Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Miasto wyłączy światła na rondzie na LSM

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 18 października 2017 r. o 12:13 Powrót do artykułu
Ładna pogoda. Rowerkiem można podjechać. Nie zmoknie człowiek. Nie zgrzeje się bardzo. Kondycję poprawi. Z jakiego powodu puszkarze po raz kolejny korkują miasto? Jeszcze gdyby robili krzywdę wyłącznie sobie - to było OK. Ale oni blokują nawet pojazdy komunikacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Paliwo jest za tanie. Gdyby było by kilka razy droższe, to by się problem korków rozwiązał w parę dni, do następnego tankowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAWO po interwencji wielu osób oraz kilku godzin ok.3 narad w ratuszu podjęto decyzję aby wyłączyć światła na rondzie k.Leclerca na Zana. Oby podczas kolejnych kilkugodzinnych narad nie podjęto decyzji o włączeniu sygnalizacji podczas popołudniowego szczytu. Proponuję także monitorować rondo koło ZUSu (wiele osób może tamtą drogę wybrać popołudniu-należy wydłużyć czas dla Filaretów). 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak się kończy zatrudnianie po znajomości a nie po kompetencjach, szkoda życia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najważniejsze że światła wyłączone i będzie trochę lepiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak szanowni Redaktorzy dowiedzieli się o nazwisko urzędnika oraz jego przełożonego, który nie pomyślał, że trzeba wyłączyć światła na czas remontu. Taka informacja podana publicznie powinna bardzo zdopingować do działania następnym razem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niektórzy przeżywają, jakby to rondo miało być wyłączone z ruchu przez kolejne 5 lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak świateł to zaraz wypadek i blokowanie całego ronda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak się kończy zatrudnianie po znajomości a nie po kompetencjach, szkoda życia To w ratuszu tez juz misiewicze są? Szok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Misiewicze to są w spółkach skarbu państwa i biorą po 90 tyś miesięcznie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To skrzyżowanie będzie wyłączone z ruchu przez 1 dzień, nie podniecajcie się tak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i dobrze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak, w ratuszu są misiewicze takie z poprzedniego rozdania
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W poprzednim rozdaniu poza legitymacja było tez trzeba sie wykazac studiami, i jak tam miski?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W UM zatrudniają ludzi po znajomościach to tak się dzieje. Może i u nas wreszcie ludzie dojżą żeby obalić POwski beton.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krytyka osób odpowiedzialnych za organizację ruchu w mieście jest jak najbardziej uzasadniona i dziwię się, że po tylu wpadkach jeszcze zasiadają na swoich stołkach. W firmie kierującej się zdrową ekonomią przy tym poziomie umiejętności i odpowiedzialności nie przepracowaliby nawet 10 minut.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miśki wpisywać sie bo zaraz urzad zamykają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ważne żeby, kiedy przyjdzie czas REFERENDUM, wszyscy mieszkańcy Lublina zagłosowali za budową podziemnnego premetra. Tramwaje nie przeszły, ale podziemne premetro czy szynobus prędzej czy póxniej będzie koniecznością pod Lublinem. Głosujmy wtedy na TAK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
W UM zatrudniają ludzi po znajomościach to tak się dzieje. Może i u nas wreszcie ludzie dojżą żeby obalić POwski beton.
 Pierdolety. Cały proces jest transparentny. Kazdy może się zgłosić. Nazwiska osób przyjętych na poszczególne posady sa regularnie publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej - BIP. To co jest problemem, to 500+, bo tatus z mamusią zobaczyli pieniążki i migiem do salonu kupić sobie drugiego najnowszego Mercedesa. A wiadomo, jeden autobus zajmuje tyle miejsca co 70 samochodów. Jeden trolejbus podobnie, emisji zero. Nalezy budowac wię cej bus pasów, żeby piesi realnie widzieli, że jazda samochodami po Lublinie jest niewskazania. Nieopłacalna, cxzasochłonna, i nawet szkodliwa dla srodowiska. Czasem obserwuję ludzi, którzy pędzą swoim trzyletnim szrotem z Niemiec po ulicach jakby sie GTA albo NFS naoglądali. Pedą do swoich nędznych prac, do których w sumie równie dobrze mogą pędzic autobusem czy trolejbusem. Pedza po mmiescie gratami do swoich mało prestiżowych miejsc pracy, niczym lekarze spieszący się na operację, albo saperzy w "No man's land". A wsadźćie sobie ten pośpiech gdzieś. Wszem i wobec ogłaszam: W Lublinie samochody nieelektryczne będą się nieopłacać. Koszty będą rosły. Rowery i trolejbusy będą pomagac zwykłym pieszym w oszczędzaniu, a samochodziarze będa swoje wypocone pieniążki spędzac na wymianach oleju...w głowach. Gdyby jeszcze jechali za czymś waznym, do czegoś prestiżowego, ale to raczej jest tak, ż ema już smaochód i nie chce się juz tyłka ruszyc.
Krytyka osób odpowiedzialnych za organizację ruchu w mieście jest jak najbardziej uzasadniona i dziwię się, że po tylu wpadkach jeszcze zasiadają na swoich stołkach.  [/quote] Krytyka rzeczywiście się należy, bo BUS PASÓW powinno przybywac dwa-trzy razy szybciej. [quote] Ładna pogoda. Rowerkiem można podjechać. Nie zmoknie człowiek. Nie zgrzeje się bardzo. Kondycję poprawi. Z jakiego powodu puszkarze po raz kolejny korkują miasto? Jeszcze gdyby robili krzywdę wyłącznie sobie - to było OK. Ale oni blokują nawet pojazdy komunikacji.
Za zablokowanie pojazdu komunikacji ZTM kierowca auta powinien mieć obligatoryjnie wlepiony mandat w wysokości od 500 do 1000 złotych. Nie więcej, nie mniej. To musi byc karalne. Co do roweru, to przyszłość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proste: Urząd Miasta zbudował za mało BUSPASÓW. Więcej buspasów, to szybka komunikacja miejska i mniej korków. Rozważyc można tramwaje ale to dużo przebudowy i wysokie koszty utrzymania i rdza, więc lepiej premetro, bo koszt budowy jest troche wyzszy, ale koszt utrzymania niższy i miasto bardziej sie upodobni do stylu pruskiego, wiadomka, Lublin na niemieckim prawie zlokalizowany, będzie rozwijac się w podobnym stylu co niemieckie stolice. Komunikacja podziemna to przyszłość, na mój gust kamien wegielny na pierwsza stacje premetra można wkopac juz 2030. Byleby zdążyc przed 2033.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...