Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Połączenie lotnicze z Lublina do Warszawy zlikwidowane

Utworzony przez henryk, 12 stycznia 2015 r. o 15:57 Powrót do artykułu
warszawaka was wydymała taka prawda wykosiła najpierw Wrocław a teraz podwinęła ogon olała lubelskich pasarzerów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
:D   Nikt tu nikogo nie wy ....ł To normalne prawa ekonomii. Samolot to nie "pociag za PRL - powietrza nie wozi" I tak jest bardzo dziwne, że to połączenie utrzymało się tak długo.   Pozdrowionko. ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Jak piszą branżowe portale, loty z Lublina do Warszawy były najkrótszym krajowym regularnym połączeniem lotniczym w Polsce. "   ... bo kto normalny poleci sobie samolotem na trasie ledwo 170 kilometrowej ? Biznesmeni, urzędnicy budżetówki.    Takimi klientami samolotu się nie wypełni nawet w 10 %.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co już z lubelskiego lotniska nie polatamy sobie do polskich miast !? Często jeżdze do Kołobrzegu nie zależnie od pory roku a tak bym sobie poleciał jak by było takie połączenie ze Szczecinem bo z Gdańska to trochę za daleko no i na dodatek pociągów nie ma ktore przed polnocą by jeżdzily w tamtym kierunku. Wiadomo Eurolot chce zarobić a pasażerowie oszczędzić więc niech połączenia nie kosztują więcej niż 130 zł ze wszystkimi opłatam w tym bagaż ale z możliowścią odznaczenia bagażu jeśli się go nie zabiera a stawka za sam przelot wyniosła by 100 zł. A może tak rejsy które bedą z między lądowaniami czyli np. Gdańsk-Warszawa-Lublin-Kraków-Wrocław-Szczecin. Pomyślcie o tym bo to wstyd że Lubelskie lotnisko po za gdańskiem nie mialo krajówek. Chyba że Lotnisku zależy żeby więcej pasażerów jeżdziło pociągami niż latało. Pozdrawiam  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wiem  jakim tu trzeba być  ekspertem aby wiedzieć  gdzie powinny być loty z Lublina. Amsterdam lub  Bruksela i oczywiście jakieś miasto w Szkocji Edynburg lub Glasgow. pasażerów na pewno nie zabraknie. w tych kierunkach jest najwięcej  emigrantów z naszego regionu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Jak piszą branżowe portale, loty z Lublina do Warszawy były najkrótszym krajowym regularnym połączeniem lotniczym w Polsce. "   ... bo kto normalny poleci sobie samolotem na trasie ledwo 170 kilometrowej ? Biznesmeni, urzędnicy budżetówki.    Takimi klientami samolotu się nie wypełni nawet w 10 %.
    Lepiej, wcześniej dojedzie jeszcze prawie 20km w przeciwną stroną na lotnisko...   To połączenie był od początku bezsensowne. Przyjął by się Szczecin, Poznań, Wrocław, ale Warszawa ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie lataja loty do Szkocji? Zapytaj Raynaira jak dużą chcą łapówke za obsadzenie takiego lotu. Rzeszów daje coś takiego w formie reklamy na samolotach przewoźnika nas nakwidoczniej nie stac.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dla normalnie myślącego człowiek , połączenie lotnicze na tak krótkim dystansie , z  ekonomicznego  punktu widzenia to nieporozumienie 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to trzeba będzie wrócić do rozmów z Ryanair, ale już z pozycji na kolanach, gdyż inaczej lotnisko zbankrutuje i trzeba je będzie zaorać. Taka prawda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o odległość do Wa-wy to wcale nie jest dat tragicznie zobaczcie połaczenia Zurich- Stuttgart odległośc 145 km i latają foker 100, lub Avro RJ100,  tylko u nas jest inna zasada jak najtaniej za 20zł na koniec Świata, ale tekże trzeba porównać zarobki dopóki będą płace niewolnika to nie ma co liczyć że samoloty będą wypełnione po brzegi. A jeżeli chodzi o połączenie do Wa-wy to mniejsza maszyna typu ATR 42 lub Saab 340 na początek aby rozruszać dane połączenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za qwy kieruja lotniskiem i eurolotem powinny juz glowy poleciec
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
warto sobie poczytać komentarze pod artukułem o otwarciu tego połączenia   naprawdę niezły ubaw w dzisiejszych okolicznościach   w sumie to zarząd lotniska chyba minął się z powołaniem bo ile w końcu razy można się pomylić, a na koniec jeszcze dostaną premię
