Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

MPK: Nowe autobusy w nowym roku

Utworzony przez Kuba z Irlandii, 2 stycznia 2009 o 13:01 Powrót do artykułu
A czemu nikt nie wpadnie na pomysł, by kupić PIĘTROWE autobusy miejskie. Świetnie się sprawdzają i w Londynie i w Dublinie. Pojemność jak przegubowiec, a zajmują połowię miejsca. Ba, jeszcze są też wersje cabrio, z otwartym górnym pokładem, również wzorem z Wysp mogłyby służyć do komercyjnych wycieczek po mieście. Przecież mamy zabytki, które można turystom pokazywać. Tyle się mówi o promowaniu miasta i przyciąganiu turystów - czemu nie brać przykładu z tych, którym to znakomicie wychodzi?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trakcja trolejbusowa wisi nad ulicami dlatego chyba nie można w Lublinie jeździć piętrusami. Co do kolorów dlaczego każdy nowy prezes zmienia kolory autobusów. Był wybrany czerwony wszystkim się podoba, jest ekonomiczny wystarczy jedna farba. Po co zmieniać coś co jest dobre? Bo prezes ma inny gust więć wszyscy mieszkańcy muszą się zgodzić na jego fanaberie?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i znowu zmiana malowania autobusów :-(. Dlaczego MPK nie może się (reszcie) zdecydować na jeden typ malowania? Zakupionych w zeszłym roku SOLARISów nie można "ruszyć"(przemalować) dopóki trwa gwarancja. Więc po naszym mieście będą jeździły autobusy w różnych barwach: 1. Znane z 1998 roku żółto czerwono sielone (tzw. wwygięte malowanie) 2. żółto czerwone (z klapą od silnika pomalowaną na zielono). 3. Przemalowane na czerwono (za czasów Miłosza) 4. W malowaniu Mikuły czerwone z żółtym dachem (Solarisy) oraz nieudolnie przemalowywane w te barwy (przez naszych lakierników) je;cze z żółtymi drzwiami i słupkami. 5. No i teraz będą biał;e z czerwonym i żółtym paskiem pod szybą, a'la Rydlecki. Co prezes, to zmiana malowania. Proponuje, żeby powstający ZTM ustalił jeden typ malowania dla wszystkich przewoźników w naszym mieście. Bo to, co się dzieje teraz przypomina mi bałagan panujący w rosji (i Ukrainie). Najlepiej by było gdyby ZTM wraz z gazetami przeprowadziło (nternetowy) sondaż. Gdzie przedstawione by były różne malowania autobusów. Natomiast mieszkańcy/czytelnicy oddawali by głos na ten, który im/nam się podoba.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie chcemy nowego malowania prezesie z lodzi ,Lublin ma czerwone autobusy od poczatku istnienia komunikacji publicznej w tym miescie i wpisaly soie na dobre w krajobraz miasta prezes odejdzie predzej czy pozniej a nam zostana po nim biale autobusy z 2 paskami tragedia rob sobie inne kolory w innym miescie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może Dziennik poruszyłby na swoich stronach sprawę nowego malowania? Przecież tak nie może być, ktoś to musi skrytykowac publicznie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DW zapomniał dodać, że wszystkie autobusy będą bez klimy - bo jak twierdzi MPK nie jest ona niezbędna i właściwie nie działa. Buchachachahacha.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie, jak chcecie klimę to najpierw nauczcie się z niej korzystać! Co z tego że ma ją jedyny w mieście Solaris Urbino 18, jak deb***ni pasażerowie w kółko otwierają okna i z klimy żaden pożytek...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie no fotograf jest super, akurat w kadr musial sie jakis dziadunio wjeb.. czym ty chlopie zdj robisz? ;| telefonem ze nie mogles kolejnego?? jak nie wezma ze strony jakiegos profesjonalnego to fuszerka musi byc od razu ;]
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdjęcie jest świetne, to fakt
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to za barwy???!!! Pomalujmy autobusy w kolory naszego miasta!!! Biały - nowoczesność Czerwony -dynamizm Zielony - ekologia Wystarczy,że MPK zatrudni plastyka, który zrobi projekty malowań autobusów i podda je do konsultacji opinii publicznej - ( np na łamach Dziennika Wschodniego) Jeżeli nic z tego nie wyjdzie to jestem za jednolitym czerwonym malowaniem. Oczywiście herb Lublina to podsatwa Fajnie by autobusy w czerni z czerwonymi akcentami (stolica kultury) Proszę zróbcie coś z tym malowaniem!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
adam napisał:
Co to za barwy???!!! Pomalujmy autobusy w kolory naszego miasta!!! Biały - nowoczesność Czerwony -dynamizm Zielony - ekologia
Tak 3 paski, autobusy dla dresiarzy-swietny pomysł. A nie może być prosty jeden kolor czerwony, łatwiej i taniej pomalować i wygląda elegancko.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czemu wykasowaliście wszystkie komentarze??
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O ludzie, to już nikt nie będzie wiedział, jakie jest malowanie! Czy każda partia będzie przyjeżdżać w innym kolorze?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak 3 paski, autobusy dla dresiarzy-swietny pomysł.
Komentarz na poziomie typowego mieszkańca Lublina-żenada :/ Co do herbu miasta to takowego na autobusach do tej pory nie było bo miasto każe sobie za jego wykorzystywanie słono płacić(nie pamiętam czy od każdego herbu, bo jeśli tak to przy czterech herbach na autobusach: przód, boki, tył) co przy ponad 200 autobusach i trolejbusach daje spore kwoty :/
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Wyślij

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.