Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy dworzec z pierwszą zgodą. To największa przyszłoroczna inwestycja Lublina

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 listopada 2019 r. o 20:57 Powrót do artykułu
a cóz to za architektura, wygląda prowincjonalnie i kiczowato
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin się wyludnia. ten gargamel będzie stał pusty, tylko wiatr będzie w nim hulał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a można by się dogadać z PKP i zrobić coś takiego jak jest w Krakowie... (nie myślę o Gkrak i stacji tam umiejscowionej)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto będzie przyjeżdżał do lublina, jeszcze rozpuszczono wici, że jedyną atrakcją w lublinie jest Zasrana Brama
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może za w/w 100 milionów wybudować fabrykę, bo w Lublinie nic nie ma, stadion, lotnisko, fontanna to niewypały i zabawki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, że w końcu coś rusza w tym temacie bo obecnie wstyd jest kogokolwiek zapraszać do odwiedzenia Lublina transportem publicznym. Niezależnie czy wysiada się z autobusu na dworcu pod zamkiem czy z pociągu na placu dworcowym, każdego wita obraz rodem z Mongolii - syf, tandetne budy, nieprzyjazna przestrzeń i pijacy. Szkoda, że ktoś próbuje zablokować tą inwestycję, mam nadzieję, że jednak budowa ruszy w przyszłym roku i uporządkuje przestrzeń miasta w tych dwóch kluczowych miejscach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Gość: A od kiedy to miasta budują fabryki? Czasy komuny już szczęśliwie minęły. Jak chcesz budować fabrykę, to życzę Ci powodzenia i kibicuję Twojemu przedsięwzięciu. Miastu pozostawmy inwestycje infrastrukturalne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak ja uwielbiam te komentarze rodem z Nowogrodzkiej ... PiSmaki partii Jaroslawa dajcie sobie spokoj ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko co wychodzi sPOd ręki dewelo-doktorka jest szkodliwe dla Koziego Grodu. Tak będzie i w tym przypadku - ta lokalizacja doprowadzi do paraliżu komunikacyjnego, wydłuży czas dojazdu pasażerów, a dysfunkcjonalność samego obiektu stanie się legendarna w całej Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dworzec powinien być po pierwsze funkcjonalny ! Po drugie z łatwym dojazdem! . Po trzecie ekonomiczny i tani w utrzymaniu! . Co co jest na zdjęciu to zwykłe wodotryski służące wyciągnięciu jak największej kasy od podatników. Za chwilę poznamy ceny i wszystkim szczena opadnie. Ale ratusz się zadłuży i popchnie ten kolejny deal. Za cenę tego bizancjum można by zbudować wiele innych inwestycji potrzebnych na gwałt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a cóz to za architektura, wygląda prowincjonalnie i kiczowato
Panu Doktorowi się podoba, więc MUSI podobać się wszystkim!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a po co komu dworzec? tyle ławek z betonu można by za tą kasę postawić... no może znowu nie tak dużo, bo nawet na 1000 by nie starczyło...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nowy dworzec ma się stać komunikacyjnym centrum miasta i przejąć rolę tego, który działa obecnie przy al. Tysiąclecia, gdzie pozostać miałby tylko punkt przesiadkowy." - Jednakże nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu równie atrakcyjnymi i pożądanymi celami podróży będą: 1. Lipowa i al. Racławickie, 2. Krakowskie Przedmieście i 3-go Maja, 3. Brama Krakowska, ul. Królewska. Te ulice są głównymi zapalnymi punktami komunikacyjnymi miasta i to się raczej nie zmieni. Jeśli chodzi o Dworzec Metropolitalny( jak powstanie) to owszem w znaczącym stopniu może podnieść czy nawet podniesie atrakcyjność terenów wokół obecnego Dworca PKP( który na chwilę obecną wygląda jak obraz nędzy i rozpaczy). Tak więc dobrze to zostało ujęte, że będzie to komunikacyjne centrum