Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociąg zderzył się z szynobusem na dworcu w Lublinie

Utworzony przez mi, 18 stycznia 2015 r. o 09:45 Powrót do artykułu
a powinni zostać i żądać odszkodowań, za to CO MOGŁO im się stać!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a powinni zostać i żądać odszkodowań, za to CO MOGŁO im się stać!
zażądaj odszkodowania, za to, że się urodziłeś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A juz wczoraj na l. U b l i n112 byly zdjecia i wideo. A u was tylko suchy opis z kilkoma slowami od rzecznika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt nikomu nie pomagał nawet nie ostrzegł że między pociągiem a torami jest tak wysoko. Upadlam na tory, na szczęście skończyło się na siniakach i poobijanej ręce. Inna kobieta upadła na kręgosłup...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zażądaj odszkodowania, za to, że się urodziłeś.
Jak już skończysz podstawówkę dowiesz się czegoś o odszkodowaniach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt nikomu nie pomagał nawet nie ostrzegł że między pociągiem a torami jest tak wysoko. Upadlam na tory, na szczęście skończyło się na siniakach i poobijanej ręce. Inna kobieta upadła na kręgosłup...
Nie to, żebtm się czepiał, ale nawet dziecko wie, że perony na stacjach budowane są po to, by bezpiecznie wysiadać z pociągu. Zatem jeśli pociąg z pewnych powodów zatrzyma sie poza stacją i trzeba z niego wyjśc to każdy głupi domyśli się, że trzeba uważać przy wysiadaniu, gdyż jest wysoko. Jest pani dorosłą osoba i umie logicznie myśleć, no chyba, że myślenie sprawia pani ból. Ja rozumiem, że panie wolą stawiać wygląd nad wygodę i zamiast normalnych butów nakładają szpilki, to przy takim wysiadaniu można i na kręgosłup sie przewrócić. No ale coś zacoś, albo wygląd albo bezpieczeństwo, tutaj panie same na siebie kręca bata. Ale rozumiem była pani w panice, logiczne myślenie odeszło na dalszy plan. Jak to zqzwyczaj bywa w tego typu przypadkach ludzie dostają małpiego rozumu i z igły zrobili widły.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie to, żebtm się czepiał, ale nawet dziecko wie, że perony na stacjach budowane są po to, by bezpiecznie wysiadać z pociągu. Zatem jeśli pociąg z pewnych powodów zatrzyma sie poza stacją i trzeba z niego wyjśc to każdy głupi domyśli się, że trzeba uważać przy wysiadaniu, gdyż jest wysoko. Jest pani dorosłą osoba i umie logicznie myśleć, no chyba, że myślenie sprawia pani ból. Ja rozumiem, że panie wolą stawiać wygląd nad wygodę i zamiast normalnych butów nakładają szpilki, to przy takim wysiadaniu można i na kręgosłup sie przewrócić. No ale coś zacoś, albo wygląd albo bezpieczeństwo, tutaj panie same na siebie kręca bata. Ale rozumiem była pani w panice, logiczne myślenie odeszło na dalszy plan. Jak to zqzwyczaj bywa w tego typu przypadkach ludzie dostają małpiego rozumu i z igły zrobili widły.
Tak to ja Ciebie widziałam w  gumofilcach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie to, żebtm się czepiał, ale nawet dziecko wie, że perony na stacjach budowane są po to, by bezpiecznie wysiadać z pociągu. Zatem jeśli pociąg z pewnych powodów zatrzyma sie poza stacją i trzeba z niego wyjśc to każdy głupi domyśli się, że trzeba uważać przy wysiadaniu, gdyż jest wysoko. Jest pani dorosłą osoba i umie logicznie myśleć, no chyba, że myślenie sprawia pani ból. Ja rozumiem, że panie wolą stawiać wygląd nad wygodę i zamiast normalnych butów nakładają szpilki, to przy takim wysiadaniu można i na kręgosłup sie przewrócić. No ale coś zacoś, albo wygląd albo bezpieczeństwo, tutaj panie same na siebie kręca bata. Ale rozumiem była pani w panice, logiczne myślenie odeszło na dalszy plan. Jak to zqzwyczaj bywa w tego typu przypadkach ludzie dostają małpiego rozumu i z igły zrobili widły.
  Na prawdę IDIOTYCZNY komentarz :) z tego wynika, że kobiety mają chodzić w szerokich spodniach i glanach na wypadek wypadku ? Może jeszcze dołóżmy scyzoryk w kieszeni, "a nóż" coś się stanie... :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
'Zdarzenie nie mialo wpływu na kursowanie pociągów'- mówi jakiś Pan Dyrektor który siedzi za biurkiem. Mój mąż pracuje na kolei w Lublinie i ściągali go do pracy o 23.30 ponieważ, nie było sprawnych pociągów, aby zastapiły te dwa z kolizji. Dodam, że mąż od wczoraj jest w pracy, mimo że nie powinien tam być. Ot PKP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
'Zdarzenie nie mialo wpływu na kursowanie pociągów'- mówi jakiś Pan Dyrektor który siedzi za biurkiem. Mój mąż pracuje na kolei w Lublinie i ściągali go do pracy o 23.30 ponieważ, nie było sprawnych pociągów, aby zastapiły te dwa z kolizji. Dodam, że mąż od wczoraj jest w pracy, mimo że nie powinien tam być. Ot PKP.
  Na kolei :D hehe, kiedyś była nie praca a służba. Maratony wielogodzinne były powszechnością, ale dziś mamy styropian i roboli... 8h i do domu. No i nie sprawnych pociągów, a składów... taka drobna różnica, acz prawdziwego kolejarza to dziś nie rusza. i co w tym dziwnego przy takim obiegu składów ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po zupełnie odmienną relację zapraszam na stronę Kuriera Lubelskiego. Szanowni dziennikarze byli chyba przy różnych kolizjach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ani w bok jak piszą tutaj, ani po jednym torze jak podali na "lublin112" . Widać że do kolizji doszło na rozjadach koło zwrotnicy. Autorzy albo są leniami, albo niedouczeni. Popis "profesjonalności" lubelskich "mediów" trwa :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"...uderzył w bok..." to co pociag stał w poprzek na torach???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.