Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Zielona fala za 23 mln złotych

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 sierpnia 2017 r. o 07:57 Powrót do artykułu
To dopiero będą korki jak cały układ komunikacyjny miasta po to podporządkują. Zielona fala to takie drogowe Yeti, ciągle o nim mówią entuzjaści, ale użytkownicy nie widzieli. Pójdzie w sumie 30 parę milionów w pierwszym etapie, teraz 23, plus obsługa bieżąca, plus ludzie do tego zatrudnieni, a efektów praktycznie nie ma. Wydać około 70 milionów tylko po to, żeby namieszać, niekoniecznie poprawić? Czy nas stać na takie inwestycje? Na wiadukt pod Al. Racławickimi podobno nas nie stać, a to już około połowa tych kosztów. A jak nie było połączenia PN-PD, tak nie będzie, za to będzie codzienne stanie w korkach w tym kierunku Praca-Sypialnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny badziew. I tak wszyscy pchaja sie do centrum wiezc doopsko bo szkoda sie zalanym kobietom po 30stce przejsc kilkaset m, a zielona fala jest jak zorza, czasem jak sa warunki to jest a zwykle po prostu nie ma. Najlepszy system chocby na serwerach google nie opanuje DEBIlI wjezdzajacych na czerwonym np. na krzyzowce kolo Victorii, tu potrzebne sa ostre, opresyjne dzialania POLICJI. Inna sprawa to leśne dziadki i karyny w łbem wpatrzonym w komorke, ktore to bezmozgi startuja po 5 s od zalaczenia zielonego. Przykladow drobnych ludzkich zachowan, acz rzutujacych znacznie na plynnosc ruchu, moznaby mnozyc. Lublin Januszami stoi, podobnie zreszta jak reszta Polski, do tego mamy gosci zza Buga, dla ktorych przepisy ruchu drogowego to taka fizyka kwantowa....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech miasto zakupi lepiej sekundniki na sygnalizatory a nie bawi się pseudo drogie systemy... dziecinada...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"przypominam, że to tzw centrum zarządzania ruchem NIE MA żadnej możliwości regulacji długością światła zielonego dla konkretnego kierunku z którego ruch jest akurat w tym momencie największy" To przecież jest jakiś cyrk. I to pie.... ekhm, że system się ciągle uczy. To co to za system?! W Warszawie chyba 100 lat by się uczył, nie wspomnę już o większych miastach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest jakiś śmiech na sali. Kiedyś jechało się ładnie z zieloną falą od Meczenników Majdanka aż do centrum. Teraz? Teraz to się stoi na każdych światłach! Zieloną fale to ktoś chyba na koncie ma?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Niech miasto zakupi lepiej sekundniki na sygnalizatory a nie bawi się pseudo drogie systemy... dziecinada..." DOKŁADNIE!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejne zmarnowane pieniądze!Czy w tym mieście nie ma ABW i CBA??Jak można tak marnotrawić społeczny pieniądz, równowartość 50 domów jednorodzinnych za jakiś absurdalny i niedziałający system????!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja nie narzekam, często łapię się na zieloną falę i jeździ mi się po mieście naprawdę nieźle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeśli ten bezsens dojdzie do skutku, to będzie znacznie gorzej dla pieszych i rowerzystów. lepiej by tę sarę przeznaczyć na uzupełnienie systemu cctv. aby szybciej reagować, w sytuacji gdy nietrzeźwi się punc***ą na ulicy zamiast na ringu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy ma po 2-3 samochody w domu i się dziwi, że korki w mieście :)))))))))))))))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się jeździ przepisowo a nie po 100 km/h to działanie systemu można bez problemu dostrzec...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a zielona fala stadion startuje dojezdzam do targów zawsze zapala sie czerwone pozniej gala czerwone , u nas jest czerwona fala nie zielona