miasta ale nie jedyne. Dworzec Metropolitalny wiele zmieni w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, jedne linie stracą na znaczeniu, inne bardziej zyskają(większa częstotliwość), jeszcze innych sens istnienia może być podważony i zostaną zlikwidowane albo np. połączone 2w1, a może nawet numeracja linii ulegnie zmianie. Nadchodzące 10 lat na pewno( i tylko na plus) zmieni oblicze komunikacji miejskiej, można to nazwać swoistym renesansem. Mamy następujące filary zmian: 1 filar to inwestowanie w rozwój trakcji trolejbusowej, budowa pętli P+R( Parkuj i Jedź) oraz rozwój buspasów na głównych arteriach komunikacyjnych i ten filar umiejętnie i dosyć szybko jest realizowany, 2 filar( jak już tamten sukcesywnie w znaczącej mierze się wypełni) to wzmacnianie częstotliwości określonych linii, zmiany tras czy tworzenie ewentualnych nowych połączeń tak aby w umiejętny sposób spełnić realne potrzeby komunikacyjne pasażerów, 3 filar zaś to połączenie 1 i 2 , jak już cała infrastruktura komunikacyjna będzie zmodernizowana, sieć połączeń sukcesywnie wzmacniana i korygowana to wówczas przyjdzie już w zasadzie moment upragnionej stagnacji i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jedno jest pewne aby osiągnąć komunikacyjny sukces, żeby można było powiedzieć, że komunikacja miejska w Lublinie jest mlekiem i miodem płynąca to potrzeba solidnej, rzetelnej pracy przez najbliższe 10 do 20 lat. Zmiany co prawda idą powoli i dłużą się czasami nadto ale postępują sukcesywnie. Potrzeba czasu, cierpliwości i pieniędzy. Tak jak to podkreślałem nadchodzące 10 lat będzie już prawdziwym skokiem milowym z tego stanu rzeczy jaki mamy na końcówkę roku 2019, a jak będzie funkcjonowała komunikacja miejska pod koniec 2029. Satysfakcja z dobrze wykonanej pracy na pewno będzie, ale dużo ciężkiej pracy trzeba będzie w to włożyć i zaangażowania by ambitne cele zostały zrealizowane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Betoniarz z PO Zrobi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a po co komu dworzec? tyle ławek z betonu można by za tą kasę postawić... no może znowu nie tak dużo, bo nawet na 1000 by nie starczyło...
 nic nie przebije leżaków betenowych do plażowania przed CK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny raz napiszę: TO GŁ;UPOTA BIURW Z TEGO ZAPYZIAŁEGO MIASTECZKA. Dworzec KOLEJOWY LUBLIN CENTRUM powinien powstać na działkach przy Al. Unii Lubelskiej, a przy nim nowy dworzec autobusowy. St. Lublin Główny powinna pozostać zapleczem technicznym lubelskiego węzła. Stary dworzez autobusowy przy Ruskiej zlikwidowany. W ten sposób powstałby JEDEN WĘZEŁ PRZESIADKOWY w CENTRUM MIASTA, przy arteriach dojazdowych o dużej przepustowości, wygogodny DLA WSZYSTKICH. Pompowanie milionów złotych w daszek esy-floresy na dworzec w szemranej dzielnicy, daleko od centrum, to TOTALNA GŁ.UPOTA. Choć nie mam wątpliwości, że nie tylko to jest przyczyną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a po co komu dworzec? tyle ławek z betonu można by za tą kasę postawić... no może znowu nie tak dużo, bo nawet na 1000 by nie starczyło...
 A ile ławek niepodległości można by było postawić no nie 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny raz napiszę: TO GŁ;UPOTA BIURW Z TEGO ZAPYZIAŁEGO MIASTECZKA. Dworzec KOLEJOWY LUBLIN CENTRUM powinien powstać na działkach przy Al. Unii Lubelskiej, a przy nim nowy dworzec autobusowy. St. Lublin Główny powinna pozostać zapleczem technicznym lubelskiego węzła. Stary dworzez autobusowy przy Ruskiej zlikwidowany. W ten sposób powstałby JEDEN WĘZEŁ PRZESIADKOWY w CENTRUM MIASTA, przy arteriach dojazdowych o dużej przepustowości, wygogodny DLA WSZYSTKICH. Pompowanie milionów złotych w daszek esy-floresy na dworzec w szemranej dzielnicy, daleko od centrum, to TOTALNA GŁ.UPOTA. Choć nie mam wątpliwości, że nie tylko to jest przyczyną.
