Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja wiem że tubtin leży na prowincji, a nasi urzędnicy odpowiedzialni za strefę płatnego parkowania jeszcze nie słyszeli o kartach płatniczych. Oddajcie mi moją resztę złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja czekam na obsługę przez mPay
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ilu kierowców szukających miejsca parkingowego ma w kieszeni bilet miesięczny? Jest znacznie bardziej uniwersalny, również plastikowy środek płatniczy. Po co więc komplikować rzeczywistość?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kali napisał:
Ja wiem że tubtin leży na prowincji, a nasi urzędnicy odpowiedzialni za strefę płatnego parkowania jeszcze nie słyszeli o kartach płatniczych. Oddajcie mi moją resztę złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak zaplacisz karta platnicza 3 czy 4 zlote za parkowanie, z tego idzie prowizja dla obslugujacego platnosci, system obslugi karty do parkomatu jakies 10 tysiecy razy 90.... no faktycznie interes jak ta lala dla miasta:D
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juss napisał:
tak zaplacisz karta platnicza 3 czy 4 zlote za parkowanie, z tego idzie prowizja dla obslugujacego platnosci, system obslugi karty do parkomatu jakies 10 tysiecy razy 90.... no faktycznie interes jak ta lala dla miasta:D
Ale to przecież nie chodziło o zyski, tylko uporządkowanie parkowania w centrum... Bynajmniej tak mówiła władza przed powstaniem strefy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle urzędnicy, którym ukróciło się parkowanie w centrum wypowiadają się najliczniej...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cyt. ,,Od przyszłego tygodnia każdy posiadacz karty miejskiej z biletem elektronicznym będzie mógł za jej pomocą zapłacić za parkowanie – dodaje Krzyżanowska. – Kartę będzie można zasilać w biurze strefy. Dokładna data wprowadzenia tego systemu nie jest jeszcze znana. Kartę otrzymamy w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego przy al. Kraśnickiej i w biurze ZTM przy ul. Staszica.'' Otóż w siedzibie ZTM przy Staszica nie da się nic załatwić poza zakupem biletu, ewentualnym złożeniem wniosku o wydanie karty. Sam punkt przypomina PRLowski sklep z 3 paniami za ladą, z czego jedna maluje sobie paznokcie, druga nic nie robi a jedna pracuje. Całości żenady tego punktu dopełnia cieć z MKK siedzący przy stoliku i klepiący smsy. A swoją drogą to tylko w Lublinie można coś takiego wymyślić, karta miejska zamiast płatniczej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mobiparking - cóż, niestety stało się to czego się obawiałem, miałem jednak nadzieję że Lublin tym razem obroni się przed kolejnym dziadostwem, a w Strefie Parkowania pracują profesjonaliści. Tymczasem wybrano najgorszy system z możliwych, najmniej przyjazny kierowcom i problematyczny. Rok temu uraczono na siłę tym badziewiem kierowców w Warszawie, odbierając im z dnia na dzień możliwość korzystania z lepszych systemów mPay oraz moBilet. Od tego czasu zaroiło się w sieci od niepochlebnych artykułów na temat działania systemu mobiparking, zainteresowani znajdą je bez problemu. Po pierwsze - to jedyny system który obsługuje się płatnymi smsami, każdy cykl włączenia i wyłączenia parkowania to 50 groszy wyjęte z portfela kierowcy!! A jeśli ktoś parkuje często w