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie systemy potrzebują dużo czasu, żeby zaczęły w pełni działać. To samo przerabiają w każdym innym mieście, gdzie takie rozwiązanie wprowadzili/wprowadzają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wy nie znacie się! Inteligencja tego systemu polega na tym ,że inteligentny był ten co wyrwał kasę z miasta na przebudowę sygnalizacji i na tym ta jej inteligencja kończy się. A najbardziej inteligentne skrzyżowanie jest Głębokiej z Wileńską i Pagi: zielone światło zapala się w kolejności w jakiej podjeżdżają pojazdy pod sygnalizatory i świeci się aż ostatni pojazd opuści skrzyżowanie w danym kierunku. Można? można!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"System Zachęcania do przechodzenia na Czerwonym" Powered by Qumak z siedzibą w Warszawie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chcecie zobaczyć korki to jedźcie do Warszawy, w Lublinie nie ma żadnych korków!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
23 mln - kosztuje kolejna część systemu zielona fala 28 mln - kosztowała pierwsza część systemu Razem 51 mln złotych Koszt budowy wiaduktu pod ul. Sowińskiego wedle dokumentacji przygotowanej przez Mosty Katowice około 300 mln złotych Ergo: Dość kontrowersyjny system zarządzania ruchem kosztował 1/6 kwoty za którą możnaby zbudować tunel pod ul. Sowińskiego/al. Racławickimi rozwiązujący gros problemów komunikacyjnych Lublina. Wystarczyłoby nie robić systemu: - oszczędność 51 mln, - wygospodarować środki z budżetu miasta z rezerwy celowej przez trzy lata po 20 mln zł = 60 mln - wykorzystać fundusze unijne - dodatkowe zabezpieczenia i kredyty bankowe I oto wkład własny miasta 111 mln, do tego reszta z funduszy UE i kredytów bankowych i tunel stałby się faktem, a tak historyczna szansa na jego budowę odchodzi w niebyt, bo drugiej takiej perspektywy finansowej w UE już nie będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
samochodów przybywa w zastraszajacym tempie po 3 auta na 1 gospodarstwo domowe to i zielona fala niewiele pomoże
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od początku śledzę tzw. zieloną falę i muszę powiedzieć, że....nie działa. Odkąd ją wprowadzono stoję regularniena każdych światłach w mieście. Na zieloną falę załapałem się może ze 4-5 razy i to dlatego, że było po prostu pusto. I żeby uciszyć od razu specjalistów od jazdy w mieście, powiem, że próbowałem jeździć z różnymi predkóściami. 40-50km/h, 60km/h, 70km/h i zawsze albo dojeżdżam do skrzyżowania na żółtym albo stoję 2 minuty na czerwonym. I nie mówię tutaj o sytuacji gdzie po prostu są korki, tylko o normalnym ruchu miejskim w godzinach 17-18 albo później. Po prostu ten system nie działa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obywatel napisał:
23 mln - kosztuje kolejna część systemu zielona fala 28 mln - kosztowała pierwsza część systemu Razem 51 mln złotych Koszt budowy wiaduktu pod ul. Sowińskiego wedle dokumentacji przygotowanej przez Mosty Katowice około 300 mln złotych Ergo: Dość kontrowersyjny system zarządzania ruchem kosztował 1/6 kwoty za którą możnaby zbudować tunel pod ul. Sowińskiego/al. Racławickimi rozwiązujący gros problemów komunikacyjnych Lublina. Wystarczyłoby nie robić systemu: - oszczędność 51 mln, - wygospodarować środki z budżetu miasta z rezerwy celowej przez trzy lata po 20 mln zł = 60 mln - wykorzystać fundusze unijne - dodatkowe zabezpieczenia i kredyty bankowe I oto wkład własny miasta 111 mln, do tego reszta z funduszy UE i kredytów bankowych i tunel stałby się faktem, a tak historyczna szansa na jego budowę odchodzi w niebyt, bo drugiej takiej perspektywy finansowej w UE już nie będzie.
 TYLKO PO CO TO ROBIĆ JAK MOŻNA ZMARNOWAĆ KILKADZIESIĄT MILIONÓW. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...