Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Jak tu włączyć zielone światło? Zrobili przycisk, ale już trzeba go przenosić

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 stycznia 2020 r. o 21:50 Powrót do artykułu
Najlepiej niech wcale nie włączają bo zakorkują tylko, a tak ruch odbywa się płynnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tym mieście zaczyna być problem ze wszystkim!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za to słupków nastawiali od pyty a pani inspektor przy odbiorze drogi chyba nie zauważyła problemu z sygnalizacją
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba wystawić faktury za dodatkowo zlecone prace , stąd to opóźnienie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hit goni hit. Przejście i zygzaki przez ścieżkę przy kościele i ulicy Kościelnej to świetna sprawa. Przechodząc przez przejście spada się zaraz na murek a czy w wózku czy z wózkiem dziecięcym ciężko tam manewrowac. Zaraz trzeba przeciąć ścieżkę by trafić wprost na latarnie i na wąski chodnik. Kawałek przejść by zaraz znów przecinac przejściem ścieżkę i zaraz znów pojawiać manewr.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko chwila moment, przecież tam są też przejazdy dla rowerowe, a o ile mi wiadomo to w takich przypadkach przyciski są "nielegalne". Przyciski były usuwane na Jana Pawła II na przejściach z traktami pieszo-rowerowymi, bo takie rozwiązanie jest niezgodne z prawem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Załączone do tego tekstu zdjęcie ukazuje tylko wycinek sytuacji. Tam jest problem ważniejszy, niż z umiejscowieniem przycisku. Chodzi o to, że między pieszym (pieszymi) a pojazdami z jego lewej strony ustawiono "zaporę optyczną. Tam jest "słup na słupie" (a dosłownie: trzy sztuki obok siebie): wielki słup do dźwigania trakcji trolejbusowej, średniej szerokości słup z "semaforami" na "wysięgniku" oraz typowy słupek z "lampkami dla pieszych". To stwarza ogromne zagrożenie - piesi są zasłaniami przez "zespół słupów" (znajdujący się po lewej stronie pieszych), zaś pieszym są zasłaniane nadjeżdżające samochody. Ta pułapka jest szczególnie niebezpieczna wtedy, gdy sygnalizacja świetlna jest tam wyłączona lub "pracuje w trybie pulsacyjnym" (tylko pomarańczowe światła "migają").
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech wcale nie włączają bo zakorkują tylko, a tak ruch odbywa się płynnie.
 Tak jest! Szczególnie że w wyniku hamowania z opon i klocków wydziela się 30 razy więcej pyłów zawieszonych niż z rur wydechowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szymonek znowu się nie dostał do rady i jatrzy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"kolorowy" tryb swiateł ! a teraz były czaro-białe ? Brawo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ułożenie nawierzchni na zdjęciu: mistrzostwo świata. Kto tam nadzoruje, ze takie fuszerki przeszły?? Jeszcze niech tylko ktoś mi wytłumaczy po co te kretyńskie guziczki na skrzyżowaniach. Przecież nie zmieniaja długości przejazdów dla samochodów, a tylko utrudniają przejścia, bo trzeba czasami przeczekać cały cykl dookoła, zanim dostanie się zielone (na skrzyżowaniu DMM z Łęczyńską stoję i liczę codziennie samochody, bo nikt nie chciał przejść, więc zielone dla pieszych się nie zapala, pomimo, że dla samochodów na DMM jest czerwone). Co mają na celu te guziki? Wydłużenie postoju w spalinach, żeby lepiej się nawdychać?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co włączać? Chyba tylko po to, aby zaczęło się korkować. Jeździ się obecnie tamtędy bardzo dobrze, przed przejściami kolejek pieszych również nie widać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie ten geniusz - projektant?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Zemborzyckiej/Budowlanej też jest taki bezzsensownie działający przycisk. Często stoja i kierowcy i piesi. A wystarczy zeby automstycznie przy czerwonym dla aut zapalalo sie zielone dla pieszych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.