Kiedy w końcu będzie zrobiona ulica Skowronkowa w Lublinie. Powstają tam nowe osiedla i domy, ludzie chodzą po błocie. Skandal
|
|
TYLKO PROSZĘ O KŁADKI DLA PIESZYCH W OKOLICY UMCSu
|
|
Dobrze że w końcu ktoś mądrze wyrzucił z projektu te nieszczęsne buspasy i ściezki rowerowe.... Szkoda tylko że na Jana Pawła musimy się męczyć z tym "udogodnieniem", te buspasy to jakas porażka, mam wrażenie że poprawiły jedynie statystykę posiadania ich przez miasto Lublin bo nie służą zupełnie do niczego a jedynie korkują rondo.
|
|
Czy ratusz nie mógł już na początku zaprojektować tak aby zostały i drzewa, i była 4 pasmowa ulica? Tylko od razu ludziom narzucić psychodeliczny projekt, który nie ma w ogóle w rzeczywistości racji bytu?
Miasto musi mieć i zieleń (choć niektórzy spod Lublina uważają inaczej i nie powinni decydować o Lublinie), i odpowiednie drogi oraz skuteczna komunikacja miejska. Wszystko da się pogodzić, tylko trzeba chęci!
|
|
Skoro tak mozna zmieniac koncepcje to moze mozna tez przestawić te drogi przy IKEI zeby wreszcie powstała.
Chcemy IKEI panie Prezydencie!
|
|
Rozwiązania połowiczne pomimo wyłożonych środków finansowych nigdy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Nawet o przeciętnej wiedzy drogowiec wie, że o przepustowości ulicy decyduje przepustowość położonych w jej ciągu skrzyżowań. Wszyscy wiedzą, że gruntowna przebudowa ważnej ulicy to koszmar użytkowników, budowniczych i duże wydatki, także koszty społeczne (użytkowników) których nikt nie liczy. Lepiej więc jeśli coś się robi, to raz a dobrze, z perspektywą wieloletniego użytkowania.
Błędy planistyczne w latach ubiegłych (uczynienie z Sowińskiego arterii przelotowej pomimo, że dzieli części dydaktyczne uczelni od zaplecza socjalnego) powoduje obecny ból głowy.
Tunel za drogi? Zgoda, ale przecież można wybudować wiadukt w ciągu Racławickich, a ulice Sowińskiego, Poniatowskiego poprowadzić dołem. Popiełuszki na skrzyżowaniu z Poniatowskiego zamknąć, umożliwiając tyko prawoskręty.
Można i trzeba całkowicie w innym poziomie na skrzyżowaniu Sowińskiego Radziszewskiego poprowadzić ruch pieszy, eliminując go z jezdni.
W drugim etapie zabrać się za skrzyżowanie Głęboka, Sowińskiego i Filaretów.
Jeśli obecnie brak pieniędzy, odwlec przebudowę o dwa, trzy lata. Gorzej niż teraz nie będzie.
O niedoskonałości kocepcyjnego myślenia w obrębie MZDiM niech świadczy fakt, że np nie spostrzegli konieczności modernizacji (przeprojektowania) całego oznakowania informacyjnego (drogowskazy wszelkiego typu) na terenie miasta w związku z budową obwodnicy Lublina i lotniska. O tym ostatnim zaponiała chyba także GDDKiA. A to będzie kosztowało o czym Ratusz dotychczas nie wie. Bo skąd?
Wracając do wątku Sowińskiego; biura projektowe w obliczu złej koniunktury realizują zadania nawet wbrew etyce zawodowej, byle utrzymać się na rynku. I tu wielka rola zamawiających projekty. Wiedzieć czego się chce w oparciu o empiryczne badania ruchu i jego prognozowanie, a nie chciejstwo tego czy innego, choćby ważnego urzędnika.
|
|
Czy Żuk potrafi choć odrobinę myśleć ?? Jeśli autobus ma 2,55m za z lusterkami 3,o m to jak ma sie zmiescić na pasie o szer 3,O ? Czy nami rządzą POłgłowki ?
|
|
Czy Żuk potrafi choć odrobinę myśleć ?? Jeśli autobus ma 2,55m za z lusterkami 3,o m to jak ma sie zmiescić na pasie o szer 3,O ? Czy nami rządzą POłgłowki ?Czasem lepiej zamilknąć i wydać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości |
|
Szkoda tunelu
|
|
Po co kupujecie autobusy przegubowe skoro nie ma dla nich jezdni i odpowiednio długich zatok przystankowych. Absurdy panów teoretyków! Brawo Żuk!!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|