Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Aleja Deweloperów - tak mogłaby nazywać się ta ulica.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spółka Centrum Zana wliczy sobie uzbrojenie terenu, a więc również drogi w metr kwadratowy sprzedawanych powierzchni. Retoryczne pytanie brzmi, czy rzeczona spółka, jako inwestor inwestycji niedrogowych otrzyma od miasta notę z wysokością opłat adiacenckich z tytułu budowy dróg dojazdowych?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieję, że i tym razem nie zawiodą koncesjonowani przez Dziennik Wschodni aktywiści z Lubelskiego Ruchu Miejskiego. To trzeba oprotestować, choćby dla zasady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A w komentarzach jak zwykle antydeweloperski kwik stałych bywalców forum. No bo przecież powinni najpierw zbudować cmentarz a dopiero potem się zastanawiać jak mieszkańcy do niego dojadą. Broń boże nie na odwrót, czyli tak jakby podpowiadał zdrowy rozsądek.
Nie zapominaj o miauczących klakierach  patodeweoperki , którzy jakby zapomnieli, że dywersyfikacja lokalizacji miejskiej nekropoli zwiększa nie tylko ruch w mieście i koszty dostępu, ale przede  wszystkim szatkuje naturalną ochronę terenów  zielonych ( jeszcze). 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po jaką cholerę dalej ciągnąć te ulice jako dwupasmówkę, skoro będzie wpadać w jednojezdniową Zbożową i w jednojezdniową i bardzo wąską Sławinkowską?? Żeby przez wiekszość dnia świeciła pustkami jak dotychczas zbudowane odcinki? Czy może po to żeby zachęcać kierowców do jak najszybszej jazdy? Dlaczego w tym mieście panuje taki bezwład jeśli chodzi o remonty ulic i przestrzeni publicznych, a lekką ręką wywala się miliony na kolejne dwupasmówki? Dlaczego nie buduje się zwykłych jednojezdniowych MIEJSKiCH ulic jak w cywilizowanych miastach??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że nie zabezpieczyli terenu na ulicę do alei Warszawskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autostrada w pole? Lubelski standard, budowa = beton plus konkretna drzewna wycinka do kominka, coś niczym Syberia. Nie ma budowy bez dobrej wycinki. Nowoczesny Lublin to łyse pole i beton, WITAJ w Łysogrodzie! Wszystkie drzewa nie posadzone rękom Włodorza som nielegalne i kradną cenny unijny CO2.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po jaką cholerę dalej ciągnąć te ulice jako dwupasmówkę, skoro będzie wpadać w jednojezdniową Zbożową i w jednojezdniową i bardzo wąską Sławinkowską?? Żeby przez wiekszość dnia świeciła pustkami jak dotychczas zbudowane odcinki? Czy może po to żeby zachęcać kierowców do jak najszybszej jazdy? Dlaczego w tym mieście panuje taki bezwład jeśli chodzi o remonty ulic i przestrzeni publicznych, a lekką ręką wywala się miliony na kolejne dwupasmówki? Dlaczego nie buduje się zwykłych jednojezdniowych MIEJSKiCH ulic jak w cywilizowanych miastach??
 Kiedyś tak pisano o przedłużeniu ulicy Jana Pawła II :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ktoś dwa pasy nazywa autostradą, to nawet nie chce wiedzieć gdzie jeździ na wakacje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budowa drogi dla deweloperów. A kiedy prawdziwy remont ul.Chemicznej i ul. Anny Walentynowicz przy których, wielu przedsiębiorców od lat płaci potężne podatki i zatrudniają setki pracowników?????
  Nie żebym się czepiał ale właśnie dzięki budowie nowych mieszkań więcej pieniędzy wpływa do budżetu miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A w komentarzach jak zwykle antydeweloperski kwik stałych bywalców forum. No bo przecież powinni najpierw zbudować cmentarz a dopiero potem się zastanawiać jak mieszkańcy do niego dojadą. Broń boże nie na odwrót, czyli tak jakby podpowiadał zdrowy rozsądek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Retoryczne pytanie brzmi, czy rzeczona spółka, jako inwestor inwestycji niedrogowych otrzyma od miasta notę z wysokością opłat adiacenckich z tytułu budowy dróg dojazdowych?!
