Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Nowa droga dla Sławina. Przedłużą ul. Zelwerowicza

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 lutego 2020 r. o 10:51 Powrót do artykułu
Deweloper wymaga.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZaPObiegliwi dewelodobrodzieje już zgromadzili banki ziemi PO drodze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusow nie bedzie, bo prezydent demontuje komunikacje miejska, stawiajac wszystko na samochody. Model sprawdzony w Los Angeles.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie że akurat na infrastrukturę dla deweoperów zawsze znajda się pieniądze, a na komunikację miejską i dzuirawe drogi nie ma. Chociaz CBA albo przynajmniej Pan Smaga mógłby sprawdzić kto i za ile wykuppił grunty rolne obok tej drogi zawczasu., Może jakias firma arcitektoniczna?  Ale sam kierunek jest słuszny, dobrze aby w  tamtym "dziewiczym " terenie rozwijało się budowwniactwo mieszkaniwe, a nie wciskaló sie bloki kosdztem zielei (np. Górki Czechowskie) lub wbijało bloki w kazda wolna zieloną przestrzeń miedzy istniejacymi osiedlami, bez miejsc parkingowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusow nie bedzie, bo prezydent demontuje komunikacje miejska, stawiajac wszystko na samochody. Model sprawdzony w Los Angeles.
 Prezydent demontuje komunikację miejską? Bardziej to PiS demontuje polski samorząd, zabierając mu pieniądze niezbędne do dalszego rozwoju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bełkot o deweloperach czas zacząć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cmentarz musi być dobrze skomunikowany
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ułatwiłoby to dojazd do centrum ze Sławina i Botanika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wejście Zerwerowicza w Zbożową będzie między Biedronką a tym kurnikiem, obok buduja już jakieś segmenty. Zachodzę głowę jak tam się droga wciśnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusow nie bedzie, bo prezydent demontuje komunikacje miejska, stawiajac wszystko na samochody. Model sprawdzony w Los Angeles.
 i czego skomlesz? wolałeś zerowy pit dla młodych zamiast autobusów to teraz siedź cicho i nie marudź
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieniędzy nie ma, młodzi pitu nie płacą. Za co ta droga, znowu na kredyt? A kto go spłaci, Żuk z emerytury?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po lewej LPEC ciągnie sieć w pole. Jedna i druga inwestycja będzie realizowana bez udziału inwestora(ów) inwestycji niedrogowych, co oznacza, w cenę metra kwadratowego wliczą to, co zapłacisz w podatkach na obie inwestycje. Beneficjentem będzie zapewne deweloper o trzyliterowej nazwie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja już dostałem pismo że dostanę 35 zł za metr kwadratowy działki na której będzie cmentarz. Czyli przytulę ponad 50 tys.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja już dostałem pismo że dostanę 35 zł za metr kwadratowy działki na której będzie cmentarz. Czyli przytulę ponad 50 tys.
 I co? Bierzesz to? Deweloperzy płacą za 1m2 działki kilka tysięcy. Jak Żukowi zależy na budowie, to niech zapłaci odpowiednio. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
firma Trasa lokalna a 2 razy droższa? pogonić dziadów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie że akurat na infrastrukturę dla deweoperów zawsze znajda się pieniądze, a na komunikację miejską i dzuirawe drogi nie ma. Chociaz CBA albo przynajmniej Pan Smaga mógłby sprawdzić kto i za ile wykuppił grunty rolne obok tej drogi zawczasu., Może jakias firma arcitektoniczna?  Ale sam kierunek jest słuszny, dobrze aby w  tamtym "dziewiczym " terenie rozwijało się budowwniactwo mieszkaniwe, a nie wciskaló sie bloki kosdztem zielei (np. Górki Czechowskie) lub wbijało bloki w kazda wolna zieloną przestrzeń miedzy istniejacymi osiedlami, bez miejsc parkingowych. Nie wiem czy słyszałeś o "urban sprawl", poczytaj czy rozlewanie się miast (osiedli mieszkaniowych) na obrzeża ma sens. Ja akurat wolę, żeby zabudowywać blokami puste działki w śródmieściu i okolicach, żeby waitr po nich nie hulał. Na brak miejsc parkingowych to jest jeden bardzi prosty sposób - parking podziemny pod budynkiem.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gościu nie bierz tego, oddajesz działkę 1500 m2 dla marnych 50 tys? Negocjuj,bierz doradcę. Powinieneś dostać najbidniej 100tys to i tak jak za pół ceny A jak żeś głupi do dawaj się doić! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusow nie bedzie, bo prezydent demontuje komunikacje miejska, stawiajac wszystko na samochody. Model sprawdzony w Los Angeles.
i czego skomlesz? wolałeś zerowy pit dla młodych zamiast autobusów to teraz siedź cicho i nie marudź
 Na komunikcję nie ma pieniędzy, ale za to są na stadion żużlowy dla garstki kibiców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie że akurat na infrastrukturę dla deweoperów zawsze znajda się pieniądze, a na komunikację miejską i dzuirawe drogi nie ma. Chociaz CBA albo przynajmniej Pan Smaga mógłby sprawdzić kto i za ile wykuppił grunty rolne obok tej drogi zawczasu., Może jakias firma arcitektoniczna?  Ale sam kierunek jest słuszny, dobrze aby w  tamtym "dziewiczym " terenie rozwijało się budowwniactwo mieszkaniwe, a nie wciskaló sie bloki kosdztem zielei (np. Górki Czechowskie) lub wbijało bloki w kazda wolna zieloną przestrzeń miedzy istniejacymi osiedlami, bez miejsc parkingowych. Nie wiem czy słyszałeś o "urban sprawl", poczytaj czy rozlewanie się miast (osiedli mieszkaniowych) na obrzeża ma sens. Ja akurat wolę, żeby zabudowywać blokami puste działki w śródmieściu i okolicach, żeby waitr po nich nie hulał. Na brak miejsc parkingowych to jest jeden bardzi prosty sposób - parking podziemny pod budynkiem.
Ale parking pod budynkiem nie załatawi problemu wyjazdu z tego pwarkingu, zwiekszenia zadymienia i natezenia ruchu w centrum miasta, pomijajac juz wątpliwe walory zdrowitne mieszkania w zadymionym centrum. Centra miast powinny miec przeznaczenie usłogowe, ewentualnie hotelowe, mieszkania na obrzeżach.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napiszcie jakąś informację co z przedłużeniem Węglarza do Trzesniowskiej i pętla autobusowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...