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A były członek zarządu województwa Sobczak powtarza   " a jednak się kręci"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to miało być rentowne skoro 4-osobowa załoga nocowała w Unii w Lublinie, Podobno 4 pokoje po 200 zł doba. W USA na trasach do 300 mil obsługa małego samolotu jest dwuosobowa. Steward i pilot.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co już z lubelskiego lotniska nie polatamy sobie do polskich miast !? Często jeżdze do Kołobrzegu nie zależnie od pory roku a tak bym sobie poleciał jak by było takie połączenie ze Szczecinem bo z Gdańska to trochę za daleko no i na dodatek pociągów nie ma ktore przed polnocą by jeżdzily w tamtym kierunku. Wiadomo Eurolot chce zarobić a pasażerowie oszczędzić więc niech połączenia nie kosztują więcej niż 130 zł ze wszystkimi opłatam w tym bagaż ale z możliowścią odznaczenia bagażu jeśli się go nie zabiera a stawka za sam przelot wyniosła by 100 zł. A może tak rejsy które bedą z między lądowaniami czyli np. Gdańsk-Warszawa-Lublin-Kraków-Wrocław-Szczecin. Pomyślcie o tym bo to wstyd że Lubelskie lotnisko po za gdańskiem nie mialo krajówek. Chyba że Lotnisku zależy żeby więcej pasażerów jeżdziło pociągami niż latało. Pozdrawiam  
zażalenia zgłoś do przewoźników.. To nie lotnisko decyduje o uruchomieniu połączenia, a właśnie przewoźnik.    w razie dalszych wątpliwości:   Przewoźnik lotniczy – podmiot posiadający ważny certyfikat (koncesję, licencję) upoważniający do prowadzenia działalności gospodarczej z zakresu przewozu lotniczego pasażerów, bagażu, towarów lub poczty za wynagrodzeniem.   tj. EUROLOT, RYANAIR, WIZZAIR  idt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o odległość do Wa-wy to wcale nie jest dat tragicznie zobaczcie połaczenia Zurich- Stuttgart odległośc 145 km i latają foker 100, lub Avro RJ100,  tylko u nas jest inna zasada jak najtaniej za 20zł na koniec Świata, ale tekże trzeba porównać zarobki dopóki będą płace niewolnika to nie ma co liczyć że samoloty będą wypełnione po brzegi. A jeżeli chodzi o połączenie do Wa-wy to mniejsza maszyna typu ATR 42 lub Saab 340 na początek aby rozruszać dane połączenie.
Niedawno czytałam artykuł o połączeniu Bratysława - Wiedeń, które ma niedługo zostać uruchomione przez austriackie linie lotnicze. Dla wyjaśnienia. Z Bratysławy do Wiednia pociągiem jedzie sie ok. godziny, samochodem podobnie, i tych połączeń, zarówno kolejowych, jak i autobusowych, jest naprawde dużo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za co te qwy z zarzadu biora kase. Ryanaira mieli w dupie i walilili sciemy ze nie wiedza czemu kasowane sa polaczenia a wlazili w dupsko Eurolotowi. Owoce tego zarzadu to bezsensowne polaczenia i kasacje. Ale tak to jest jak lotniskiem zarzadzaja politycy i ludzie nie majacy zielonego pojecia zamiast eksperci. Juz lepiej placic kase Ryanairowi i miec i miedzynarodowe i krajowe niz LO czy Eurolotowi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak to wygląda gdy lekceważy się wszelkie analizy ekonomiczne które decydują o celowości budowy lotniska w danym regionie.Bo jakoś to będzie,nigdy jakoś to nie będzie.Można uratować nasze lotnisko i ciepłe posady prezesów ,ale wzorem Owsiaka należy organizować 2 razy w roku Wielką Orkiestrę Lotn Pomocy.Baz zrzuty kasy w jakiejkolwiek formie przez miłośników może być poważny problem i tego ogromnego rozwoju za 15-20 lat  nasze dzieci mogą nie doczekać,Pretensje do przewożnika czy zarządu są nie na miejscu ponieważ kasy nie wytrzepią.Jedni i drudzy by Wam dali ,ale skąd kasę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za co te qwy z zarzadu biora kase. Ryanaira mieli w du*** i walilili sciemy ze nie wiedza czemu kasowane sa polaczenia a wlazili w dupsko Eurolotowi. Owoce tego zarzadu to bezsensowne polaczenia i kasacje. Ale tak to jest jak lotniskiem zarzadzaja politycy i ludzie nie majacy zielonego pojecia zamiast eksperci. Juz lepiej placic kase Ryanairowi i miec i miedzynarodowe i krajowe niz LO czy Eurolotowi
Na etapie analiz eksperci byli przeciwni budowy lotniska w tym rejonie i wydawaniu państwowych pieniędzy,ale oczywiście nikt się z ich zdaniem nie liczył
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dawajcie jeszcze więcej kierunków tam gdzie nikt nie lata,czytajcie opinie ludzi gdzie potrzebują latać.Dlaczego nie pomyślicie o linii do SZkocji,tam autobusem jest trudno dojechać,a ludzi z lubelszczyzny jest tam dosc sporo-pomyślcie w koncu o tej trasie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.