
@Kronikidewelorozwoju błagam, powiedz chociaż że nie robisz z siebie pośmiewiska/forumowego debila za darmo? Naprawdę myślisz, że nie widać, że twoim jedynym zajęciem w ciągu dnia jest dodawanie i usuwanie wpisów na forum Dziennika Wschodniego? Kiedy i gdzie nie zajrzeć, jesteś ty i twoje śmieszne bełkotliwe wpisy.
|
![]() |
Ci co piszą te komentarze na pewno muszą mieć kontakt z urzędnikami, bo jest w nich za dużo szczegołów (więc być może są to sami urzędnicy). Robisz dobrę robotę, bo trzeba walczyć z tą ratuszową propagandą. Niech się czytelnicy Dziennika Wschodniego dowiadują o zakłamaniu lubelskiego ratusza.Wymiana informacji bez wątpienia odbywa się na bieżąco pomiędzy ratuszem a agencją, bo siepacz zawsze ma pod ręką wszelkie potrzebne dane, którymi może wesprzeć swoją propagandę (który normalny czytelnik bawiłby sie w odszukiwanie jakichś statystyk fabrykowanych przez ratuszowy wydział prawdy?). PS.@wszyscy: Sorki za kasowanie i powtarzanie postów, ale niezmiernie mnie bawi, kiedy siepacz pracowicie doda 30 minusików po to tylko, żeby po tej trwającej 30 sek. operacji podmiany musieć zaczynać "pracę" od nowa :-DDDJest prawdopodobnie grupa najbardziej zaufanych urzędników, którzy piszą tutaj komentarze. Może też być tak, że jest firma zewnętrzna, ale ściśle współpracują z tymi urzędnikami. Co do wykorzystywania służbowych łącz to można ukryć się za pomocą np. VPN. Niezaprzeczalnym faktem jest, że ktoś tutaj prowadzi ohydną propagandę. Czas, by dziennikarze Dziennika się tym zainteresowali.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
Trollu kronikideworozwoju, do końca dnia jeszcze całe 9h. Myślę, że jak w tym czasie uda ci się założyć kolejne 7-10 fake-kont, to możesz bez krępacji upomnieć się w centrali o premię. Ona ci się po prostu należy. Jestem pod coraz większym wrażeniem twoich zdolności a przede wszystkim umiejętności żarliwego dyskutowania z samym sobą.Ci co piszą te komentarze na pewno muszą mieć kontakt z urzędnikami, bo jest w nich za dużo szczegołów (więc być może są to sami urzędnicy). Robisz dobrę robotę, bo trzeba walczyć z tą ratuszową propagandą. Niech się czytelnicy Dziennika Wschodniego dowiadują o zakłamaniu lubelskiego ratusza.Wymiana informacji bez wątpienia odbywa się na bieżąco pomiędzy ratuszem a agencją, bo siepacz zawsze ma pod ręką wszelkie potrzebne dane, którymi może wesprzeć swoją propagandę (który normalny czytelnik bawiłby sie w odszukiwanie jakichś statystyk fabrykowanych przez ratuszowy wydział prawdy?). PS.@wszyscy: Sorki za kasowanie i powtarzanie postów, ale niezmiernie mnie bawi, kiedy siepacz pracowicie doda 30 minusików po to tylko, żeby po tej trwającej 30 sek. operacji podmiany musieć zaczynać "pracę" od nowa :-DDDJest prawdopodobnie grupa najbardziej zaufanych urzędników, którzy piszą tutaj komentarze. Może też być tak, że jest firma zewnętrzna, ale ściśle współpracują z tymi urzędnikami. Co do wykorzystywania służbowych łącz to można ukryć się za pomocą np. VPN. Niezaprzeczalnym faktem jest, że ktoś tutaj prowadzi ohydną propagandę. Czas, by dziennikarze Dziennika się tym zainteresowali.Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
![]() |
Masz rację POza jednym: to nie ratuszowy urzędnik , ale zawodowy siepacz z agencji PR o ok. 70-80 loginach. Klika ratuszowa jest za cwana, żeby trolować fora ze służbowych łącz. Robi to prywatna firma, co jest kolejnym dowodem toksycznego sojuszu władzy i pieniądza.Dlaczego kłamiesz ratuszowy urzędniku? Przecież te linie przebiegaja przez cały Lublin i korzystaja z nich przede wszystkim mieszkańcy Lublina (np. 44). Dlaczego mieszkańcy osciennych gmin maja finansować te linie? Podniesienie cen biletów to niszczenie komunikacji miejskiej.No właśnie, dokładają. A tak naprawdę powinny te połączenie finansować. Mieszkańcy Lublina z tych połączeń praktycznie nie korzystają.Byłbym przeciwko tym podwyżkom, gdyby nie fakt, że lubelski podatnik co roku dokłada 100 mln zł do komunikacji miejskiej. Co to oznacza? A oznacza to m.in. dofinansowywanie przejazdów mieszkańcom gmin ościennych. Przecież nie od dziś wiadomo, że wpływy z biletów nie pokrywają wszystkich kosztów jakie generuje komunikacja miejska.Przecież gminy ościenne również dokladaja się do komunikacji miejskiej. ZTM przedlużyło niektóre linie, bo wójtowie zdecydowali się wylozyć szmal. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|