![]() |
To dopiero będą korki jak cały układ komunikacyjny miasta po to podporządkują. Zielona fala to takie drogowe Yeti, ciągle o nim mówią entuzjaści, ale użytkownicy nie widzieli. Pójdzie w sumie 30 parę milionów w pierwszym etapie, teraz 23, plus obsługa bieżąca, plus ludzie do tego zatrudnieni, a efektów praktycznie nie ma. Wydać około 70 milionów tylko po to, żeby namieszać, niekoniecznie poprawić? Czy nas stać na takie inwestycje? Na wiadukt pod Al. Racławickimi podobno nas nie stać, a to już około połowa tych kosztów. A jak nie było połączenia PN-PD, tak nie będzie, za to będzie codzienne stanie w korkach w tym kierunku Praca-Sypialnie.
|
![]() |
Kolejny badziew. I tak wszyscy pchaja sie do centrum wiezc doopsko bo szkoda sie zalanym kobietom po 30stce przejsc kilkaset m, a zielona fala jest jak zorza, czasem jak sa warunki to jest a zwykle po prostu nie ma. Najlepszy system chocby na serwerach google nie opanuje DEBIlI wjezdzajacych na czerwonym np. na krzyzowce kolo Victorii, tu potrzebne sa ostre, opresyjne dzialania POLICJI. Inna sprawa to leśne dziadki i karyny w łbem wpatrzonym w komorke, ktore to bezmozgi startuja po 5 s od zalaczenia zielonego. Przykladow drobnych ludzkich zachowan, acz rzutujacych znacznie na plynnosc ruchu, moznaby mnozyc. Lublin Januszami stoi, podobnie zreszta jak reszta Polski, do tego mamy gosci zza Buga, dla ktorych przepisy ruchu drogowego to taka fizyka kwantowa....
|
![]() |
Niech miasto zakupi lepiej sekundniki na sygnalizatory a nie bawi się pseudo drogie systemy... dziecinada...
|
![]() |
"przypominam, że to tzw centrum zarządzania ruchem NIE MA żadnej możliwości regulacji długością światła zielonego dla konkretnego kierunku z którego ruch jest akurat w tym momencie największy"
To przecież jest jakiś cyrk. I to pie.... ekhm, że system się ciągle uczy. To co to za system?! W Warszawie chyba 100 lat by się uczył, nie wspomnę już o większych miastach...
|
![]() |
To jest jakiś śmiech na sali. Kiedyś jechało się ładnie z zieloną falą od Meczenników Majdanka aż do centrum. Teraz? Teraz to się stoi na każdych światłach! Zieloną fale to ktoś chyba na koncie ma?
|
![]() |
"Niech miasto zakupi lepiej sekundniki na sygnalizatory a nie bawi się pseudo drogie systemy... dziecinada..." DOKŁADNIE!
|
![]() |
Kolejne zmarnowane pieniądze!Czy w tym mieście nie ma ABW i CBA??Jak można tak marnotrawić społeczny pieniądz, równowartość 50 domów jednorodzinnych za jakiś absurdalny i niedziałający system????!!
|
![]() |
ja nie narzekam, często łapię się na zieloną falę i jeździ mi się po mieście naprawdę nieźle
|
![]() |
jeśli ten bezsens dojdzie do skutku, to będzie znacznie gorzej dla pieszych i rowerzystów.
lepiej by tę sarę przeznaczyć na uzupełnienie systemu cctv. aby szybciej reagować,
w sytuacji gdy nietrzeźwi się punc***ą na ulicy zamiast na ringu.
|
![]() |
Każdy ma po 2-3 samochody w domu i się dziwi, że korki w mieście :)))))))))))))))
|
![]() |
Jak się jeździ przepisowo a nie po 100 km/h to działanie systemu można bez problemu dostrzec...
|
![]() |
a zielona fala stadion startuje dojezdzam do targów zawsze zapala sie czerwone pozniej gala czerwone , u nas jest czerwona fala nie zielona
|
![]() |
Takie systemy potrzebują dużo czasu, żeby zaczęły w pełni działać. To samo przerabiają w każdym innym mieście, gdzie takie rozwiązanie wprowadzili/wprowadzają.
|
![]() |
Wy nie znacie się! Inteligencja tego systemu polega na tym ,że inteligentny był ten co wyrwał kasę z miasta na przebudowę sygnalizacji i na tym ta jej inteligencja kończy się. A najbardziej inteligentne skrzyżowanie jest Głębokiej z Wileńską i Pagi: zielone światło zapala się w kolejności w jakiej podjeżdżają pojazdy pod sygnalizatory i świeci się aż ostatni pojazd opuści skrzyżowanie w danym kierunku. Można? można!
|
![]() |
"System Zachęcania do przechodzenia na Czerwonym" Powered by Qumak z siedzibą w Warszawie.
|
![]() |
chcecie zobaczyć korki to jedźcie do Warszawy, w Lublinie nie ma żadnych korków!!!!!!!!!
|
![]() |
23 mln - kosztuje kolejna część systemu zielona fala
28 mln - kosztowała pierwsza część systemu
Razem 51 mln złotych
Koszt budowy wiaduktu pod ul. Sowińskiego wedle dokumentacji przygotowanej przez Mosty Katowice
około 300 mln złotych
Ergo: Dość kontrowersyjny system zarządzania ruchem kosztował 1/6 kwoty za którą możnaby zbudować tunel pod ul. Sowińskiego/al. Racławickimi rozwiązujący gros problemów komunikacyjnych Lublina.
Wystarczyłoby nie robić systemu:
- oszczędność 51 mln,
- wygospodarować środki z budżetu miasta z rezerwy celowej przez trzy lata po 20 mln zł = 60 mln
- wykorzystać fundusze unijne
- dodatkowe zabezpieczenia i kredyty bankowe
I oto wkład własny miasta 111 mln, do tego reszta z funduszy UE i kredytów bankowych i tunel stałby się faktem, a tak historyczna szansa na jego budowę odchodzi w niebyt, bo drugiej takiej perspektywy finansowej w UE już nie będzie.
|
![]() |
samochodów przybywa w zastraszajacym tempie po 3 auta na 1 gospodarstwo domowe to i zielona fala niewiele pomoże
|
![]() |
Od początku śledzę tzw. zieloną falę i muszę powiedzieć, że....nie działa. Odkąd ją wprowadzono stoję regularniena każdych światłach w mieście. Na zieloną falę załapałem się może ze 4-5 razy i to dlatego, że było po prostu pusto. I żeby uciszyć od razu specjalistów od jazdy w mieście, powiem, że próbowałem jeździć z różnymi predkóściami. 40-50km/h, 60km/h, 70km/h i zawsze albo dojeżdżam do skrzyżowania na żółtym albo stoję 2 minuty na czerwonym. I nie mówię tutaj o sytuacji gdzie po prostu są korki, tylko o normalnym ruchu miejskim w godzinach 17-18 albo później. Po prostu ten system nie działa.
|
![]() |
TYLKO PO CO TO ROBIĆ JAK MOŻNA ZMARNOWAĆ KILKADZIESIĄT MILIONÓW. |
Strona 2 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|