Znowu się na dowcipK0wanie zebrało, Panie LAS?
Pomarzyć każdy może!  To marzenie ma swoje realne uzasadnienie, a jest nim statnia ponad 50% podwyżka uposażeń lokalnego organu stanowiącego i wykonawczego z wyrównaniem za pół roku, co mniemam, nie wynika tylko i wyłącznie z faktu symbiozy polityków KO i PiS?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiecie co jest najlepsze? Kronikidewelorozwoju alias uwaga_na_zukotrolle to pracownik Dziennika Wschodniego. Sami sobie piszą komentarze pod artykułami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieję, że i tym razem nie zawiodą koncesjonowani przez Dziennik Wschodni aktywiści z Lubelskiego Ruchu Miejskiego. To trzeba oprotestować, choćby dla zasady.
 myślę że naczelny zawsze może na nich liczyć :) oni uwielbiają bicie piany :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po jaką cholerę dalej ciągnąć te ulice jako dwupasmówkę, skoro będzie wpadać w jednojezdniową Zbożową i w jednojezdniową i bardzo wąską Sławinkowską?? Żeby przez wiekszość dnia świeciła pustkami jak dotychczas zbudowane odcinki? Czy może po to żeby zachęcać kierowców do jak najszybszej jazdy? Dlaczego w tym mieście panuje taki bezwład jeśli chodzi o remonty ulic i przestrzeni publicznych, a lekką ręką wywala się miliony na kolejne dwupasmówki? Dlaczego nie buduje się zwykłych jednojezdniowych MIEJSKiCH ulic jak w cywilizowanych miastach??
 Ale za to szeroko będzie do samej Spółdzielczości Pracy. Po co jednojezdniowa? Od razu machnąć po pół pasa z każdej strony. Dobrze że myślą o szerszej ulicy - z jednej strony cmentarz, z drugiej prawdopodobna urbanizacja związana z budową mieszkań.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Wiecie co jest najlepsze? Kronikidewelorozwoju alias uwaga_na_zukotrolle to pracownik Dziennika Wschodniego. Sami sobie piszą komentarze pod artykułami.  
 Na mieście od dawna gadają, że to pracownik DW pisze te wszystkie komentarze. Biorąc pod uwagę, że pisze z kilku różnych kont, obraża innych internautów a moderacja udaje że nic nie widzi, jest to całkiem możliwe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiejak zatrudnił na etacie gardłującego trolla, żeby zwiększyć wyświetlenia na portalu? To by do niego pasowało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po jaką cholerę dalej ciągnąć te ulice jako dwupasmówkę, skoro będzie wpadać w jednojezdniową Zbożową i w jednojezdniową i bardzo wąską Sławinkowską?? Żeby przez wiekszość dnia świeciła pustkami jak dotychczas zbudowane odcinki? Czy może po to żeby zachęcać kierowców do jak najszybszej jazdy? Dlaczego w tym mieście panuje taki bezwład jeśli chodzi o remonty ulic i przestrzeni publicznych, a lekką ręką wywala się miliony na kolejne dwupasmówki? Dlaczego nie buduje się zwykłych jednojezdniowych MIEJSKiCH ulic jak w cywilizowanych miastach??
 Przecież tam wokół są same pola, która prędzej czy później zamienią się w osiedla które będzie trzeba jakoś skomunikować. Ps. Lepiej o jeden pas za dużo niż jeden za mało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budować. A trolle niech wyją, w końcu od tego są.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kronikidewelorozwoju tzn. debilizmu ostro się produkuje. Dzisiaj chyba stawka za wpis poszybowała w górę, z 50 gr na 1 zł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...