Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
jestem nauczycielką nauczania początkowego może ktoś potrzebuje korepetycji z nauki pisania i czytania?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i bardzo dobrze że dorabiają, popieramy przedsiębiorczych. A narzekającym nieudacznikom mówimy nie. PS: nie jestem nauczycielem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nauczyciele nie mają kas fiskalnych i nie odprowadzają podatku od korepetycji? Takich kas nie mają też prawnicy (adwokaci), lekarze i czarni. Pytam sie dlaczego elyta tego kraju nie płaci podatków, tak jak to robi reszta społeczeństwa tego kraju? Świete krowy, czy co!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego bogatsze wojewodstwa typu np wielkopolska nie pisza i zazdroszcza nauczycielom brawo zaradni lekarza i sady nie poruszaja bo maja silne lobby .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
piszę donosy na każdego nauczyciela jakiego znam - dośc oszukiwania państwa dośc oszukiwania nas - !!! albo macie kasy fiskalne albo bedzie do was skarbówka zachodzila co miesiąc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
piszę donosy na każdego nauczyciela jakiego znam - dośc oszukiwania państwa dośc oszukiwania nas - !!! albo macie kasy fiskalne albo bedzie do was skarbówka zachodzila co miesiąc
Rozczaruję cię, ale korepetycje można rozliczać będąc na karcie podatkowej a do tego nie trzeba kasy fiskalnej. A w ogóle odklej się od komputera bo znów mama ci zrobi awanturę o wysoki rachunek za prąd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz