Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociąg z Lublina do Warszawy będzie jechał 40 minut dłużej

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 czerwca 2016 r. o 07:06 Powrót do artykułu
Dobra zmiana. Trzeba prosić Grzegorza Muszyńskiego o interwencję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o ile mi wiadomo to jakiś geniusz pociągi do Katowic i Wrocławia skierował przez stację W-wa Centralna...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak tam volvo wybrany już model ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jeszcze tak nie dawno jacyś pseudo eksperci od kolei byli za tym aby rozebrać całą linię nr. 30 ponieważ nie jest rentowna.Sytuację uratowało wojsko ponieważ jest to linia o znaczeniu strategicznym.Proszę a teraz okazuje się tak potrzebna,ukłony dla pożal się Boże ekspertów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej pociągi niech jadą przez Kostrzyn. Będzie "dobra zmiana" i jakże taniej i szybciej taniej i szybciej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A " PKP Polskie Linie Kolejowe, która zarządza torami i udostępnia je przewoźnikom" - to zarządza LEWYM czy PRAWYM torem ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
A jeszcze tak nie dawno jacyś pseudo eksperci od kolei byli za tym aby rozebrać całą linię nr. 30 ponieważ nie jest rentowna.Sytuację uratowało wojsko ponieważ jest to linia o znaczeniu strategicznym.Proszę a teraz okazuje się tak potrzebna,ukłony dla pożal się Boże ekspertów.
Jakiej strategi ? Taka wojna o jakiej uczyli 30 lat temu podczas obowiązkowej służby to dziś mżonki. Wystarczy rozwalić system energetyczni i informatyczny a tego kraju już nie ma. Chłopczyki w rurkach się zapłaczą, bo nie będzie fejsika, dostępu do konta itp. A no i bez prądu też lipa bo smartfony długo niepociągną, ale zresztą po co jak nie będzie zasięgu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hmmm.. Akurat na południe Polski to mozna puścic pociągi przez Kraśnik - Tarnobrzeg - Rzeszów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sdfsd napisał:
Hmmm.. Akurat na południe Polski to mozna puścic pociągi przez Kraśnik - Tarnobrzeg - Rzeszów
niedasie, jednotor i ciężko tam upchnąć dodatkowe pociągi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na czas modernizacji zamknąć kolej, a pieniądze - wcale niemałe - dopłacane corocznie do przewozów kolejowych, przerzucić na międzymiastowe przewozy autobusowe. Bo przecież to pasażerowie, a nie kolejarze, powinni być tu najważniejsi. Co na to p. marszałek, p. wojewoda, p. prezydent Lublina itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niema to jak wypowiedz kogoś kto gówno wie .... Kolej prawie od 20 lat samodzielnie się utrzymuje. Dopiero niedawno na tory przyszły jakieś publiczne pieniążki a ile drug powstało ? ile firm transportu samochodowego ? bo tutaj jest lobby? na ok. 300-400 firm transportu drogowego jest ok 120 przewoźników kolejowych i 200-300 firm świadczących zbliżone usługi wiec o czym my mówimy. Wg danych za 2014 rok po torach przewieziono ok. 220~milionów ton a drogami powyżej jednego miliarda !!! Mówimy tutaj tylko o przewozach wykonanych przez Polskie firmy a gdzie Ruscy, Litwini, Ukrainy itp ? Do tego oni niszczą nasze drogi nie zostawiając tutaj ani jednej złotówki do kasy Państwa .... a z kolei by skorzystać z infrastruktury kolejowej trzeba posiadać licencje mieć siedzibę spółki mieć certyfikat bezpieczeństwa A i B i zakceptowany system zarządzania bezpieczeństwem SMS lub podobne wymagania jeśli chodzi o zagranicznych użytkowników !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
300-400 tysięcy firm transportu drogowego* drobne sprostowanie do poprzedniego postu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to w czasach mody na wszelakie rekonstrukcje historyczne będziemy mieli nie lada atrakcję turystyczną. W XXI wieku podróż pociągiem z Lublina do Warszawy będzie dłuższa niż 100 lat temu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skomunikować regio do SWR przez Kraśnik z jakimś pociągiem do Katowic, i z drugiej regio do Zamościa z jakimś Antaresem... Do SWR albo przez Kraśnik, albo przez Zwierzyniec, ale nie da się bo to PKP :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i przy okazji podniosą ceny biletów, bo przecież dłuższa trasa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie podniosą ale obniżą ceny biletów. Tak zrobiono np. na czas remontu odcinka Warszawa - Łódź. Mnie ciekawi jakie postoje będą miały te objazdowe TLK między Lublinem a Warszawą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po modernizacji mają wrócić parowozy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łoj tam łoj tam Na czas remontu torów można przywrócić lotnicze połączenie z Wrocławiem i dołożyć loty do Katowic jaki problem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
,,wszyscy zaproponowali ceny znacznie niższe od kwot na które, była przygotowana kolej". Czyli będzie po staremu ludzie zatrudnieni na czarno , bez płacenia za nadgodziny, zaplecza socjalnego itd. W normalnym kraju taki nieuczciwy pracodawca po kilku niezapowiedzianych kontrolach i naliczeniu stosownych kar zrobił by pod siebie. A w Polsce jak to w Polsce niestety nikt tym się nie zainteresuje ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli chodzi o pociągi z Lublina przez Kielce to można by je puścić na SWR, tam zmiana trakcji i dalej przez Sandomierz i Starachowice do Skarżyska Kamiennej i dalej na Kielce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...