![]() |
Najlepiej niech wcale nie włączają bo zakorkują tylko, a tak ruch odbywa się płynnie.
|
![]() |
W tym mieście zaczyna być problem ze wszystkim!!!!
|
![]() |
za to słupków nastawiali od pyty a pani inspektor przy odbiorze drogi chyba nie zauważyła problemu z sygnalizacją
|
![]() |
Trzeba wystawić faktury za dodatkowo zlecone prace , stąd to opóźnienie.
|
![]() |
Hit goni hit. Przejście i zygzaki przez ścieżkę przy kościele i ulicy Kościelnej to świetna sprawa. Przechodząc przez przejście spada się zaraz na murek a czy w wózku czy z wózkiem dziecięcym ciężko tam manewrowac. Zaraz trzeba przeciąć ścieżkę by trafić wprost na latarnie i na wąski chodnik. Kawałek przejść by zaraz znów przecinac przejściem ścieżkę i zaraz znów pojawiać manewr.
|
![]() |
Tylko chwila moment, przecież tam są też przejazdy dla rowerowe, a o ile mi wiadomo to w takich przypadkach przyciski są "nielegalne". Przyciski były usuwane na Jana Pawła II na przejściach z traktami pieszo-rowerowymi, bo takie rozwiązanie jest niezgodne z prawem.
|
![]() |
Załączone do tego tekstu zdjęcie ukazuje tylko wycinek sytuacji. Tam jest problem ważniejszy, niż z umiejscowieniem przycisku. Chodzi o to, że między pieszym (pieszymi) a pojazdami z jego lewej strony ustawiono "zaporę optyczną. Tam jest "słup na słupie" (a dosłownie: trzy sztuki obok siebie): wielki słup do dźwigania trakcji trolejbusowej, średniej szerokości słup z "semaforami" na "wysięgniku" oraz typowy słupek z "lampkami dla pieszych". To stwarza ogromne zagrożenie - piesi są zasłaniami przez "zespół słupów" (znajdujący się po lewej stronie pieszych), zaś pieszym są zasłaniane nadjeżdżające samochody. Ta pułapka jest szczególnie niebezpieczna wtedy, gdy sygnalizacja świetlna jest tam wyłączona lub "pracuje w trybie pulsacyjnym" (tylko pomarańczowe światła "migają").
|
![]() |
Najlepiej niech wcale nie włączają bo zakorkują tylko, a tak ruch odbywa się płynnie.Tak jest! Szczególnie że w wyniku hamowania z opon i klocków wydziela się 30 razy więcej pyłów zawieszonych niż z rur wydechowych. |
![]() |
Szymonek znowu się nie dostał do rady i jatrzy .
|
![]() |
"kolorowy" tryb swiateł ! a teraz były czaro-białe ? Brawo
|
![]() |
Ułożenie nawierzchni na zdjęciu: mistrzostwo świata. Kto tam nadzoruje, ze takie fuszerki przeszły??
Jeszcze niech tylko ktoś mi wytłumaczy po co te kretyńskie guziczki na skrzyżowaniach. Przecież nie zmieniaja długości przejazdów dla samochodów, a tylko utrudniają przejścia, bo trzeba czasami przeczekać cały cykl dookoła, zanim dostanie się zielone (na skrzyżowaniu DMM z Łęczyńską stoję i liczę codziennie samochody, bo nikt nie chciał przejść, więc zielone dla pieszych się nie zapala, pomimo, że dla samochodów na DMM jest czerwone). Co mają na celu te guziki? Wydłużenie postoju w spalinach, żeby lepiej się nawdychać?
|
![]() |
A po co włączać? Chyba tylko po to, aby zaczęło się korkować. Jeździ się obecnie tamtędy bardzo dobrze, przed przejściami kolejek pieszych również nie widać.
|
![]() |
Gdzie ten geniusz - projektant?
|
![]() |
Na Zemborzyckiej/Budowlanej też jest taki bezzsensownie działający przycisk. Często stoja i kierowcy i piesi. A wystarczy zeby automstycznie przy czerwonym dla aut zapalalo sie zielone dla pieszych.
|

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.