Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Obwodnica Lublina to rozgrywka wyborcza PO – grzmi opozycja

Utworzony przez stefan, 12 listopada 2010 r. o 12:28 Powrót do artykułu
Po wyborach zapomną , że Lublin istnieje !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepsza dla tego województwa byłaby koalicja PO-SLD bo za rok rządowa koalicja i tak taka właśnie będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rozgrywka wyborcza, na którą dał się jednak nabrać pan Sprawka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będziecie mieli obwodnicę, E17 i lotnisko dokładnie tak jak macie teatr w "budowie" od 36 lat. To tyle w tym temacie - niedowiarkom proponuję analizę budżetu na 2011 rok oraz regionalnego długu publicznego, że o tych samych dokumentach miejskich nie wspomne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaaaa jasne, będzie obwodnica i gruszki na wierzbie też. Nie ma żadnych terminów, decyzji minister jest bardzo ostrożny w podawaniu jakichkolwiek terminów. Oglądałam dzisiaj wywiad w itvl z Garbarczykiem i nie powiedział nic konkretnego. Chcecie posłuchać to przesyłam link www.itvl.pl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieźle się widzę wszystko sypie. Mógłby się Sobczak wraz z głównym leniem w Urzędzie Marszałkowskim Panem Świestowskim zająć tym dziadostwem. Najwidoczniej lepiej im sabotować kampanię Żuka niż zajmować się konkretami. Cóż.. Taki los jak do żłoba dopchają się tylko hieny łase na pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Umowa na Witosa-Piaski z Budimexem zostałą dzisiaj podpisana. Wszystkim forumowym pieniaczom już dziękujemy. Co pislamiści? Żal wam pośladki ściska, bo nie możecie sobie poużywać w temacie przed wyorami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MAM NADZIEJE,ŻE DO CZASU ODDANIA TEJ ŚMIESZNEJ OBWODNICY WSI LUBLIN, BUDOWANEJ JUŻ 20 LAT,MAM NADZIEJĘ,ŻE NIE BĘDĘ W TYM WSIOWYM MIEŚCIE JUŻ MIESZKAŁ!!ŻYCZĘ TEGO KĄŻDEMU KTO JEST AKTYWNY I NIE CIERPI NIEROBÓW, LENI I CWANIAKÓW=DECYDENTÓW!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gutek napisał:
Umowa na Witosa-Piaski z Budimexem zostałą dzisiaj podpisana. Wszystkim forumowym pieniaczom już dziękujemy. Co pislamiści? Żal wam pośladki ściska, bo nie możecie sobie poużywać w temacie przed wyorami?
Niw wiem jak "pislamiści" i "pieniacze", ale ja zwykły mieszkaniec Lublina pamietam jak w Polskiej Kronice Filmowej pokazywali podpisanie umowy o budowę Teatru w Lublinie. Tamto ja widziałem w 1976 roku - Ty efekty tamtej umowy możesz oglądać na terenie "teatru w budowie" od 36 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BudoWlanka napisał:
Niw wiem jak "pislamiści" i "pieniacze", ale ja zwykły mieszkaniec Lublina pamietam jak w Polskiej Kronice Filmowej pokazywali podpisanie umowy o budowę Teatru w Lublinie. Tamto ja widziałem w 1976 roku - Ty efekty tamtej umowy możesz oglądać na terenie "teatru w budowie" od 36 lat.
Trudno to wszystko zrozumieć... nie ma obwodnicy - źle... będzie... jeszcze gorzej. Dajcie już spokój.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ALI napisał:
MAM NADZIEJE,ŻE DO CZASU ODDANIA TEJ ŚMIESZNEJ OBWODNICY WSI LUBLIN, BUDOWANEJ JUŻ 20 LAT,MAM NADZIEJĘ,ŻE NIE BĘDĘ W TYM WSIOWYM MIEŚCIE JUŻ MIESZKAŁ!!ŻYCZĘ TEGO KĄŻDEMU KTO JEST AKTYWNY I NIE CIERPI NIEROBÓW, LENI I CWANIAKÓW=DECYDENTÓW!!
