Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nikt nie chce sprzedać prądu dla MPK Lublin

Utworzony przez Janusz_Paliwas, 5 października 2022 r. o 15:58 Powrót do artykułu
A tramwaje w Chełmie nie mają takiego problemu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i jak tu dokładać nowe połączenia przy tak absurdalnych wzrostach cen energii. To co się obecnie dzieje jest po prostu chore.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wygaszacz mpk nie uznał za stosowne zawieranie długoterminowych kontraktów, licząc albo że ceny prądu będą spadać, albo mając kwestie planowania przewożenia plebsu w d00pie. Tak działa dewelo-ekonomia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wygaszacz mpk nie uznał za stosowne zawieranie długoterminowych kontraktów, licząc albo że ceny prądu będą spadać, albo mając kwestie planowania przewożenia plebsu w d00pie. Tak działa dewelo-ekonomia.
 ta bo wszyscy inni podpisuja z gory na 100 lat buahahah wez idz stad ratuszowa_sciemo przelogowana na inne konto, troll z ciebie zalosny i dziwie sie ze ktokolwiek chce ci za trollowanie forum DW placic, pewnie jest rownie bystry co ty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A tramwaje w Chełmie nie mają takiego problemu...
 Milion samochodów elektrycznych obiecanych przez Morawieckiego też.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po kiego grzyba było bezsęsownie odrutować Kozi Gród, skoro nie teraz pary i za dużo trolejbusów jak się okazuje? Zobaczcie na Trójmiasto - od dziesięcioleci są linie w Sopocie i Gdyni, a mimo to nie rozwijają nowych drutów ot choćby fado Gdańska! Pomijam fakt, że żadne miasto nie zdecydowało się na ich budowę. Za to rozwijane są linie TRAMWAJOWE. Taki zapyziały Olsztyn pobudował od zera najnowocześniejsze linie w Polsce. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po kiego grzyba było bezsęsownie odrutować Kozi Gród, skoro nie teraz pary i za dużo trolejbusów jak się okazuje? Zobaczcie na Trójmiasto - od dziesięcioleci są linie w Sopocie i Gdyni, a mimo to nie rozwijają nowych drutów ot choćby fado Gdańska! Pomijam fakt, że żadne miasto nie zdecydowało się na ich budowę. Za to rozwijane są linie TRAMWAJOWE. Taki zapyziały Olsztyn pobudował od zera najnowocześniejsze linie w Polsce. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sorry ale na odrutowanie miasto dostało kasiorkę z UE i raczej nikt się wtedy nie spodziewał że cena za energię podskoczy o kilkaset procent Ps ponawiam propozycję kupna koni pociągowych i zaprzęgnięcia ich do trolejbusów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po kiego grzyba było bezsęsownie odrutować Kozi Gród, skoro nie teraz pary i za dużo trolejbusów jak się okazuje? Zobaczcie na Trójmiasto - od dziesięcioleci są linie w Sopocie i Gdyni, a mimo to nie rozwijają nowych drutów ot choćby fado Gdańska! Pomijam fakt, że żadne miasto nie zdecydowało się na ich budowę. Za to rozwijane są linie TRAMWAJOWE. Taki zapyziały Olsztyn pobudował od zera najnowocześniejsze linie w Polsce.
 Tworzenie  (nie "rozwijanie")  w Lublinie dróg dla "tramwajów" - to szczyt głupoty godny "polskiego katolika ludowego" (Olsztyn, UE, nowoczesność).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast zainwestować w tramwaje, jak w cywilizowanych miastach, to u nas wyrzuca się dziesiątki milionów na kolejne wielopasmówki i wiadukty drogowe, żeby jeszcze bardziej zachęcić mieszkańców do poruszania się po mieście samochodami i jego totalnego już zagracenia...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sorry ale na odrutowanie miasto dostało kasiorkę z UE i raczej nikt się wtedy nie spodziewał że cena za energię podskoczy o kilkaset procent  Ps ponawiam propozycję kupna koni pociągowych i zaprzęgnięcia ich do trolejbusów
 Dlatego właśnie Olsztyn wyrwał 10 lat temu kasiorę i pobudował cudo techniki na torach 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Labydnik - fafluśniaku, POwinieneś być batożony nahajem przed próbą wejścia do pojazdu MPK. Ile razy można to POwtarzać trąbolocie ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie tramwaje jako rdzeń komunikacji- a trakcję trolejbusową zwinąć i dać do Chełma i Zamościa, nie zmarnuje się
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oszuści i złodzieje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie tramwaje jako rdzeń komunikacji- a trakcję trolejbusową zwinąć i dać do Chełma i Zamościa,  nie zmarnuje się
 Wbrew pozorom nie jest to głupi pomysł. W pięknym Zamościu przy Starówce trolejbusy by pasowały jak nic 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sorry ale na odrutowanie miasto dostało kasiorkę z UE i raczej nikt się wtedy nie spodziewał że cena za energię podskoczy o kilkaset procent  Ps ponawiam propozycję kupna koni pociągowych i zaprzęgnięcia ich do trolejbusów
Dlatego właśnie Olsztyn wyrwał 10 lat temu kasiorę i pobudował cudo techniki na torach
 No tak . Od 2015 roku trzy linie i w większości pokrywające się trasy to jest ten sukces.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...