Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A co w kwesti kar dla autosana za nieterminowość dostaw pojazdów za zeszły rok ?? Dziwnie sprawa wycichła...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chciał bym aby ZTM planował kupić mi pralkę, chyba że miasto dołoży czyli MY.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe autobusy oznaczają podwyżki cen biletów. Wolę jeździć starszymi i płacić mniej. Czy ktoś policzył jak przedstawiają się koszty użytkowania autobusów? Jakie są wpływy z biletów i koszty paliwa/ koszty osobowe? Ciekawi mnie jaki procent ceny biletów stanowi kredyt zaciągnięty na kupno nowych solarisów/mercedesów czy autosanów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
łolaf napisał:
Nie chciał bym aby ZTM planował kupić mi pralkę, chyba że miasto dołoży czyli MY.
A ja chciałbym, żeby ZTM kupił ci słownik ortograficzny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mieszkaniec napisał:
Nowe autobusy oznaczają podwyżki cen biletów. Wolę jeździć starszymi i płacić mniej. Czy ktoś policzył jak przedstawiają się koszty użytkowania autobusów? Jakie są wpływy z biletów i koszty paliwa/ koszty osobowe? Ciekawi mnie jaki procent ceny biletów stanowi kredyt zaciągnięty na kupno nowych solarisów/mercedesów czy autosanów.
Typowe polskie narzekanie... A wiesz w jakim stanie są stare ikarusy i jelcze? To ostatnia chwila na zakup nowych autobusów i trolejbusów. Zobacz lepiej kiedy ostatni raz wzrosła cena biletów i ile wtedy kosztowała ropa i energia elektryczna. Pewnie też tego nie wiesz, ale w kwietniu, kiedy to zdrożeją bilety jednorazowe, cena biletów okresowych się nie zmieni. Na coś jeszcze chcesz ponarzekać? Bo póki co marudzisz i tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mr K napisał:
Typowe polskie narzekanie... A wiesz w jakim stanie są stare ikarusy i jelcze? To ostatnia chwila na zakup nowych autobusów i trolejbusów. Zobacz lepiej kiedy ostatni raz wzrosła cena biletów i ile wtedy kosztowała ropa i energia elektryczna. Pewnie też tego nie wiesz, ale w kwietniu, kiedy to zdrożeją bilety jednorazowe, cena biletów okresowych się nie zmieni. Na coś jeszcze chcesz ponarzekać? Bo póki co marudzisz i tyle.
Prowde mówis Panocku! Widać,ze jakowyś uconyś jest!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mr K napisał:
Typowe polskie narzekanie... A wiesz w jakim stanie są stare ikarusy i jelcze? To ostatnia chwila na zakup nowych autobusów i trolejbusów. Zobacz lepiej kiedy ostatni raz wzrosła cena biletów i ile wtedy kosztowała ropa i energia elektryczna. Pewnie też tego nie wiesz, ale w kwietniu, kiedy to zdrożeją bilety jednorazowe, cena biletów okresowych się nie zmieni. Na coś jeszcze chcesz ponarzekać? Bo póki co marudzisz i tyle.
...a ja na przykład jestem zadowolony z lubelskiego MPK -bo przez ostatnie 3 lata naprawdę wiele zmieniło się na lepsze w lubelskim MPK -pojazdy są niskopodłogowe i nowoczesne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moze ZTM kupi znowu Autosany hahaha. Hmmm dziwne ze tylko u nas na wschodzie ta firma wygrywa naprawde dziwne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic nie rozumiem.Ogłoszono przetarg,oferent został wybrany aż nagle chce więcej pieniędzy.Zerwać kontrakt,ogłosić nowy przetarg.Pogonić dziadowski autosan. No chyba że komuś zależy na większej opłacieLudzie za bilety zapłacą więcej.Tylko kto na tym burdelu przetargowym zarobi.Czy to przypadkiem nie złodziejstwo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi na to, że te firmy są frajerskie bo mogły zawołać po m.in. 20 mln a lubelscy urzędnicy też by im tyle zapłacili.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
opel napisał:
Moze ZTM kupi znowu Autosany hahaha. Hmmm dziwne ze tylko u nas na wschodzie ta firma wygrywa naprawde dziwne.
Równie dziwne jest to iż na temat kar umownych dla tego dostawcy nagle przycichło. Ba, nawet MPK które wcześniej narzekało na tego dostawcę teraz chce z nim montować trolejbusy. Tu jest mocno śmierdząco sprawa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Antyżuk napisał:
Równie dziwne jest to iż na temat kar umownych dla tego dostawcy nagle przycichło. Ba, nawet MPK które wcześniej narzekało na tego dostawcę teraz chce z nim montować trolejbusy. Tu jest mocno śmierdząco sprawa.