  "Dworzec KOLEJOWY LUBLIN CENTRUM powinien powstać na działkach przy Al. Unii Lubelskiej," A wmiejscu starego dworca powinien powstać kosmodrom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ile mln znowu się machnęli, niedoszacowali inwestycję, zakładam, że tym razem oferty będą sięgały około 130-150 mln....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nowy dworzec ma się stać komunikacyjnym centrum miasta i przejąć rolę tego, który działa obecnie przy al. Tysiąclecia, gdzie pozostać miałby tylko punkt przesiadkowy." - Jednakże nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu równie atrakcyjnymi i pożądanymi celami podróży będą: 1. Lipowa i al. Racławickie, 2. Krakowskie Przedmieście i 3-go Maja, 3. Brama Krakowska, ul. Królewska. Te ulice są głównymi zapalnymi punktami komunikacyjnymi miasta i to się raczej nie zmieni. Jeśli chodzi o Dworzec Metropolitalny( jak powstanie) to owszem w znaczącym stopniu może podnieść czy nawet podniesie atrakcyjność terenów wokół obecnego Dworca PKP( który na chwilę obecną wygląda jak obraz nędzy i rozpaczy). Tak więc dobrze to zostało ujęte, że będzie to komunikacyjne centrum miasta ale nie jedyne. Dworzec Metropolitalny wiele zmieni w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, jedne linie stracą na znaczeniu, inne bardziej zyskają(większa częstotliwość), jeszcze innych sens istnienia może być podważony i zostaną zlikwidowane albo np. połączone 2w1, a może nawet numeracja linii ulegnie zmianie. Nadchodzące 10 lat na pewno( i tylko na plus) zmieni oblicze komunikacji miejskiej, można to nazwać swoistym renesansem. Mamy następujące filary zmian: 1 filar to inwestowanie w rozwój trakcji trolejbusowej, budowa pętli P+R( Parkuj i Jedź) oraz rozwój buspasów na głównych arteriach komunikacyjnych i ten filar umiejętnie i dosyć szybko jest realizowany, 2 filar( jak już tamten sukcesywnie w znaczącej mierze się wypełni) to wzmacnianie częstotliwości określonych linii, zmiany tras czy tworzenie ewentualnych nowych połączeń tak aby w umiejętny sposób spełnić realne potrzeby komunikacyjne pasażerów, 3 filar zaś to połączenie 1 i 2 , jak już cała infrastruktura komunikacyjna będzie zmodernizowana, sieć połączeń sukcesywnie wzmacniana i korygowana to wówczas przyjdzie już w zasadzie moment upragnionej stagnacji i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jedno jest pewne aby osiągnąć komunikacyjny sukces, żeby można było powiedzieć, że komunikacja miejska w Lublinie jest mlekiem i miodem płynąca to potrzeba solidnej, rzetelnej pracy przez najbliższe 10 do 20 lat. Zmiany co prawda idą powoli i dłużą się czasami nadto ale postępują sukcesywnie. Potrzeba czasu, cierpliwości i pieniędzy. Tak jak to podkreślałem nadchodzące 10 lat będzie już prawdziwym skokiem milowym z tego stanu rzeczy jaki mamy na końcówkę roku 2019, a jak będzie funkcjonowała komunikacja miejska pod koniec 2029. Satysfakcja z dobrze wykonanej pracy na pewno będzie, ale dużo ciężkiej pracy trzeba będzie w to włożyć i zaangażowania by ambitne cele zostały zrealizowane.
Czy to cytat z agitki ZTM?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...