Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przez 3 godziny nie można było podstawić lokomotywy spalinowej ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem czego dotyczy ten artykuł. Mamy się za tych pasażerów pomodlić? Pociąg miał opóźnienie z przyczyn technicznych, nie miał prądu więc nie mógł być ogrzewany, był opóźniony o 3 godziny, pasażerowie mogą domagać się zwrotu kosztów biletu koniec KROPKA. Szkoda, że nie było jeszcze relacji pani Krysi z pobliskiego kiosku o tym jak pasażerowie umierali w wagonach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeśli wiadomo było że to poważniejsza awaria to powinni podstawić autobusy zastępcze. Co co pojechali taxi na lotnisko powinni rachunek wystawić PKP. trzeba było polskim busem jechać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIE ROZUMIEM JAKIM CUDEM SŁUŻBY KONTROLUJĄCE TRAKCJĘ PRZEOCZYŁY USZKODZENIE PODWÓJNEGO ZESTAWU PRZEWODÓW O ŚREDNICY OK. 15 MM. KOLEJ POTRAFI TYLKO PODWYŻSZAĆ CENY BILETÓW - PASAŻER NIE JEST NIKOMU POTRZEBNY, BO I TAK BĘDZIE DOTACJA. KILKA DNI TEMU DZIENNIK PIAŁ Z ZACHWYTU NAD DARTEM - PRZY TAKIM STANIE TECHNICZNYM LINII TO WYSYŁANIE DREZYNY JEST RYZYKOWNE.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nastal Pis juz jest zwis .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdarza się. Kiedyś spędziłem 2 godziny w nieogrzewanym pociągu, bo ktoś się akurat pod ten 'mój' rzucił i tyle czasu trwały czynności policji i prokuratora. Żadnej gazety o tym nie informowałem, żeby nieboszczyka obsmarowali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Często korzystam z tej trasy i opóźnienia nawet 3 godzinne zaczynają być standartem. Chyba nigdy nie zmieni ta masakra na kolei.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na pewno FAJERWERKI ! Takie przepalenie kabla elektrycznego i pożar od racy zdarzyły sie wczoraj na oczach tysięcy ludzi w czasie koncertu w Katowicach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Awarie się zdarzają. Wyżywacie się ludzie na zwykłych pracownikach PKP co zapierdalają na mrozie i robią co mogą, ale te wasze petycje i zażalenia winniście kierować do tych co przeprowadzili reformę PKP polegająca na likwidacji lokomotywowni, złomowaniu lokomotyw i uszczuplaniu ich stanu. Gdyby np. nie zlikwidowano lokomotywowni Dęblin, to lokomotywa zastępcza na pewno szybko by z Dęblina dojechała. Ale że teraz na kolei bida, ni ma lokomotyw i trza je ściągać z Lublina to co na to poradzi taki kierownik pociągu czy maszynista? W Puławach np. teraz planują wyburzenie dworca PKP Puławy Miasto a na jego miejsce postawienie czegoś nowego z mniejszą liczbą kas. Ostatnio nawet wypłynęła informacja, że kasa która ma być w nowym budynku nawet nie będzie miała ajenta.... he he..... miasto 50 000 i nie ma obsady kasy na dworcu. I to jest ta polityka..... ciąć, ciąć, ciąć. A potem "jak coś" marznieta w pociągach wyżywając się na ludziach pracy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przez 3 godziny nie można było podstawić lokomotywy spalinowej ?
    Nie. Bo na PKP teraz tylko tną, tną i tną.... na złom....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Często korzystam z tej trasy i opóźnienia nawet 3 godzinne zaczynają być standartem. Chyba nigdy nie zmieni ta masakra na kolei.
    W 2017 planowany jest remont linii kolejowej nr 7 na odcinku Dęblin-Lublin i zwiększenie prędkości linii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
SIECI i TOROWISKJA kolejowe są w większości w opłakanym stanie. Chyba jest gorzej, niż w Galicji za Franciszka Józefa!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeśli wiadomo było że to poważniejsza awaria to powinni podstawić autobusy zastępcze. Co co pojechali taxi na lotnisko powinni rachunek wystawić PKP. trzeba było polskim busem jechać.
    I co jeszcze? Helikoptery? Człowieku, PKP tnie co może (koszty) nie patrząc na ludzi.... Może i powinni, ale to tylko mrzonki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIE ROZUMIEM JAKIM CUDEM SŁUŻBY KONTROLUJĄCE TRAKCJĘ PRZEOCZYŁY USZKODZENIE PODWÓJNEGO ZESTAWU PRZEWODÓW O ŚREDNICY OK. 15 MM. KOLEJ POTRAFI TYLKO PODWYŻSZAĆ CENY BILETÓW - PASAŻER NIE JEST NIKOMU POTRZEBNY, BO I TAK BĘDZIE DOTACJA. KILKA DNI TEMU DZIENNIK PIAŁ Z ZACHWYTU NAD DARTEM - PRZY TAKIM STANIE TECHNICZNYM LINII TO WYSYŁANIE DREZYNY JEST RYZYKOWNE.
    ha ha ha..... niby tak. W końcu są nowoczesne metody diagnozowania stanu linii bez zbytniego wysiłku.   Ale prawda, u nas kupuje się śliczne pociągi najpierw, ale o tym, z pomocą czego się poruszają myśli się w drugiej kolejności (sieć trakcyjna, sterowanie, tory). To jak ktoś, kto najpierw kupuje samolot odrzutowy, ale pas startowy ma w postaci łąki.... (ale jest :) )
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
trzeba latać z lublina:) macie za swoje:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłem jednym z pasażerów, który pojechał wsomnianą taksówka na lotnisko. Szkoda ze w artykule nie ma informacji, że to PKP Intercity zamówiło taksówki i w całości pokryło koszty. Uważam, że tym razem PKP stanęło na wysokości zadania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
-10 stopni i kolej się sypie standardowo jak co roku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trza było jechać busem. W końcu to najlepszy środek transportu w polsze D. Prawda panie sonowski ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podstawienie lokomotywy spalinowej i przeciągnięcie składu do Dęblina - decyzja powinna zająć 30 sek. wykonanie około pół godziny ! - tak powinno być . Kiedy w PKP zaczną pracować myślący i szanujący pasażerów kolejarze ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co na to bezzębny prezes?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.