Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Lotnisko padnie to po co kolej... Dwa niech skończą trasę do wawy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za rok będzie Nowa Władza - To i Kolei też nie będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego to biurko takie tandetne!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...74...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję także rozważenie budowy 3 innych, nowych linii kolejowych oraz wydłużenia planowanej linii w ramach LKA: LINIA LUBLIN-OPOLE LUBELSKIE Linia mogłaby biec przez takie miasta, jak Bełżyce, Poniatowa, Opole Lubelskie, (ew. dalej)Lipsko, Iłża, nawet do Skarżyska Kamiennej. ŁĄCZNIK LUBARTÓW-RADZYŃ PODLASKI Przez: Firlej, Kock Ten łącznik znacznie odciążyłby DK19, ponieważ Lublinianie często korzystają z wypoczynku nad j.Firlej Tym łącznikiem mogłyby jeździć pociągi Intercity, ponieważ nie musiałyby zbaczać na wschód w stronę Parczewa (tam mogłyby jeździć pociągi regio i LKA). Byłaby to także korzyść dla Radzynia Podlaskiego, ponieważ mogłaby powstać stacja/przystanek Radzyń Podlaski Centrum (obecna linia omija miasto o kilka kilometrów) WYDŁUŻENIE PLANOWANEJ LINII (DO ŁĘCZNEJ) DO WŁODAWY Linia mogłaby biec przez Cyców, Puchaczów, Urszulin, Okuninkę. Ta linia odciążyłby DK82, ponieważ Lublinianie często korzystają z wypoczynku nad jeziorami poj.Lubelskiego, a także nad j.Białym W pewnym miejscu mogłaby się połączyć z linią 81 (Chełm-Włodawa) Można by także rozważyć remont Nadwiślańskiej kolei wąskotorowej, a także ją rozbudować do Kazimierza Dolnego oraz przestać jej używaż wyłącznie do celów rekreacyjnych (jest to propozycja mniej realna niż te powyższe, aczkolwiek także warta uwagi) Do tych linii, warto by było rozważyć odbudowę linii do młynu Krauzego oraz jej rozbudowę do dworca PKS. Dobrze byłoby stworzyć w tamtych okolicach przystanek Lublin Śródmieście. Linia powinna biec w miejscu byłej bocznicy. Tj: Przyjazd kolejowy przez Łęczyńską Dalej wzdłuż Firlejowskiej Most nad Bystrzycą Wzdłuż Działkowej Przystanek Młyn Krauzego Oraz dalej: Wzdłuż Działkowej Estakada nad al.Tysiąclecia i ul.Podzamcze Przystanek Lublin Śródmieście na estakadzie (tak jak przystanek Kraków Podgórze). Budowa tej linii oraz puszczenie nią LKA przyczyniłoby się do znaczącego zmniejszenia natężenia ruchu w centrum miasta. Pozdrawiam i mam nadzieję,że moje propozycje zostaną rozważone. Skoro Łęczna i Janów Lubelski „dostaną” LKA, to czemu nie Opole Lubelskie, Firlej, Kock, Urszulin…?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...