Po co ta farsa? Nawet nie ma wynikow na zywo, wyludzanie adresow email, pewnie pozniej beda spamic.
|
|
Ja proponuje zmiane zarządu ZTM, Żuku co ty na to, własciwie gdzie Ty się schowałeś? Pojechałeś czyscic rure Czaskoskiemu i Rabgejowi? Pod koniec wrzesnia dowiemy się.
|
|
Spokojnie, deweloperzy wskażą drogę - zwłaszcza "ten od Górek Czechowskich".Przecież on nawet nie wie gdzie jest Lublin....Za to co się dzieje w mpk lublin odplacimy w wyborach. Pis uruchamia połączenia wsi z miastami a tu w metropolii likwidują transport publiczny.zlikwidowała to ci bozia, mózg - tyle mln co Żuk wpompował w komunikację mieską to chyba nie wydali wszyscy jego poprzednicy razem wzięci |
|
Komunikacja miejska to teraz cud malina, klimatyzowane autobusy, nowe wiaty, wyświetlacze, automaty do biletów, luxsusProponuję tę mantrę powtórzyć z tysiąc razy i spróbować w nią samemu uwierzyć - nawet "po pijaku". |
|
Jaki jest sens zmieniać numer linii 19 na 162, jeżeli obecnie jest to tak niepopularna linia, która raptem wykonuje 9 kursów w ciągu dnia, jest to linia szczytowa a w weekendy nie jeździ wcale. Gdyby nie sytuacja z Warbusem w planach było, że linia 161 miała jeździć częściej, mówiło się, że nawet co 15 minut( już co 20 minut byłoby spoko, bo obecnie te 25-30 minut to za rzadko, a linia ma dobrą trasę, dosyć popularną). Obsługa trakcji trolejbusowej na Nadbystrzyckiej do Zana(poza tym, że Politechnika zyskała nowe połączenie w postaci linii 152) jest na poziomie bardzo słabym, bo przypomnijmy, że linia 161 to niemal całościowa trasa dawnej linii 28, a 19 ma się stać( jeśli do tego dojdzie) linią 162. Niedawno Nadbystrzycka straciła linię 157, która została puszczona przez ul. Filaretów. W zasadzie można powiedzieć, że nic znaczącego na tej ulicy nie zaszło, a nawet ciut się pogorszyło - z uwagi na sytuację z Warbusem linia 44, która niegdyś jeździła przed wakacjami co 20 minut w szczycie a co 30 minut w między szczycie, obecnie jeździ co 30 minut w szczycie a co 1 godzinę w między szczycie, na razie tego się nie odczuwa bo nie rozpoczął się rok akademicki, od Października, ta linia może pękać w szwach. Jeśli linia 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Muzyczna -Stadionowa -Gazowa -Młyńska -Lubelskiego Lipca '80 -Al. Unii Lubelskiej -Lwowska -Al. Andersa -Mełgiewska -MEŁGIEWSKA WSEI. Wystarczy, żeby na początek jeździła co 30 minut w dzień powszedni
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|