Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Wiadukty już prawie gotowe [zdjęcia]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 marca 2019 r. o 22:23 Powrót do artykułu
Ratusz z wizją i konsekwentnie realizuje budowę sensownego układu komunikacyjnego w Lublinie. Poprawę w poruszaniu się po mieście jest już zauważalna od kilku lat. Oczywiście w rejonie prowadzonych prac korkowanie ulic jest nieuniknione. Za to jak się popatrzy na prowadzony przez rząd remont linii kolejowej do Warszawy to ręce opadają. Odcięli Lublin od Warszawy i zadowolenie. Nawet nie wiadomo kiedy przywrócą to połączenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratusz z wizją i konsekwentnie realizuje budowę sensownego układu komunikacyjnego w Lublinie. Poprawę w poruszaniu się po mieście  jest już zauważalna od kilku lat. Oczywiście w rejonie prowadzonych prac korkowanie ulic jest nieuniknione. Za to jak się popatrzy na prowadzony przez rząd remont linii kolejowej do Warszawy to ręce opadają. Odcięli Lublin od Warszawy i zadowolenie. Nawet nie wiadomo kiedy przywrócą to połączenie.
  To nie jest sensowny układ komunikacyjny, bo większość podrózy w Lublinie odbywa do centrum. Żadnej poprawy nie ma i z roku na rok jest coraz gorzej. System sterowania ruchem miał udrożnić Lublin i nic takiego się nie stało. Po oddaniu obwodnicy miała się odkorkować Kraśnika i też lipa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratusz z wizją i konsekwentnie realizuje budowę sensownego układu komunikacyjnego w Lublinie. Poprawę w poruszaniu się po mieście  jest już zauważalna od kilku lat. Oczywiście w rejonie prowadzonych prac korkowanie ulic jest nieuniknione. Za to jak się popatrzy na prowadzony przez rząd remont linii kolejowej do Warszawy to ręce opadają. Odcięli Lublin od Warszawy i zadowolenie. Nawet nie wiadomo kiedy przywrócą to połączenie.
 tak, Ratusz od kilku lat prowadzi program "estakada na każdym osiedlu"...potem przez większość dnia świeci pustkami, ale cooo tam, przecież podobno Unia płaci...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Zana niedługo sie rozpadnie, jadąc tamtędy autobusem człowiek jest wręcz przerażony. Do tego wyjazd z Zana tylko przez zakorkowana do grnaic Nadbystrzycką - wąskie gardło dla połowy Lublina. I dlatego zamiast mostu na Zana jest na Muzycznej. No ale marudy z internetów sie nie znają, nie to co inżyniery po lubelskiej polibudzie.... Na pewno autostrada na Grygowej była ważniejsza niż gGęboka, wiadukt Sowińskiego-Poniatowskiego, most na przedłuzeniu Zana, budowa Trasy Zielonej do Kraśnickiej...  I jedna uwaga - właśnie to były koncepcje z PRL-u
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Zana niedługo sie rozpadnie, jadąc tamtędy autobusem człowiek jest wręcz przerażony. Do tego wyjazd z Zana tylko przez zakorkowana do grnaic Nadbystrzycką - wąskie gardło dla połowy Lublina. I dlatego zamiast mostu na Zana jest na Muzycznej. No ale marudy z internetów sie nie znają, nie to co inżyniery po lubelskiej polibudzie.... Na pewno autostrada na Grygowej była ważniejsza niż gGęboka, wiadukt Sowińskiego-Poniatowskiego, most na przedłuzeniu Zana, budowa Trasy Zielonej do Kraśnickiej...  I jedna uwaga - właśnie to były koncepcje z PRL-u
 dokładnie, na Racławickich i na Zana w niektórych miejscach ruch powinien być dopuszczony tylko środkowymi pasami, jazda prawymi grozi uszkodzeniem zawieszenia albo wręcz wypadnięciem na chodnik lub sąsiedni pas - i to przy prędkości niższej niż dopuszczalna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dotacje z unii otworzyły lubelskim urzędasom, wychowanym na propagandzie sukcesu PRL, możliwość dokończenia starych planów z lat 60 i 70, na zamienienie Lublina w jedno wielkie skrzyżowanie...wszystko w mieście ma być podporządkowane przepustowości, "upłynnianiu" ruchu samochodowego i zachęcaniu ludzi do maksymalnego korzystania z samochodów. A potem wielkie zdziwienie że corocznie przybywają tysiące nowych zarejestrowanych aut
  W latach 70. BPBK zaprojektowało odcinek trasy WZ, dzisiejszą - Al. Tysiąclecia i al Witosa, zrealizowanych przed przystąpieniem Polski do UE. Jak wyglądałaby komunikacja w mieście bez tych inwestycji? No jak? Ograniczyć  Polakom, kupno samochodów można jedynie przez większe opadatkowanie zakupu samochodów, zwłaszcza tych używannych i starych, ale który rząd na to odważy, skoro władze Lublina nie chcą ograniczyć ruchu w zakorkowanym centrum gdzie bezdurno lokalizuje się instytucje takie jak nowy Urząd Marszałkowski,  nie mówiąc o próbie budowy nowego PDT z parkingiem na 500 samochodów, do którgo dojazd musiałby zakorkować jedyny ciąg komunikacji  miejskiej w tej części centrum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koncepcja małego, średniego i dużego ringu jest znakomita. Żaba w planach ma przedłużenie aż za tory... Głęboka do ronda przy wylocie z miasta też super.... Odbudowa Żaba, Głębokiej, Racławickich spędza sen z powiek urzędników, ale... gdzie jest wsparcie pislamu, Szydła i całej tej płyty obiecane przed wyborami??? Wybierzcie nas... damy, zbudujemy, ucywilizujemy... masz suwerenie swój PiS, nie wygrali, nic nie dadzą! Bo kogo obchodzi Lublin? I tak katolicki zaścianek...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wamto kurna kure dać byście mogli o jaju dywagowac. Zrobić coś dobrego źle nic nie zrobić to fuj. Jakby wam asfalt przed domem wysłali to znalazło by się wielu za a jeszcze więcej przeciw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale wiadomo kiedy przywrócą już podpisuje PKP umowy nowe na kolej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...