Pa, pa. Nie wracaj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żeby coś załatwić w Wawie to trzeba mieć układy, PIS-owy prezydent w Lublinie to będzie Wielka Porażka..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Należy bacznie obserwować wydarzenia i wyciągać wnioski, żeby nie było tak, że "wiem co jest dobre a wybieram to co gorsze" Zapraszam na: KONFERENCJA PRASOWA LECHA SPRAWKI O TRASIE S 17 Przyszłość Lublina, zależy od naszych wyborów !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam teraz się otworzy: KONFERENCJA LECHA SPRAWKI DOTYCZĄCA TRASY S 17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie głosujcie na PO i Żuka nieudacznika !!!! Głosujcie nawet na komunistkę Sierakowską ale nie na tych niszczycieli Lublina z PO !!!!!! Błagam o rozsądek i nie głosowanie na patafianów z PO !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Umowę można podpisać niczego to zmienia, etap I wycinka i tak w nieskończoność można ciągnąć. Umowę na teatr podpisali 36 lat temu i tak to bywa z umowami. PO da sobie węża w d...ę wsadzić byle tylko nikt ich dynamitem (a może za słaby C4 potrzebne) od żłoba nie oderwał i pokazał jaki jest rzeczywisty stan gospodarki miejskiej. Jedyne 4 lata zajęło im zbudowanie 700 m Krańcowej to sobie policzcie ile zajmie budowa 67 km obwodnicy ja już pewnie tego nie dożyję. Obecny Pan prezydent na spółkę ze swoim vice Żukiem zdołali przez 4 lata wyremontować 7km!!!!! dróg w mieście. Mogę sobie tylko życzyć aby przerżnęli wybory już w pierwszej turze. Lepsza Sierakowska niż te pajace z PO i PiS
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapewne skończy się na wyremontowaniu al. Witosa, zrobieniu kilku zjazdów i na tym się skończy.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O JANIE SOKOLE WPŁYWOWYM DZIAŁACZU PSL Z LUBLINA PATRONIE SWOJEGO KOMITETU WYBORCZEGO W NIEDRZWICY I KANDYDACIE PSL DO RM LUBLINA W WYBORACH SAMORZĄDOWYCH. Pani Genowefa Tokarska Wojewoda Lubelski L i s t o t w a r t y Szanowna Pani Wojewodo, Od dłuższego czasu usiłowałem spotkać się z Panią Wojewodą, jednak moje prośby o to spotkanie pozostały bez odpowiedzi. Pan Krzysztof Pawlos - Dyrektor Pani Gabinetu stwierdził, iż nie ma Pani żadnego interesu w tym, aby się ze mną spotkać. W związku z powyższym zdecydowałem się na wystosowanie tej formy listu. Propozycję objęcia stanowiska Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego otrzymałem w lutym 2008 roku. Podjąłem to wyzwanie, gdyż jestem absolwentem Wydziału Handlu Wewnętrznego na kierunku Ekonomika i Organizacja Transportu Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie i propozycja objęcia powyższej funkcji była zgodna z moim wykształceniem. Stanowisko Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego w Lublinie objąłem 10 marca 2008 roku. W tym czasie Lubelski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego zajmował jedno z ostatnich miejsc w Polsce na tle pozostałych WITD, prawie we wszystkich statystykach. Sprawą nie cierpiącą zwłoki było wprowadzenie szeregu zmian, mających na celu poprawę funkcjonowania podległej mi jednostki. Pozyskanie nowego lokalu na siedzibę inspektoratu było jednym z pierwszych stojących przede mną zadań. W tym czasie patologia w przewozach pasażerskich na Lubelszczyźnie była niechlubnym ewenementem w skali kraju. Lubelski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego nie posiadał również odpowiedniego wyposażenia dającego możliwość podjęcia skutecznych działań, mających na celu eliminowanie nieprawidłowości występujących w przewozach osób i rzeczy. Przed końcem 2008 roku udało mi się pozyskać nowy lokal na siedzibę WITD w Lublinie, a w wyniku poczynionych starań uzyskałem zgodę Głównego Inspektora Transportu Drogowego na uruchomienie jedynego w Polsce Centralnego