Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Powstaną nowe drogi dojazdowe do przyszłego dworca

Utworzony przez kronikidewelorozwoju, 14 listopada 2020 r. o 08:14 Powrót do artykułu
Bizantyjska komunikacyjna katastrofa, która ostatecznie pogrąży finans dewelo-gubernii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież na obecnym dworcu (wraz z przyległościami, z których też na różne sposoby korzystają przewoźnicy) też łącznie jest po kilkadziesiąt miejsc, takich i takich...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego Lublin nie wybrał którejś z lubelskich firm drogowych jak Kprd, Prdm, Igord ???????!!!!!!!!! Dlaczego kolesie w intratnych kombinacjaxh z warszawy zarabiają lubelskie pieniądze??!!!! Układ trwa od lat 90tych !!!!! Wiem bo od wewnątrz to zobaczyłem ! Lubelskie firmy już nie biora udziału w przetargach tego typu bo nie ma nawet sensu....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego Lublin nie wybrał którejś z lubelskich firm drogowych jak Kprd, Prdm, Igord ???????!!!!!!!!! Dlaczego kolesie w intratnych kombinacjaxh z warszawy zarabiają lubelskie pieniądze??!!!! Układ trwa od lat 90tych !!!!! Wiem bo od wewnątrz to zobaczyłem ! Lubelskie firmy już nie biora udziału w przetargach tego typu bo nie ma nawet sensu....
 Pewnie dlatego Lublin nie wybrał tym razem żadnej z lubelskich, bo ich oferty były droższe. I nie pisz bzdur o tym, że lubelskie firmy nie biorą udziału w przetargach, bo jakoś kontrakt na przebudowę Racławickich zgarnęło właśnie KPRD z Lublina do spółki z PRD Lubartów. To tyle na temat rzekomego układu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego Lublin nie wybrał którejś z lubelskich firm drogowych jak Kprd, Prdm, Igord ???????!!!!!!!!! Dlaczego kolesie w intratnych kombinacjaxh z warszawy zarabiają lubelskie pieniądze??!!!! Układ trwa od lat 90tych !!!!! Wiem bo od wewnątrz to zobaczyłem ! Lubelskie firmy już nie biora udziału w przetargach tego typu bo nie ma nawet sensu....
 Budimeksyki niedługo kończą dewastację pobliskiego parku, no chyba logiczne, że dostaną fuchę przy dworcu metroPOpapranym. A "lubelskie firmy" budowlane? Nie można ich rozpuszczać, bo zaczęłyby kaprysić na głodowe stawki, za które robią dla dewelocwaniaków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelskie firmy robiły np wylotówkę na wawe i jest to najgorszy z odcinków. Na innych robotach też masa niedokładności i wschodnia fuszerka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bizantyjska komunikacyjna katastrofa, która ostatecznie pogrąży finans dewelo-gubernii.
 +1 Busiarze będa padać jak muchy, a ich klientela przesiądzie się do aut (kto  o zdrowych zmysłach z dojeżdżających codziennie do podłej roboty w dewelo-city poświęci dodatkową godzinę na dojazdy z komunikacyjnego zadupia przy pkp), co pogrąży paraliż komunikacyjny dewelo-gubernii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tym pisowskim kudlom nić się nie podoba prawo Krzysztof żuk robić robotę nie patrzeć na pisowskich kudli za ujadanie placi im ten przestępca z nowogrodzkiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...