Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Najwyższy czas pozbyć się prywatnych przewoźników z Lublina. Oni wożą ludzi złomem. Dlaczego Straż Miejska lub Policja nie skontroluje tych gratów. Na dodatek duża część pojazdów tych przewoźników jest zarejestrowana w Gdańsku, albo na Śląsku. Dlaczego oni nie płacą podatku drogowego tak jak MPK w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł tendencyjny i jawne manipulowanie faktami. Proszę podać prawdziwy wiek autobusów i trolejbusów posiadanych przez MPK a nie zakłamany podawanie wieku autobusów używanych przez MPK. Wtedy się okaże że średnia wieku jest bliska 20 lat. Faktem jest też że irex i meteor - to totalne zapuszczone i brudne złomy. AKL wypada niewiele lepiej - autobusy te są chociaż zadbane, ale są znacznie czystsze niżeli irex/meteor a nawet i MPK. Swoją drogą jestem ciekaw czy w solarisach czy mercedesach (tych starszych) mpk choć raz dezynfekowało tapicerkę siedzeń...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cyt. ,,W grę mogą wchodzić takie udogodnienia jak wymóg niskiej podłogi we wszystkich drzwiach, głosowe zapowiedzi przystanków, automat biletowy, czy nawet klimatyzacja. – Z pewnością będziemy się starali, żeby parametry techniczne autobusów były wyższe od obecnych - potwierdza Justyna Góźdź z ZTM.'' Proszę o wyjaśnienie dla czego ZTM dopuścił nowe trolejbusy solarisa zakupione przez MPK do użytku, skoro nie posiadają klimatyzacji ?? Dla czego ZTM dopuścił do użytku złomowego mercedesa przegubowego zakupionego z Łodzi przez MPK, gdy posiada on jedynie 3 pary drzwi i nie posiada klimatyzacji ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny tendencyjny tekst nastawiony na promowanie marnego prezesa MPK jaki obecnie panuje w MPK. Autobusów własnych firma ma coraz mniej, osób z nadania politycznego zatrudnionych coraz więcej, a kierowców i mechaników zatrudnia się na umowach śmieciowych - nie przedłużając dotychczas zawartych na okres czasowy. A do tego ta lojalka do podpisania o... ,,zrzeczeniu się prawa do podwyżki...'' - rzetelny pracodawca, ale chyba dla związkowców, bo ci podwyżki dostali za to aby siedzieli cicho.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za obłuda ? chce sie pozbyć gratów a kupuje niby autosny które w momencie zakupu już sa gratami. Pytam kto za to beknie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pluskwa wagonowa napisał:
Proszę podać prawdziwy wiek autobusów i trolejbusów posiadanych przez MPK a nie zakłamany podawanie wieku autobusów używanych przez MPK. Wtedy się okaże że średnia wieku jest bliska 20 lat.
Średnia wieku pojazdów używanych przez MPK (łącznie z zakupionymi przez ZTM) jest niższa, niż podajesz. Samych autobusów nowszych niż 5 lat jest prawie 150, co stanowi jakieś 60% taboru. Natomiast prezydent może chcieć nowsze autobusy u ajentów, ale to kosztuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Reporterek napisał:
Średnia wieku pojazdów używanych przez MPK (łącznie z zakupionymi przez ZTM) jest niższa, niż podajesz. Samych autobusów nowszych niż 5 lat jest prawie 150, co stanowi jakieś 60% taboru. Natomiast prezydent może chcieć nowsze autobusy u ajentów, ale to kosztuje.
No właśnie UŻYWANYCH a nie POSIADANYCH !!! Te nowe (citara i autosany) należą do ZTM a są one DZIERŻAWIONE jedynie MPK. A ajenci są prawie o 1/3 tańsi od MPK...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można psioczyć na MPK z tego czy owego powodu, ale fakty na ich korzyść to czystość wozów (te przeguby Meteora są tak obskurne, że strach tam wchodzić, w dodatku w kilku szybach zrobiło się... akwarium), dbałość o stan techniczny i odpowiedni ubiór kierowcy (jednolitość, nieraz kierowca nie tylko w koszuli, ale i pod krawat; prywatni zwłaszcza latem to raczej przetarty podkoszulek ).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
meteor i irekx to jedna firma pana paszczyka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rafał napisał:
Najwyższy czas pozbyć się prywatnych przewoźników z Lublina. Oni wożą ludzi złomem. Dlaczego Straż Miejska lub Policja nie skontroluje tych gratów. Na dodatek duża część pojazdów tych przewoźników jest zarejestrowana w Gdańsku, albo na Śląsku. Dlaczego oni nie płacą podatku drogowego tak jak MPK w Lublinie.
Prywatni przewoźnicy sami w sobie nie są źli. Problem dotyczy zbyt niskich standardów wytyczonych przez miasto. Poza tym już w 2012 roku krążyły pogłoski o tym, że AKL prawdopodobnie w 2014 roku zaciągnie kredyt na całkowitą wymianę dotychczasowego taboru. To dobry kierunek, ale ile w prawdy dowiemy się za kilka miesięcy. Swoją drogą nie wiem czy ktoś się orientuje, że IREX i Meteor (firmy jednego właściciela) posiadają w swojej flocie dużo lepsze pojazdy, które służą w innych miastach:P Z punktu widzenia przedsiębiorcy nic dziwnego, że wysłał stare pojazdy, na które w Lublinie było przyzwolenie, a w innych miastach zapewne nie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...