![]() |
Dewelorozwój wymaga ofiar. "Inwestorom" z wypchanymi portfelami, którzy łyknęli jak pelikany apartamĘty w wiadomym klocu autorstwa spółki specjalnej troski, obiecano wymianę sieci podziemnych (żeby pozłacane kibelki się nie zatykały, aby deszczownic płynął odpowiednio silny strumień wody, a garaże podziemne nie były zalewane podczas opadów nawalnych) i tej obietnicy dewelokamerdyner dotrzyma bez względu na koszty.
|
![]() |
Może wreszcie ci wszyscy protestujący przeciwko przebudowie Racławickich zrozumieją dlaczego wraz z utworzeniem buspasów, niezbędne jest też poszerzenie skrzyżowań o dodatkowe pasy do skrętu. Jeden pas dla jadących na wprost i skręcających na skrzyżowaniach to gwarantowane korki.
|
![]() |
Można jeszcze dodać, że normalny remont w postaci wymiany nawierzchni (bez rozpruwania całości po to, żeby wymienić sieci podziemne na potrzeby wiadomo kogo i bez wyrzynania drzew, z czego ucieszą się operatorzy sieci 5G) zająłby góra miesiąc-dwa, a koszt - zakładając udział w przetargu uczciwej firmy - powinien zamknąć się w granicach 10-20% obecnej rozpierduchy. Pomijając już fakt, że Aleje zachowałyby swój unikalny, zielony charakter.
|
![]() |
Halo, czy na sali jest lekarz? Typowi od "5G nas zabije, lewaki nas zacipują, a za wszystkim stoją dewelocwaniaki i Żydzi" znowu się pogorszyło! Stanowi zagrożenie zdrowia publicznego. W kaftan bezpieczeństwa go!
|
![]() |
(Niekompletna) Lista loginów (ege_szege, BillyWhite, Klu, uwaga_na_trole_z_pis, lube102, Qba, miszczu, BVNHD, luigi, RyanGlo, Piter79, gargamel2, drwstrzas, lubelski_szaman, Coffe_Taste, Niemamloginu, Agent_Tomek, qwertyqaz, zLublina, pepeszownik) opłacanego przez deweloperów wazeliniarza POsunięć kartelu ratusz&oligarchowie powiększyła się właśnie o kolejny, założony 20 minut temu "kronikiekoszurii".
|
![]() |
Ale za to za rok będzie się śmigać po równym dywaniku....... Dla mnie spoko
|
![]() |
Z dzisiejszej blokady Racławickich nasuwa wniosek o konieczności ograniczenia ruchu prywatnych samochodów na tej alei, przynajmniej w godzinach popołudniowego szczytu, jeśli chcemy zapewnić w miarę przewidywalne funkcjonowanie miejskiej komunikacji.
|
![]() |
To co teraz się dzieje, to przykład tego co będzie po utworzeniu zbędnych bus pasów. Do tej pory można było swobodnie przejechać Racławickimi. Szybko pomykały autobusy, jak i osobówki. Później będziemy mieć puste bus pasy i korki aut.
Patrząc na część splusowanych komentarzy widzę, że może i urząd dla obywateli działa w wersji mini, ale jeśli chodzi o popieranie złych pomysłów władz Lublina to wszystkie ręce na pokład.
|
![]() |
Nie sądzę, żeby buspasy na Racławickich były puste. To jest główna oś komunikacyjna miasta, czego najlepszym dowodem jest ciągnący się na zdjęciach sznurek autobusów i trolejbusów.
|
![]() |
Nie sądzę, żeby buspasy na Racławickich były puste. To jest główna oś komunikacyjna miasta, czego najlepszym dowodem jest ciągnący się na zdjęciach sznurek autobusów i trolejbusów.O widzisz, właśnie sam przyznałeś że ten sznur w połowie pustych autobusów i trolejbusów tworzy korki. |
![]() |
Czy TomTom znowu umieści Lublin na topie miast z największymi korkami ?
|
![]() |
Czy TomTom znowu umieści Lublin na topie miast z największymi korkami ?Ku twojej rozpaczy wysokie miejsce Lublina jest już nieaktualne - jesteśmy dopiero na 9 miejscu w Polsce. Z resztą od początku było mówione, że wysokie miejsce Lublina to jednorazowe zdarzenie - pomiary były robione podczas przebudowy Narutowicza, przez którą całe miasto stanęło w korku. |
![]() |
BRAWO, JEDZIEMY Z TYM REMONTEM! TRZEBA GO SKOŃCZYĆ JAK NAJSZYBCIEJ!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|