Ośrodka Szkoleniowego ITD w Lublinie. Również wyłącznie dzięki mojej inicjatywie powstał Zespół d/s Poprawy Bezpieczeństwa w Przewozach Pasażerskich, składający się z przedstawicieli m.in.: Politechniki Lubelskiej, Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, którego podstawowym celem była poprawa bezpieczeństwa w przewozach osób na terenie województwa lubelskiego, a finalnym efektem pracy miał być elektroniczny rozkład jazdy eliminujący nieprawidłowości występujące w dotychczasowych rozkładach jazdy (niejednokrotnie są one bowiem sprzeczne z zasadami prawa o ruchu drogowym ). Oddziały Wydziału Inspekcji w Białej Podlaskiej i Zamościu były tylko oddziałami z nazwy. Jeszcze w 2008 roku doprowadziłem do uruchomienia dwóch oddziałów Wydziału Inspekcji w Zamościu i Międzyrzecu Podlaskim z pełną infrastrukturą niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania. Dzięki zakupom niezbędnego sprzętu w 2008 roku WITD w Lublinie mógł podjąć skuteczne działania, mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach Lubelszczyzny. Uważam, że dzięki trafnym i dobrze dokonanym zakupom staliśmy się najlepiej wyposażonym Inspektoratem w Polsce. Zakupione laserowe mierniki prędkości były pierwszymi tego typu urządzeniami na terenie naszego województwa i pierwszymi w ITD w Polsce, zaś laserowy miernik prędkości z możliwością nagrywania zdarzeń był pierwszym urządzeniem tego typu w naszym kraju. Nadmieniam, iż korzystając z naszych sukcesów i doświadczeń inne Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego zakupiły również ten sprzęt, jednak za znacznie wyższą cenę. Na efekty mojej pracy nie trzeba było długo czekać. Wpływy do budżetu państwa wypracowane przez WITD w Lublinie w 2009 roku wyniosły prawie 7,4 mln złotych. W roku 2008 roku wpływy takie były o ponad połowę niższe i wynosiły 3,4 mln złotych. Efektem szeroko zakrojonej akcji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, zapoczątkowanej już w 2008 roku, było przekazanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego i Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie obszernych materiałów, dokumentujących łamanie przepisów prawa przez „busy”, a następnie zmiana rozkładów jazdy przez Urząd Marszałkowski, uwzględniająca wszelkie zasady bezpieczeństwa. Byliśmy pierwszym w Polsce Inspektoratem, który opracował dokumentację pomocną w wyeliminowaniu wadliwych rozkładów jazdy. Niewątpliwie wpłynęło to na poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach. Dało również możliwość korzystania z naszych doświadczeń innym inspektoratom transportu drogowego. Również dzięki mojej inicjatywie podpisana została umowa o wzajemnej współpracy z KWP w Lublinie, mającej na celu poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach. Działając w oparciu o art. 53 § 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874), niezwłocznie po moim powołaniu na stanowisko Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego, złożyłem do Pani Wojewody wniosek o powołanie na mojego zastępcę Pana Piotra Winiarskiego, poprzedniego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego w Lublinie, jednak otrzymałem zdecydowaną odmowę. Jednocześnie dano mi do zrozumienia, że jedynym możliwym kandydatem do zaakceptowania przez Panią Wojewodę na mojego zastępcę jest Pan Jan Sokół. Z informacji uzyskanych od pracowników WITD w Lublinie dowiedziałem się, że jest on osobą mającą kontrowersyjną opinię. Mam wielu znajomych i przyjaciół w środowisku PSL w Białej Podlaskiej, dowiedziałem się od nich o niechlubnej przeszłości Pana Jana Sokoła, jaką się zapisał zarówno jako dyrektor banku w Leśnej Podlaskiej, jak i działacz PSL na terenie Białej Podlaskiej. Informacjami dotyczącymi działalności Pana Jana Sokoła (min. zakup działek i nieruchomości