strefie? Zgroza! Można to zrobić teoretycznie też za pomocą internetu w telefonie, jednak jak donoszą użytkownicy z Warszawy aplikacja ciągle się wiesza, nie działa i stwarza problemy, a w dodatku na wielu prostszych telefonach i zwłaszcza osoby starsze z internetu nie skorzystają... co pozostaje? ano dalsze dojenie kierowcy, bo rzecz FUNDAMENTALNA czyli obsługa poprzez kody USSD domyślnie w systemie nie funkcjonuje!! Możemy je mieć dopiero gdy... zgodzimy się na płatne SMSy PREMIUM!! To jest skandal który zafundowali nam nasi dyletanci obsługujący strefę parkowania, ludzie którzy powinni mieć orientację w rynku i wiedzieć jaką porażką jest mobiparking w Warszawie! Ktoś pewnie powie - ale ta firma wygrała przetarg i zaoferowała najniższe koszty. Tak, dała niższe bo w przeciwieństwie do innych systemów ciągnie na potęgę z kieszeni kierowców na wszelkie niewyszukane sposoby... mam nadzieję że jednak nie wszystko stracone i z czasem doczekamy się mPay i moBilet, zwłaszcza jeśli w MPK Lublin (które wspólnie z CityParkingGroup organizuje strefę) mPay był pierwszy, a teraz wszystkie systemy funkcjonują tam równolegle, to czemu u licha kierowcy mają być poszkodowani 'jedynym słusznym' mobiparkingiem? Zróbcie coś czasem dobrze w tym mieście!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Alden napisał:
mobiparking - cóż, niestety stało się to czego się obawiałem, miałem jednak nadzieję że Lublin tym razem obroni się przed kolejnym dziadostwem, a w Strefie Parkowania pracują profesjonaliści. Tymczasem wybrano najgorszy system z możliwych, najmniej przyjazny kierowcom i problematyczny. Rok temu uraczono na siłę tym badziewiem kierowców w Warszawie, odbierając im z dnia na dzień możliwość korzystania z lepszych systemów mPay oraz moBilet. Od tego czasu zaroiło się w sieci od niepochlebnych artykułów na temat działania systemu mobiparking, zainteresowani znajdą je bez problemu. Po pierwsze - to jedyny system który obsługuje się płatnymi smsami, każdy cykl włączenia i wyłączenia parkowania to 50 groszy wyjęte z portfela kierowcy!! A jeśli ktoś parkuje często w strefie? Zgroza! Można to zrobić teoretycznie też za pomocą internetu w telefonie, jednak jak donoszą użytkownicy z Warszawy aplikacja ciągle się wiesza, nie działa i stwarza problemy, a w dodatku na wielu prostszych telefonach i zwłaszcza osoby starsze z internetu nie skorzystają... co pozostaje? ano dalsze dojenie kierowcy, bo rzecz FUNDAMENTALNA czyli obsługa poprzez kody USSD domyślnie w systemie nie funkcjonuje!! Możemy je mieć dopiero gdy... zgodzimy się na płatne SMSy PREMIUM!! To jest skandal który zafundowali nam nasi dyletanci obsługujący strefę parkowania, ludzie którzy powinni mieć orientację w rynku i wiedzieć jaką porażką jest mobiparking w Warszawie! Ktoś pewnie powie - ale ta firma wygrała przetarg i zaoferowała najniższe koszty. Tak, dała niższe bo w przeciwieństwie do innych systemów ciągnie na potęgę z kieszeni kierowców na wszelkie niewyszukane sposoby... mam nadzieję że jednak nie wszystko stracone i z czasem doczekamy się mPay i moBilet, zwłaszcza jeśli w MPK Lublin (które wspólnie z CityParkingGroup organizuje strefę) mPay był pierwszy, a teraz wszystkie systemy funkcjonują tam równolegle, to czemu u licha kierowcy mają być poszkodowani 'jedynym słusznym' mobiparkingiem? Zróbcie coś czasem dobrze w tym mieście!!