Nie narzekało MPK tyko ZTM -zupełnie niepotrzebnie z resztą. Jak narazie Autosany spisują bez większych zastrzeżeń. Co do kar to pewnie będa naliczane dopiero po dostarczeniu reszty autobusów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strasznie rosna ceny.Trzeba kupić używane autobusy w dobrym stanie z np 10 letnim serwisem na koszt dostawcy.Wtedy dostawca bedzie odpowiadał za naprawy i z tego wzgledu zaproponuje tabor w zadawalajacym stanie.A wandale będą niszczyc tabor-uzywany czy nowy. Przy używanym koszty mniejsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
.. napisał:
Strasznie rosna ceny.Trzeba kupić używane autobusy w dobrym stanie z np 10 letnim serwisem na koszt dostawcy.Wtedy dostawca bedzie odpowiadał za naprawy i z tego wzgledu zaproponuje tabor w zadawalajacym stanie.A wandale będą niszczyc tabor-uzywany czy nowy. Przy używanym koszty mniejsze.
Za używane autobusy z 10 letnim serwisem ZTM zapłacił by więcej niż za nowe! Bo kto (normalny) da Ci gwarancje/serwis w cenie używanego autobusu na 10 lat?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeździec napisał:
Nic nie rozumiem.Ogłoszono przetarg,oferent został wybrany aż nagle chce więcej pieniędzy.Zerwać kontrakt,ogłosić nowy przetarg.Pogonić dziadowski autosan. No chyba że komuś zależy na większej opłacieLudzie za bilety zapłacą więcej.Tylko kto na tym burdelu przetargowym zarobi.Czy to przypadkiem nie złodziejstwo?
no właśnie, nic nie rozumiesz, pacanie. Miasto wstępnie zarezerwowało kwotę 12 milionów zł na nowe autobusy. Ogłoszono przetarg i okazało się, że NAJTAŃSZA oferta wynosi 14 mln zł. Zrozumiałeś już? Oferenta jeszcze nie wybrano. Za co chcesz więc gonić "dziadowski" Autosan. Bo póki co to właśnie Autosan złożył najtańszą ofertę a na inne autobusy Lublina nie stać. Swoją drogą, ratusz mógłby pomyśleć o zakupie dwóch przegubowych trolejbusów do obsługi linii 150 na Dworzec PKP. Po przyjezdzie pociągu wszyscy chętni pasażerowie nie mogą się zmieścić do trolejbusa. A co do cen biletów - podwyżki są nieuniknione, ale przede wszystkim kontrolerzy mpk powinni przestać nosić te odblaskowe kamizelki, przez które widać ich z odległości kilku przystanków i gapowicze albo "wyjątkowo" kasują bilet albo wysiadają przystanek wcześniej. I przez takich złodziei stratne jest MPK i wszyscy uczciwi pasażerowie kasujący bilet
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jacek napisał:
A co w kwesti kar dla autosana za nieterminowość dostaw pojazdów za zeszły rok ?? Dziwnie sprawa wycichła...
Tylko pierwsze egzemplarze były spóźnione, wobec całości kontraktu kary są niewielkie, zostały już nałożone, karawana jedzie dalej, Autosany okazują się bardzo niezawodnymi i oszczędnymi pojazdami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najpierw sie patrzy ile kosztuje a pozniej sie kase rezerwuje, tacy idioci to tylko w polsce rzadza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ignacy napisał:
najpierw sie patrzy ile kosztuje a pozniej sie kase rezerwuje, tacy idioci to tylko w polsce rzadza.
Autobusów nie kupuje się tak jak chleba w sklepie. Miasto ustala kwotę, jaką może przeznaczyć, producenci składając ofertę podają, ile chcą pieniędzy za dostawę autobusów. Wszystko jest tajne do momentu otwarcia kopert.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spośród trzech autobusów tylko sancity nie jest w pełni niskopodłogowy i ma stopnie w przejściu między rzędami siedzeń. Jest to pojazd spokrewniony z tymi, które kursują po Lublinie.
1. Spośród trzech autobusów tylko Alpino jest niskopodłogowy. SOR również nie ma niskiej podłogi. 2. M09LE nie jest spokrewniony z Autosanami jeżdżącymi w MPK, współną ma tylko nazwę ("Sancity").
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.