Ratusz z wizją i konsekwentnie realizuje budowę sensownego układu komunikacyjnego w Lublinie. Poprawę w poruszaniu się po mieście jest już zauważalna od kilku lat. Oczywiście w rejonie prowadzonych prac korkowanie ulic jest nieuniknione. Za to jak się popatrzy na prowadzony przez rząd remont linii kolejowej do Warszawy to ręce opadają. Odcięli Lublin od Warszawy i zadowolenie. Nawet nie wiadomo kiedy przywrócą to połączenie.
|
|
Ratusz z wizją i konsekwentnie realizuje budowę sensownego układu komunikacyjnego w Lublinie. Poprawę w poruszaniu się po mieście jest już zauważalna od kilku lat. Oczywiście w rejonie prowadzonych prac korkowanie ulic jest nieuniknione. Za to jak się popatrzy na prowadzony przez rząd remont linii kolejowej do Warszawy to ręce opadają. Odcięli Lublin od Warszawy i zadowolenie. Nawet nie wiadomo kiedy przywrócą to połączenie.To nie jest sensowny układ komunikacyjny, bo większość podrózy w Lublinie odbywa do centrum. Żadnej poprawy nie ma i z roku na rok jest coraz gorzej. System sterowania ruchem miał udrożnić Lublin i nic takiego się nie stało. Po oddaniu obwodnicy miała się odkorkować Kraśnika i też lipa. |
|
Ratusz z wizją i konsekwentnie realizuje budowę sensownego układu komunikacyjnego w Lublinie. Poprawę w poruszaniu się po mieście jest już zauważalna od kilku lat. Oczywiście w rejonie prowadzonych prac korkowanie ulic jest nieuniknione. Za to jak się popatrzy na prowadzony przez rząd remont linii kolejowej do Warszawy to ręce opadają. Odcięli Lublin od Warszawy i zadowolenie. Nawet nie wiadomo kiedy przywrócą to połączenie.tak, Ratusz od kilku lat prowadzi program "estakada na każdym osiedlu"...potem przez większość dnia świeci pustkami, ale cooo tam, przecież podobno Unia płaci... |
|
A Zana niedługo sie rozpadnie, jadąc tamtędy autobusem człowiek jest wręcz przerażony.
Do tego wyjazd z Zana tylko przez zakorkowana do grnaic Nadbystrzycką - wąskie gardło dla połowy Lublina. I dlatego zamiast mostu na Zana jest na Muzycznej. No ale marudy z internetów sie nie znają, nie to co inżyniery po lubelskiej polibudzie.... Na pewno autostrada na Grygowej była ważniejsza niż gGęboka, wiadukt Sowińskiego-Poniatowskiego, most na przedłuzeniu Zana, budowa Trasy Zielonej do Kraśnickiej... I jedna uwaga - właśnie to były koncepcje z PRL-u
|
|
A Zana niedługo sie rozpadnie, jadąc tamtędy autobusem człowiek jest wręcz przerażony. Do tego wyjazd z Zana tylko przez zakorkowana do grnaic Nadbystrzycką - wąskie gardło dla połowy Lublina. I dlatego zamiast mostu na Zana jest na Muzycznej. No ale marudy z internetów sie nie znają, nie to co inżyniery po lubelskiej polibudzie.... Na pewno autostrada na Grygowej była ważniejsza niż gGęboka, wiadukt Sowińskiego-Poniatowskiego, most na przedłuzeniu Zana, budowa Trasy Zielonej do Kraśnickiej... I jedna uwaga - właśnie to były koncepcje z PRL-udokładnie, na Racławickich i na Zana w niektórych miejscach ruch powinien być dopuszczony tylko środkowymi pasami, jazda prawymi grozi uszkodzeniem zawieszenia albo wręcz wypadnięciem na chodnik lub sąsiedni pas - i to przy prędkości niższej niż dopuszczalna |
|
Dotacje z unii otworzyły lubelskim urzędasom, wychowanym na propagandzie sukcesu PRL, możliwość dokończenia starych planów z lat 60 i 70, na zamienienie Lublina w jedno wielkie skrzyżowanie...wszystko w mieście ma być podporządkowane przepustowości, "upłynnianiu" ruchu samochodowego i zachęcaniu ludzi do maksymalnego korzystania z samochodów. A potem wielkie zdziwienie że corocznie przybywają tysiące nowych zarejestrowanych autW latach 70. BPBK zaprojektowało odcinek trasy WZ, dzisiejszą - Al. Tysiąclecia i al Witosa, zrealizowanych przed przystąpieniem Polski do UE. Jak wyglądałaby komunikacja w mieście bez tych inwestycji? No jak? Ograniczyć Polakom, kupno samochodów można jedynie przez większe opadatkowanie zakupu samochodów, zwłaszcza tych używannych i starych, ale który rząd na to odważy, skoro władze Lublina nie chcą ograniczyć ruchu w zakorkowanym centrum gdzie bezdurno lokalizuje się instytucje takie jak nowy Urząd Marszałkowski, nie mówiąc o próbie budowy nowego PDT z parkingiem na 500 samochodów, do którgo dojazd musiałby zakorkować jedyny ciąg komunikacji miejskiej w tej części centrum. |
|
Koncepcja małego, średniego i dużego ringu jest znakomita. Żaba w planach ma przedłużenie aż za tory... Głęboka do ronda przy wylocie z miasta też super.... Odbudowa Żaba, Głębokiej, Racławickich spędza sen z powiek urzędników, ale... gdzie jest wsparcie pislamu, Szydła i całej tej płyty obiecane przed wyborami??? Wybierzcie nas... damy, zbudujemy, ucywilizujemy... masz suwerenie swój PiS, nie wygrali, nic nie dadzą! Bo kogo obchodzi Lublin? I tak katolicki zaścianek...
|
|
Wamto kurna kure dać byście mogli o jaju dywagowac. Zrobić coś dobrego źle nic nie zrobić to fuj. Jakby wam asfalt przed domem wysłali to znalazło by się wielu za a jeszcze więcej przeciw.
|
|
Ale wiadomo kiedy przywrócą już podpisuje PKP umowy nowe na kolej.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|