Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: W obronie linii 150

Utworzony 25 stycznia 2016 r. o 11:12 Powrót do artykułu
Zaprezentowane zmiany są bardzo słabe, ale akurat likwidacji 150 nie ma się co czepiać - po uruchomieniu nowego przystanku na Kunickiego ta trasa w 100% jest obsługiwana przez 151, które ma kursować częściej, no a w drugą stronę będzie 13 (docelowo też częściej) i 20, więc to akurat jest OK. Inna kwestia, że jak przyjeżdża ostatni pociąg z m. in. Warszawy o 23:06 to aktualnie 13, 34, 45 i 150 są już po zakończeniu swojego kursowania, a 28 ma jeszcze tylko kursy w stronę Felina - mogłoby to się zmienić ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tu nawet nie chodzi o numer linii tylko o fakt ,że chcą zlikwidować przystanek początkowy naprzeciwko przepięknego budynku dworca PKP w Lublinie a przyjeżdżających oraz wyjeżdżających kierować w stronę ulicy Kunickiego nowo otwartym tunelem . Gdybym była pasażerem i wydostała się z dworca na ulicę Kunickiego ,to szybko cofnęłabym się z powrotem i wyszła na plac przed dworcem i tam szukała podwody. Lublin - miasto kultury musi szczycić się swoją stacją PKP i tam ma zaczynać się oglądanie miasta .Co na to rady dzielnic i Radni miejscy ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i co po protestach!Nasza dzielnica też walczyła i "gucio".Konsultacje?Kpina!Rozmowy?Owszem były.Nic nie dało!Może kierownictwo przesiądzie się na kilka tygodni do mpk?Chyba że mieszkają tam, gdzie trasy nie są zmieniane.Wtedy nic się nie zmieni.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CO ZA GŁUPIE/ zmiany całkiem bez sensu np 160 skierować na węglin - chyba ktoś tu chce zarobic na biletach bo 30 minut nie wystarczy by dojechac na osiedle widok - po jakiego wała te nowe trakcje autobusy trolejbusy ...jak mpk utrudnia zycie mieszkancom i pasazerom.....to sposob prezesa na premię ?szkoda tylko ze z naszej kieszeni WYBIERAM TAXI !!!!!! PO PODWYZKACH CEN BILETÓW TO CALKIEM PODOBNY KOSZT !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. teraz pasażer będzie musiał się przesiąść i kupi 2 bilety zamiast jednego. Ale tu raczej ZTM się przeliczył i pasażerowie wybiorą taksówki. Koszt PKP-Racławickie to około 15 zł,czyli mniej więcej tyle ile musiałyby zapłacić 2 osoby za MPK, No chyba, że się wsiądzie do taksówkarza niezrzeszonego, wtedy wychodzi 30-60 zł. Warto zapytać o cenę przed, a nie po. Albo po prostu patrzeć w co się wsiada i na cennik naklejony na szybie, a nie wsiadać w to, co stoi najbliżej, bo najbliżej stoi najdroższy  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
2 osoby za MPK zapłacą 2x3,2=6,40 zł. To nie jest mniej więcej 15 zł :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Likwidacja biletu 30 minutowego jest na rzecz 60. Za komunikację miejską płacimy i tak stosunkowo niewiele, bo w innych miastach jest dużo drożej. A jeśli chodzi o zmiany? Bardzo dobrze ze są. Po co dwie linie, a w zasadzie 4 przez 90% trasy mają jeździć tak samo. Likwidacja jednego połączenia wiąże się z wykreowaniem co najmniej kilku innych. A to ze ktoś się przyzwyczaił biedny i od 10 lat jeździ na dworzec 150 to się przecież może nauczyć ze teraz może dojechać 161, 13 czy 20. A nie przepraszam ludzie nie mogą mieć wyboru bo nie mogą się zdecydować ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To mi się podoba, że radny upomina się o swoją dzielnicę. Szkoda że radni Felina, Bronowic, Kośminka nie upominają się o 158
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaprezentowane zmiany są bardzo słabe, ale akurat likwidacji 150 nie ma się co czepiać - po uruchomieniu nowego przystanku na Kunickiego ta trasa w 100% jest obsługiwana przez 151, które ma kursować częściej, no a w drugą stronę będzie 13 (docelowo też częściej) i 20, więc to akurat jest OK. Inna kwestia, że jak przyjeżdża ostatni pociąg z m. in. Warszawy o 23:06 to aktualnie 13, 34, 45 i 150 są już po zakończeniu swojego kursowania, a 28 ma jeszcze tylko kursy w stronę Felina - mogłoby to się zmienić ...
Nowy przystanek na Kunickiego owszem jest, ale nie polecam gdyż i tak trzeba dotrzeć na dworzec od strony ul. Dworcowej i jest to jednak bardzo duża odległość. Ten przystanek jest dobry dla przyjeżdżających do Lublina, ale ....ile osób jedzie z dworca ulicą Kunickiego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tu nawet nie chodzi o numer linii tylko o fakt ,że chcą zlikwidować przystanek początkowy naprzeciwko przepięknego budynku dworca PKP w Lublinie a przyjeżdżających oraz wyjeżdżających kierować w stronę ulicy Kunickiego nowo otwartym tunelem . Gdybym była pasażerem i wydostała się z dworca na ulicę Kunickiego ,to szybko cofnęłabym się z powrotem i wyszła na plac przed dworcem i tam szukała podwody. Lublin - miasto kultury musi szczycić się swoją stacją PKP i tam ma zaczynać się oglądanie miasta .Co na to rady dzielnic i Radni miejscy ?
Wpis słuszny, gdyż nowy przystanek na Kunickiego owszem jest, ale nie polecam gdyż i tak trzeba dotrzeć na dworzec od strony ul. Dworcowej i jest to jednak bardzo duża odległość. Ten przystanek jest dobry dla przyjeżdżających pociągiem do Lublina, ale ....ile osób pojedzie z tego przystanku ulicą Kunickiego? Może parę osób.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast likwidować linię 150 , można skierować ją następująco: WĘGLIN -Al. Kraśnicka -Al. Racławickie -Lipowa -Narutowicza -Nadbystrzycka -Krochmalna -Gazowa -Pl. Dworcowy -DWORZEC GŁÓWNY PKP. Trakcja tam świeżutka i tylko czeka na rozsądne wykorzystanie, co więcej studenci politechniki będą mieć połączenie z Dworcem, a z kolei na przystanku ''Muzyczna'' jest zawsze dużo ludzi, nie tylko emerytów, na pewno skorzystaliby na tym bezpośrednim połączeniu z dworcem. Ja tu widzę same zalety, aczkolwiek trzeba by w niedalekiej przyszłości przebudować Narutowicza, bo stoi się w korkach nie miłosiernie długo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Likwidacja biletu 30 minutowego jest na rzecz 60. Za komunikację miejską płacimy i tak stosunkowo niewiele, bo w innych miastach jest dużo drożej. A jeśli chodzi o zmiany? Bardzo dobrze ze są. Po co dwie linie, a w zasadzie 4 przez 90% trasy mają jeździć tak samo. Likwidacja jednego połączenia wiąże się z wykreowaniem co najmniej kilku innych. A to ze ktoś się przyzwyczaił biedny i od 10 lat jeździ na dworzec 150 to się przecież może nauczyć ze teraz może dojechać 161, 13 czy 20. A nie przepraszam ludzie nie mogą mieć wyboru bo nie mogą się zdecydować ;-)
może nie wszystkim teraz pasuje dojeżdżanie z kilkoma przesiadkami zamiast dojechanie jednym autobusem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.