Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Po paszport skoro świt. Brexit napędza kolejki w biurze paszportowym w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 lutego 2019 r. o 08:09 Powrót do artykułu
Brexit, dżuma i grypa to główne powody kolejek w biurze paszportów. Czy robienie ludziom wody z mógu to tradycyjny przywilej decydentów. Kiedyś przed wojną dochodzili jeszcze do wszelkich kataklizmów cykliści. :):):):)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedyne co wyszło tuSSkowi to własnie brexit
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mogłaby gazeta ta lub inna przyjrzec się dlaczego pod biurem paszportowym NIE MA miejsc partkingowych dla klientów. Ostatnie wolne Policja zajęła dla siebie zakładajać szlaban i wprowadzając znak zakaz wjazdu. Nie wiem czy nawet dla niepełnosprawnych znajdzie się miejsce!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore jest to że oboje rodziców musi brać urlop i niepuścić dzieci do szkoły aby wyrobić rodzinie paszporty. Tylko w poniedziałek czynne do 17 reszta dni do 15. Gratuluję otwarcia na petentów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brexit Brexitem... również byłam w ferie aby złożyć wniosek.. czekałam 3 godziny ale obsługa wcale nie była "pełna". Jeden z numerków w pokoju świecił się ponad godzinę a Pan sobie spacerował korytarzem z seledynową kokardką w klapie marynarki. Owszem załatwienie sprawy kilkuosobowej rodziny zajmuje trochę czasu ale w takich sytuacjach obsługa powinna być bardziej wyczulona i mniej spacerować po korytarzach. Petenci wszystko widzą. Przerwa przerwą ale obsługa przypomina strajk włoski. Ciekawe czy jeśli dostaliby te 1000 zł podwyżki, których żadają obsługa byłaby szybsza i sprawniejsza? Nie sądzę....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1997 rok, co zygmunt solorz ustalił w hotelu monopol w sankt moritz w sprawie comming suuuun, Dariusz Gzik wzywa do tablicy i proszę mnie już nie nękać - do całego świata
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy przypadkiem mimo Brexitu Wielka Brytania nie zostaje w strefie Schengen?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Angole po wyjsciu z UE nie będą nawet w strefie sengen
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Jozef. Anglia i teraz nie jest w strefie Schengen. Ale to tak na marginesie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziecko jedzie na wycieczkę na Ukrainę. Więc skorzystałam z okazji w ferie aby zrobić paszport. Były tłumy rodzin z dziećmi. Niestety ciężko jest zebrać rodzinę aby w komplecie stawić się przed urzędnikiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po feriach sytuacja wcale nie wygląda lepiej.... :( Czy w biurze nie można wprowadzić elektronicznego systemu rezerwacji wizyty. Ilość osób oczekujących w poczekalni zostanie ograniczona, rozłożona w czasie, jak na dłoni będzie widać ile osób jest/było zainteresowanych umówieniem wizyty i zaplanować odpowiednią obsadę. Dla chcącego nic trudnego… :) Jaki jest sens wydawania numerków jeżeli pobierając numerek nie określam ile dokumentów chcę zamówić… Godziny pracy nie są przystępne dla petentów - chcesz wyrobić paszport weź urlop, jeżeli potrzebujesz dokument dla dziecka każdy z rodziców traci dzień urlopu a dziecko opuszcza szkolę "koczując" w poczekalni... Nie chcę być uszczypliwy ale znam lepsze sposoby na spędzanie dnia wolnego. Skoro wiemy, że są kolejki to dlaczego do realizowania tego zadania nie można alokować więcej osób? W poniedziałki biuro pracuje do godziny 17 ale i tak rano trzeba przyjść po numerek i nie wiadomo o której wylosowany numerek zostanie wywołany.  Zatem kanapki i termos w dłoń i czekać i czekać... :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...