po rażąco zaniżonych cenach od banku, którego był wówczas dyrektorem) podzieliłem się z Panią Wojewodą. Z tego też powodu przez ponad dwa miesiące nie wyrażałem zgody na powołanie ww. osoby na mojego zastępcę. Jednak na skutek nacisków ze strony Pani Wojewody oraz gwarancji, iż w przypadku negatywnej oceny pracy Pana Sokoła na stanowisku Zastępcy Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego, będę mógł skorzystać z przysługującego mi uprawnienia odwołania go z pełnienia ww. funkcji, podjąłem decyzję o powołaniu Pana Jana Sokoła na stanowisko mojego zastępcy. Niestety moje obawy, co do ww. osoby potwierdziły się, o czym wielokrotnie była Pani przeze mnie informowana w formie pisemnej. Zachowanie mojego zastępcy wskazywało, iż najwyraźniej chciał z WITD w Lublinie zrobić swój prywatny „ folwark”. O zagadnienia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[quote name='nn' timestamp='1289724031' post='379949'] O JANIE SOKOLE WPŁYWOWYM DZIAŁACZU PSL Z LUBLINA PATRONIE SWOJEGO KOMITETU WYBORCZEGO W NIEDRZWICY I KANDYDACIE PSL DO RM LUBLINA W WYBORACH SAMORZĄDOWYCH. Pani Genowefa Tokarska Wojewoda Lubelski L i s t o t w a r t y Szanowna Pani Wojewodo, Od dłuższego czasu usiłowałem spotkać się z Panią Wojewodą, jednak moje prośby o to spotkanie pozostały bez odpowiedzi. Pan Krzysztof Pawlos - Dyrektor Pani Gabinetu stwierdził, iż nie ma Pani żadnego interesu w tym, aby się ze mną spotkać. W związku z powyższym zdecydowałem się na wystosowanie tej formy listu. Propozycję objęcia stanowiska Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego otrzymałem w lutym 2008 roku. Podjąłem to wyzwanie, gdyż jestem absolwentem Wydziału Handlu Wewnętrznego na kierunku Ekonomika i Organizacja Transportu Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie i propozycja objęcia powyższej funkcji była zgodna z moim wykształceniem. Stanowisko Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego w Lublinie objąłem 10 marca 2008 roku. W tym czasie Lubelski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego zajmował jedno z ostatnich miejsc w Polsce na tle pozostałych WITD, prawie we wszystkich statystykach. Sprawą nie cierpiącą zwłoki było wprowadzenie szeregu zmian, mających na celu poprawę funkcjonowania podległej mi jednostki. Pozyskanie nowego lokalu na siedzibę inspektoratu było jednym z pierwszych stojących przede mną zadań. W tym czasie patologia w przewozach pasażerskich na Lubelszczyźnie była niechlubnym ewenementem w skali kraju. Lubelski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego nie posiadał również odpowiedniego wyposażenia dającego możliwość podjęcia skutecznych działań, mających na celu eliminowanie nieprawidłowości występujących w przewozach osób i rzeczy. Przed końcem 2008 roku udało mi się pozyskać nowy lokal na siedzibę WITD w Lublinie, a w wyniku poczynionych starań uzyskałem zgodę Głównego Inspektora Transportu Drogowego na uruchomienie jedynego w Polsce Centralnego Ośrodka Szkoleniowego ITD w Lublinie. Również wyłącznie dzięki mojej inicjatywie powstał Zespół d/s Poprawy Bezpieczeństwa w Przewozach Pasażerskich, składający się z przedstawicieli m.in.: Politechniki Lubelskiej, Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, którego podstawowym celem była poprawa bezpieczeństwa w przewozach osób na terenie województwa lubelskiego, a finalnym efektem pracy miał być elektroniczny rozkład jazdy eliminujący nieprawidłowości występujące w dotychczasowych rozkładach jazdy (niejednokrotnie są one bowiem sprzeczne z zasadami prawa o ruchu drogowym ). Oddziały Wydziału Inspekcji w Białej Podlaskiej i Zamościu były tylko oddziałami z nazwy. Jeszcze w 2008 roku doprowadziłem do uruchomienia dwóch oddziałów Wydziału Inspekcji w Zamościu i Międzyrzecu Podlaskim z pełną infrastrukturą niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania. Dzięki zakupom niezbędnego sprzętu w 2008 roku WITD w Lublinie mógł podjąć skuteczne działania, mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach Lubelszczyzny. Uważam, że dzięki trafnym i dobrze dokonanym zakupom staliśmy się najlepiej wyposażonym Inspektoratem w Polsce. Zakupione laserowe mierniki prędkości były pierwszymi tego typu urządzeniami na terenie naszego województwa i pierwszymi w ITD w Polsce, zaś laserowy miernik prędkości z możliwością nagrywania zdarzeń był pierwszym urządzeniem tego typu w naszym kraju. Nadmieniam, iż korzystając z naszych sukcesów i doświadczeń inne Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego zakupiły również ten sprzęt, jednak za znacznie wyższą cenę. Na efekty mojej pracy nie trzeba było długo czekać. Wpływy do budżetu państwa wypracowane przez WITD w Lublinie w 2009 roku wyniosły prawie 7,4 mln złotych. W roku 2008 roku wpływy takie były o ponad połowę niższe i wynosiły 3,4 mln złotych. Efektem szeroko zakrojonej akcji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, zapoczątkowanej już w 2008 roku, było przekazanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego i Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie obszernych materiałów, dokumentujących łamanie przepisów prawa przez „busy”, a następnie zmiana rozkładów jazdy przez Urząd Marszałkowski, uwzględniająca wszelkie zasady bezpieczeństwa. Byliśmy pierwszym w Polsce Inspektoratem, który opracował dokumentację pomocną w wyeliminowaniu wadliwych rozkładów jazdy. Niewątpliwie wpłynęło to na poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach. Dało również możliwość korzystania z naszych doświadczeń innym inspektoratom transportu drogowego. Również dzięki mojej inicjatywie podpisana została umowa o wzajemnej współpracy z KWP w Lublinie, mającej na celu poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach. Działając w oparciu o art. 53 § 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874), niezwłocznie po moim powołaniu na stanowisko Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego, złożyłem do Pani Wojewody wniosek o powołanie na mojego zastępcę Pana Piotra Winiarskiego, poprzedniego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego w Lublinie, jednak otrzymałem zdecydowaną odmowę. Jednocześnie dano mi do zrozumienia, że jedynym możliwym kandydatem do zaakceptowania przez Panią Wojewodę na mojego zastępcę jest Pan Jan Sokół. Z informacji uzyskanych od pracowników WITD w Lublinie dowiedziałem się, że jest on osobą mającą kontrowersyjną opinię. Mam wielu znajomych i przyjaciół w środowisku PSL w Białej Podlaskiej, dowiedziałem się od nich o niechlubnej przeszłości Pana Jana Sokoła, jaką się zapisał zarówno jako dyrektor banku w Leśnej Podlaskiej, jak i działacz PSL na terenie Białej Podlaskiej. Informacjami dotyczącymi działalności Pana Jana Sokoła (min. zakup działek i nieruchomości po rażąco zaniżonych cenach od banku, którego był wówczas dyrektorem) podzieliłem się z Panią Wojewodą. Z tego też powodu przez ponad dwa miesiące nie wyrażałem zgody na powołanie ww. osoby na mojego zastępcę. Jednak na skutek nacisków ze strony Pani Wojewody oraz gwarancji, iż w przypadku negatywnej oceny pracy Pana Sokoła na stanowisku Zastępcy Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego, będę mógł skorzystać z przysługującego mi uprawnienia odwołania go z pełnienia ww. funkcji, podjąłem decyzję o powołaniu Pana Jana Sokoła na stanowisko mojego zastępcy. Niestety moje obawy, co do ww. osoby potwierdziły się, o czym wielokrotnie była Pani przeze mnie informowana w formie pisemnej. Zachowanie mojego zastępcy wskazywało, iż najwyraźniej chciał z WITD w Lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...