zgodnie z umowa z miastem system musi dzialac na wszystkich telefonach i we wszystkich sieciach: mPay i moBilet niestety nie dzialaja na starszych telefonach, wyboru wiec nie bylo
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
eps napisał:
zgodnie z umowa z miastem system musi dzialac na wszystkich telefonach i we wszystkich sieciach: mPay i moBilet niestety nie dzialaja na starszych telefonach, wyboru wiec nie bylo
Kolejny zwolennik zasady 'nie znam się to się wypowiem'. Człowieku nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, więc po co się odzywasz? Kody USSD są od lat jedną z PODSTAWOWYCH funkcji telefonu, tak samo jak rozmowy głosowe lub SMS. Od lat są używane w sieciach komórkowych do różnych operacji, np. zmiana ustawień czy sprawdzenie stanu konta, obsługuje je KAŻDY telefon komórkowy!! Właśnie mPay w STANDARDZIE jest obsługiwany za pomocą USSD!! Tymczasem mobiparking w podstawowej koniguracji nie obsługuje tych kodów!! Jak więc możesz pisać takie bzdury, że mPay nie działa na starszych telefonach a mobiparking tak? Wydawało mi się że o takich elementach infrastruktury miejskiej nie decyduje pierwszy lepszy bałwan z ulicy, ale jeśli decydenci strefy parkowania posługują się podobnym do Twojego tokiem myślowym to faktycznie trudno się spodziewać aby dano nam inny system niż najgorsze możliwe badziewie...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Alden napisał:
mobiparking - cóż, niestety stało się to czego się obawiałem, miałem jednak nadzieję że Lublin tym razem obroni się przed kolejnym dziadostwem, a w Strefie Parkowania pracują profesjonaliści. Tymczasem wybrano najgorszy system z możliwych, najmniej przyjazny kierowcom i problematyczny. Rok temu uraczono na siłę tym badziewiem kierowców w Warszawie, odbierając im z dnia na dzień możliwość korzystania z lepszych systemów mPay oraz moBilet. Od tego czasu zaroiło się w sieci od niepochlebnych artykułów na temat działania systemu mobiparking, zainteresowani znajdą je bez problemu. Po pierwsze - to jedyny system który obsługuje się płatnymi smsami, każdy cykl włączenia i wyłączenia parkowania to 50 groszy wyjęte z portfela kierowcy!! A jeśli ktoś parkuje często w strefie? Zgroza! Można to zrobić teoretycznie też za pomocą internetu w telefonie, jednak jak donoszą użytkownicy z Warszawy aplikacja ciągle się wiesza, nie działa i stwarza problemy, a w dodatku na wielu prostszych telefonach i zwłaszcza osoby starsze z internetu nie skorzystają... co pozostaje? ano dalsze dojenie kierowcy, bo rzecz FUNDAMENTALNA czyli obsługa poprzez kody USSD domyślnie w systemie nie funkcjonuje!! Możemy je mieć dopiero gdy... zgodzimy się na płatne SMSy PREMIUM!! To jest skandal który zafundowali nam nasi dyletanci obsługujący strefę parkowania, ludzie którzy powinni mieć orientację w rynku i wiedzieć jaką porażką jest mobiparking w Warszawie! Ktoś pewnie powie - ale ta firma wygrała przetarg i zaoferowała najniższe koszty. Tak, dała niższe bo w przeciwieństwie do innych systemów ciągnie na potęgę z kieszeni kierowców na wszelkie niewyszukane sposoby... mam nadzieję że jednak nie wszystko stracone i z czasem doczekamy się mPay i moBilet, zwłaszcza jeśli w MPK Lublin (które wspólnie z CityParkingGroup organizuje strefę) mPay był pierwszy, a teraz wszystkie systemy funkcjonują tam równolegle, to czemu u licha kierowcy mają być poszkodowani 'jedynym słusznym' mobiparkingiem? Zróbcie coś czasem dobrze w tym mieście!!
Dokładnie, studiuje w Wawie i z tym systemem jest masakra! Faktycznie dokonano najgorszego z możliwych wyborów. Firm w Polsce zdaje się, że jest już kilka wpuściliby parę na rynek, a nie znowu na monopolistę nas skazywać i jeszcze się cieszyć mamy :/
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.