Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Połączyli dwa pomysły na nowy dworzec autobusowy w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 1 stycznia 2018 r. o 17:44 Powrót do artykułu
Te zielone dachy to jest dobry trend.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można? Można. A w Puławach ustalenia z projektantami tajne/poufne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A będzie miejsce dla autobusów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mam wrażenie, że połączenie obu projektów to idealne wyjście i bardzo dobry wybór
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już sześc lat temu mieli przedłuzać Dywizjonu 303 i co??? Dalej trzeba prawym kołem przycierac krawężnik na Wojennej. Kasa poszła na ścieżki rowerowe, tzw"zielona fale" ktora nie działa a ostatnio na fontanne. Nie łudzcie się na nowy dworzec przy takich dlugach Lublina. Niedługo społecznie będziecie tłuczniem zasypywać dziury w asfalcie na osiedlowych drogach żeby dojechać do domu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Dalej trzeba prawym kołem przycierac krawężnik na Wojennej. Kasa poszła na ścieżki rowerowe" - a kto ci broni zacząć jeździć rowerem? Nie bedziesz przycierac kołem. Poszerzanie ilic dla samochodów nie ma sensu, bo infrastruktura nie nadąża za wzrostem ilości samochodów. Te wszystkie samochody nie mieszczą sie juz w Lublinie. I rozbudowa ulic nic nie pomoże.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dworzec przede wszystkim powinien być funkcjonalny dla busów i autobusów ( wjazdy, podjazdy) i dla podróżujących ( dobrze wyposażone wnętrze, miłe i przytulne, wygodne ławki i szafki na walizki a ja widzę plac spacerowy i szklarnię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wybrano optymalne rozwiązanie, najładniejsze wizualnie i najlepsze pod względem przebudowy układu drogowego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie to piękne jak galeria zamkowa - betonowy bunkier z chaszczami na dachu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te projekty to jakas farsa, pomidory mozna tam posadzić. Tam nie ma cienia a nawet jakby dach był z blachodachówki to też żle. Klimatyzacja byłaby bardzo kosztownym rozwiazaniem dla tak niewielkiej liczby pasazerów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie parking? Obejrzyjcie parkingi w Bielefeldzie przy dworcu kolejowym i dworcu autobusowym. Dwa wielkie budynki piętrowe. No i przystępne ceny. W Katowicach za 150zł/mc można parkować auto w podziemnym parkingu przy dworcu kolejowym. No, ale Lublin to ino duuuża wieś. Zero przemysłu i pomysłu na rozwój. Zawsze robią od du... strony. Najpierw dworzec, a po latach może parking?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To już umysłowa aberracja, zielony dach na bibliotece UW to ma sens, zielony dach na galerii handlowej to też ma sens, zielony dach na CSK też ma sens tym bardziej, że te zielone ogrody są najczęściej odwiedzane w całym Centrum, ale jaki sens ma zielony dach na przystanku autobusowym, gdzie pasażer chciałby spędzić tam najmniej czasu, wsiąść do autobus i odjechać. Swoją drogą projekt budowy nowego wielkiego dworca autobusowego to też umysłowa aberracja, który prowadzi do ekonomicznej katastrofy - to będzie piękna, kosztowna katasttrofa!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parkingi mają być podziemne :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dzięki takiej koncepcji da się zapłacić tzn.mieszkańcy zaplacą ,za obydwa projekty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za dlugo to trwa !!! Ten syf i kicz na al. TYSIACLECIA I RUSKIEJ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Patrząc na obecny przebieg "dowozu osób" do dworca PKP powinna się w tym projekcie pojawić strefa Kiss&Ride.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten zielony dach jest super
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobre rozwiązanie, dla mnie jest Ok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coś mi się wydaje, że kombinacje przy tym projekcie to nic więcej, jak kolejna odsłona zukowego bizancjum, przy którym nachapią się kolesie, a Kowalski zamiast być dowieziony do dobrze skomunikowanego obecnego dworca PKS, utknie w mega-korkach tworzących się na wąskich uliczkach w dodatku z dala od centrum. Dla mnie lipa za ciężkie pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Coś mi się wydaje, że kombinacje przy tym projekcie to nic więcej, jak kolejna odsłona zukowego bizancjum, przy którym nachapią się kolesie, a Kowalski zamiast być dowieziony do dobrze skomunikowanego obecnego dworca PKS, utknie w mega-korkach tworzących się na wąskich uliczkach w dodatku z dala od centrum. Dla mnie lipa za ciężkie pieniądze.
 Coś mi się wydaje, że większych bzdur dawno nie czytałem. Lipny to jest twój komentarz. Że niby korków nie ma na Podzamczu w okolicy obecnego dworca? Wiesz, że dworzec kolejowy powinien być tuż obok dworca autobusowego i tak jest w większości cywilizowanych miast? Nie rozumiesz, że po to przebudowany będzie obecny układ komunikacyjny, żeby mega korków nie było? Bezmyślne hejtowanie uważam za przejaw wybitnej głupoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.