![]() |
A co się dzieje z remontami peronów w Lublinie nikt nic nie robi pewnie nie zapłacone i tu pewnie są z roczne opóźnienia.
|
![]() |
Trochę szkoda, że zamiast obecnych 4 godzin i 21 minut, pociągi pokonają ta trasę w 4 godziny i 1 minutę. Szkoda również, że tak jak przystało na Polskę B, szerokim łukiem ominą Kraśnik.
Tymczasem busy jadą do Rzeszowa niecałe 3 godziny, a po przebudowie 19-tki 2 godziny.
Życzymy lubelskim kolejarzom dobrego samopoczucia.
|
![]() |
Po tytule miałem nadzieję, że z Lublina do Warszawy :/
|
![]() |
Największy sukces PKP to nowa ekologiczna stacja Lublin Zachód powstająca w lesie bez dojazdu i parkingów. To nic że miasto się rozwija, a 3oo metrów dalej przed lasem jest dużo miejsca i bliżej ulicy Granitowej. Liczy wizja i myślenie perspektywiczne.
|
![]() |
Szkoda tylko, ze zostanie jeden tor. Więc szybciej będzie teoretycznie. Co pociąg i tak będzie musial poczekać, aż przejedzie ten jadący z naprzeciwka.
|
![]() |
No na pierwszym zdjęciu tory równe jaka masło. Boże widzisz i nie grzmisz. Co tu się odwala
|
![]() |
No to jakby jeszcze przejazdy dla samochodów zrobili takie żeby koła nie odpadały - patrz np. ul. Letniskowa - no to byłoby zajefajnie.
A krzywe tory na zdjęciu to akurat "dziennikarz" dupa bo tak wyglądają po położeniu a przed regulacją. Nie chciało się chłopinie pojechać pstryknąć po wszystkim tylko wygrzebał fotkę z archiwum. No ale za 6 tyś. to tylko idiota...
|
![]() |
Najważniejsze że obecna linia będzie miała trakcję elektryczną, to bardzo ważne, to nowa droga kolejowa, na Kraków, Katowice i Słowację
|
![]() |
Najlepsze jest to, że ta część miasta jest świetnie skomunikowana z dworcem PKP(10-15min). Z nowego peronu dojazd do każdej części czubów południowych nędzie trwał podobnie, chyba że ktoś mieszka na granitowej to zawsze z walizką może te 500m na piechotę. PKP rules!!!
|
![]() |
Pendolino Rzeszów Kraków 2 godziny... Lublin Rzeszów po remoncie - 4 godziny
|
![]() |
A te płaskie XIX wieczne przejazdy to tak pozostaną?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|