Najwyższy czas pozbyć się prywatnych przewoźników z Lublina. Oni wożą ludzi złomem. Dlaczego Straż Miejska lub Policja nie skontroluje tych gratów. Na dodatek duża część pojazdów tych przewoźników jest zarejestrowana w Gdańsku, albo na Śląsku. Dlaczego oni nie płacą podatku drogowego tak jak MPK w Lublinie.
|
|
Artykuł tendencyjny i jawne manipulowanie faktami. Proszę podać prawdziwy wiek autobusów i trolejbusów posiadanych przez MPK a nie zakłamany podawanie wieku autobusów używanych przez MPK. Wtedy się okaże że średnia wieku jest bliska 20 lat. Faktem jest też że irex i meteor - to totalne zapuszczone i brudne złomy. AKL wypada niewiele lepiej - autobusy te są chociaż zadbane, ale są znacznie czystsze niżeli irex/meteor a nawet i MPK.
Swoją drogą jestem ciekaw czy w solarisach czy mercedesach (tych starszych) mpk choć raz dezynfekowało tapicerkę siedzeń...
|
|
cyt. ,,W grę mogą wchodzić takie udogodnienia jak wymóg niskiej podłogi we wszystkich drzwiach, głosowe zapowiedzi przystanków, automat biletowy, czy nawet klimatyzacja. – Z pewnością będziemy się starali, żeby parametry techniczne autobusów były wyższe od obecnych - potwierdza Justyna Góźdź z ZTM.''
Proszę o wyjaśnienie dla czego ZTM dopuścił nowe trolejbusy solarisa zakupione przez MPK do użytku, skoro nie posiadają klimatyzacji ?? Dla czego ZTM dopuścił do użytku złomowego mercedesa przegubowego zakupionego z Łodzi przez MPK, gdy posiada on jedynie 3 pary drzwi i nie posiada klimatyzacji ??
|
|
Kolejny tendencyjny tekst nastawiony na promowanie marnego prezesa MPK jaki obecnie panuje w MPK. Autobusów własnych firma ma coraz mniej, osób z nadania politycznego zatrudnionych coraz więcej, a kierowców i mechaników zatrudnia się na umowach śmieciowych - nie przedłużając dotychczas zawartych na okres czasowy. A do tego ta lojalka do podpisania o... ,,zrzeczeniu się prawa do podwyżki...'' - rzetelny pracodawca, ale chyba dla związkowców, bo ci podwyżki dostali za to aby siedzieli cicho.
|
|
Co za obłuda ? chce sie pozbyć gratów a kupuje niby autosny które w momencie zakupu już sa gratami.
Pytam kto za to beknie?
|
|
Średnia wieku pojazdów używanych przez MPK (łącznie z zakupionymi przez ZTM) jest niższa, niż podajesz. Samych autobusów nowszych niż 5 lat jest prawie 150, co stanowi jakieś 60% taboru. Natomiast prezydent może chcieć nowsze autobusy u ajentów, ale to kosztuje. |
|
No właśnie UŻYWANYCH a nie POSIADANYCH !!! Te nowe (citara i autosany) należą do ZTM a są one DZIERŻAWIONE jedynie MPK. A ajenci są prawie o 1/3 tańsi od MPK... |
|
Można psioczyć na MPK z tego czy owego powodu, ale fakty na ich korzyść to czystość wozów (te przeguby Meteora są tak obskurne, że strach tam wchodzić, w dodatku w kilku szybach zrobiło się... akwarium), dbałość o stan techniczny i odpowiedni ubiór kierowcy (jednolitość, nieraz kierowca nie tylko w koszuli, ale i pod krawat; prywatni zwłaszcza latem to raczej przetarty podkoszulek ).
|
|
meteor i irekx to jedna firma pana paszczyka
|
|
Prywatni przewoźnicy sami w sobie nie są źli. Problem dotyczy zbyt niskich standardów wytyczonych przez miasto. Poza tym już w 2012 roku krążyły pogłoski o tym, że AKL prawdopodobnie w 2014 roku zaciągnie kredyt na całkowitą wymianę dotychczasowego taboru. To dobry kierunek, ale ile w prawdy dowiemy się za kilka miesięcy. Swoją drogą nie wiem czy ktoś się orientuje, że IREX i Meteor (firmy jednego właściciela) posiadają w swojej flocie dużo lepsze pojazdy, które służą w innych miastach:P Z punktu widzenia przedsiębiorcy nic dziwnego, że wysłał stare pojazdy, na które w Lublinie było przyzwolenie, a w innych miastach zapewne nie |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|