Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin kupuje kolejne autobusy elektryczne. Przetarg ogłoszony

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 29 grudnia 2019 r. o 22:01 Powrót do artykułu
Ale po co ?? Aby stały bezużytecznie na zajezdni jak trolejbusy ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaka będzie cena prądu za 2 lata? Bo od tego zależy jakie będą ceny biletów i czy ta inwestycja jest opłacalna, czy wprost przeciwnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I będą stać w korkach stworzonych przez osobówki. Gdzie są buspasy panie Żuk????!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Będą niskopodłogowe, o długości 12-metrów, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, monitorowane, klimatyzowane, wyposażone w biletomaty z możliwością płatności kartą i gotówką – wylicza Monika Fisz z Zarządu Transportu Miejskiego." - No to czyli wszystko co standardowy pojazd na XXI wiek posiadać powinien, wszystko się zgadza. "W autobusach zainstalowane mają być również urządzenia zliczające pasażerów wsiadających i wysiadających na poszczególnych przystankach oraz gniazda USB umożliwiające pasażerom podładowanie telefonu podczas jazdy." - To również przydatne akcesoria, dzięki takim bramkom zliczającym pasażerów można łatwiej mierzyć potoki pasażerskie a co za tym idzie łatwiej dostosować tabor do aktualnego popytu na daną linię - słowem by wyeliminować sytuację, gdzie jest nadmiar podaży wolnych miejsc względem popytu na daną linię, żeby nie było, że garstka osób w pojeździe a pustych siedzeń mnóstwo. "Lublin kupuje kolejne autobusy elektryczne." - Ale do nagłówka artykułu mam uwagę - to dobrze, że kupuje się ekologiczne, elektryczne autobusy, nie przeczę ale należy pamiętać, że ceny prądu mogą się zwiększyć a co za tym idzie ceny świadczonych usług przewozowych także mogą poszybować w górę, inwestować należy połowicznie - potrzeba zarówno autobusów spalinowych( są niezależne w sytuacji rosnących cen prądu) jak i elektrycznych. Najlepiej wypracować zdrowy kompromis - 50% taboru niech będzie spalinowego, a pozostałe 50% elektrycznego. Nie należy pogardzać a już tym bardziej usuwać z przestrzeni publicznej pojazdów spalinowych, one naprawdę mogą się przydać, tym bardziej na wypadek ewentualnego kryzysu. Nie wiem jaki los spotka trolejbusową komunikację miejską - obawiam się, że 10 góra 20 lat i pajęczyny dla trajtków zostaną zdjęte - a czemu? Ano dlatego, że na tyle dobre i wydajne będą autobusy elektryczne, że zwyczajnie bez sensu będzie rozwijanie trolejbusowej komunikacji - wówczas być może finał będzie taki, że trolejbusowe linie staną się liniami autobusowymi, na pętlach komunikacji miejskiej znajdować będą się przecież przyłącza, gdzie po skończonej trasie ''elekryka" podłączy się do stacji dokującej i kilkanaście minut się doładuje i z powrotem ruszy w trasę. Pełne zaś ładowania następować będą w zajezdniach w godzinach wieczornych lub wczesno porannych. Tak sądzę, że w dalekiej przyszłości trakcja trolejbusowa będzie jedynie wspomnieniem, historią ale to jeszcze dużo czasu zanim tak się stanie i zostanie zdjęta, tak z 10, góra 20 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co mnie obchodzi 2021, nie wiadomo co jutro będzie, liczy się tu i teraz dzisiaj, jak jadę do pracy miejskim to chce informacje o dniu dzisiejszym a nie obiecanki prognozy czego my wam nie damy za rok dwa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaka będzie cena prądu za 2 lata? Bo od tego zależy jakie będą ceny biletów i czy ta inwestycja jest opłacalna, czy wprost przeciwnie.
 Jeśli Polska energetyka będzie się opierać na węglu, to prąd w naszym kraju będzie tylko drogi lub bardzo drogi. Jeszcze z rozżewnieniem będziemy wracać do czasów, gdzie na naszych ulicach komunikacja miejska opierała się autobusami tylko i wyłącznie napędzanymi ropą lub benzyną. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co? Lublin się zwija, mieszkańców ubywa, te autobusy będą zbędnymi gadżetami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedni piszą, że Lublin się zwija i autobusy są niepotrzebne, a inni, że będą stać w korkach :) Jak już musicie trolować, to chociaż ustalcie wspólną wersję żeby się nie ośmieszać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak teraz jeżdżą średnio raz na godzinę, bo ferie, to co ile dni będą jeździć w 2021 ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nonsens, typowy dla ekipy PR-owca-gadżeciarza. Najpierw odrutowali całe miasto, a teraz kupują autobusy na baterie, jednocześnie tnąc kursy. Siedzą sobie w szklanej wieży najętej od dewelocwaniaka, kombinując jak tu wydać pieniądze na nowe zabawki. Zająć się opracowaniem sensownych tras i rozkładów - tego  im się nie chce, albo po prostu przekracza ich zdolności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po co ?? Aby stały bezużytecznie na zajezdni jak trolejbusy ??
 Po to żeby wyrwać dofinsowanie z UE i opowiadać bajki jaki to Lublin jest ekologiczny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żeby tak jeszcze Sowińskiego wyrównali, a tak się wszystkie rozsypią
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...