Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa Al. Racławickich. Rada Kultury Przestrzeni krytykuje projekt

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 2 stycznia 2017 r. o 08:04 Powrót do artykułu
Akurat ulica Sowińskiego ma doskonałe możliwosci do poszerzenia i jest to chyba najbardziej potrzebna inwestycja, zeby udroznić przejazd północ-poludnie. Uleglość ratusza wobec protestu niewielkiej liczby mieszkańców Sowinskiego jest NIEZROZUMIAŁA w stosunku do potrzeb ogromnej liczby Lublinian przemieszczających sie w tych kierunkach. Widać decydujący nie muszą korzystac z tego połączenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy to ma być tunel z wyjazdami na Al. Racławickie?. Bo jeśli nie, to będzie kolejny - złodziejski skok na kasę, tak jak to było przy ostatniej przebudowie tej ulicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie to tak polepszy ruch, jak przebudowa Litewskiego, która na wieki zakorkowała Narutowicza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego Sowinskiego nie poszerzacie ?!?!!!? Przecież tam nawet ktoś mądry kiedyś miejsce pod to poszerzenie zostawił !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj ta rada zawsze ma problem, niepoważna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sowińskiego powinna być 1x4 i tyle, z 3 m pasami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie umiesz czytać kolego przed 44 minut ? Mieszkańcy sie nie zgadzają, notabene znowu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wystarczy przenieść urzędy z centrum Lublina i po kłopocie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wycięcie 89 drzew jak podaje rzeczniczka jest wielkim nieporozumieniem i zamachem na drzewa i zieleń, która jest płucami Lublina. Redakcjo, piszcie i tym i pomóżcie w uratowaniu drzew. Państwo Radni Lublina, interweniuje w takich sprawach! Pod koniec roku wycięto kilkanaście zdrowych drzew przy ul. Męczenników Majdanka tylko po to by zrealizować czyjeś zachcianki. Na zachodzie Europy tak się nie projektuje by wszystko wycinać. Nie musi być wszędzie beton. Jak dorosłą nasze dzieci i wnuki to przez takie działania będą nas przeklinać za to co się teraz wyczynia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ot, logika. o mieszkańców muzycznej nikt sie nie martwi, ale sowińskiego, które powinno być priorytetem... szkoda słów nie rozumiem natomiast w jaki sposób pozostawienie tylko jednego pasa dla samochodów miałoby promować komunikacje indywidualną... korki na pewno zwiększy, drastycznie, no ale to przecież przez buspasy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto, a miasto to chyba już tylko Żuk i rzeczniczka. Nie mogą zrozumieć co jest ważniejsze i olewają wszelkie ciała doradcze i nie dbają o zdrowie mieszkańców. Czas zrozumieć że zieleń do dla zdrowia mieszkańców. Ciekawe dlaczego wszyscy decydenci wynieśli się poza Lublin. Ciekawe że opracowuje się dokumentację i ogłasza konsultacje a potem nie liczy się z nimi! Takim działaniom powinno się przyjrzeć CBA bo to jest samowola i działanie przeciwko mieszkańcom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdecydowanie taniej i rozsądniej byłoby najpierw zapytać o opinie organy doradcze i pomocnicze, a dopiero później zlecać przygotowanie projektów o wartości niemal 1 miliona złotych. Tak się składa, że RKP praktycznie w każdej swojej opinii miała rację - wystarczy udać się na skrzyżowanie Ducha/Północna/Solidarności, by przekonać się, że wycinka niemal 2000 drzew i koszty budowy ponad 420 metrowej drogi służyły tylko i wyłącznie skomunikowaniu planowanego osiedla, co powinno obciążyć finansowo potencjalnego budowniczego, a nie pieniądze publiczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już wiem dlaczego Lublin sie dusi. Waskie korytarze transportowe wszędzie wciskajaca sie zabudowa nie tylko mieszkaniowa. Z kultura przestrzeni nie ma to nic wspólnego. Układ komunikacyjny dobrze zaprojektowany czyli szerokie, nie jezdnie ale pasy drogowe, mozliwość dojazdu do wszystkich obiektów, możliwość szybkiego przejazdu pomiędzy poszczególnymi dzielnicami i osiedlami, mozliwość parkowania, dworce przesiadkowe to podstawa własciwie funkcjonującego organizmu miejskiego. A co mamy w Lublinie? Ciasne pasy drogowe unioemozliwiajace jakąkolwiek modernizacje układu komunikacyjnego, niedomknięte trasy obwodowe, wydzieranie miastu z przestrzeni komunikacyjnej kazdego skrawka pod zabudowę przy jednoczesnym unikaniu budowy wystarczaj acej pojemności parkingów czy brak logiki w kształtowaniu obsługi komunikacyjnej. Stąd problemy z ulica Sowińskiego czy Poniatowskiego. Nikt nie oczekuje cudów. Wystarczy by przekroje tych ulic były jak alei Racławickich. Blokowanie przez architektów i urbanistów czy też mieszkańców przebudowy tych ulic jest szkodliwe zarówno dla mieszkańców jak i dla miasta. Zamiast zmniejszyć zadymienie, zapylenie i hałas w tym rejonie, powoduje sie pogorszenie stanu środowiska co jest bezposrednim efektem zmniejszenia przepustowości układu komunikacyjnego i zakorkowania centralnych ulic Lublina. Podobny problem jest z ulica Głeboką. Niewielkim stosunkowo kosztem mozna doprowadzić do zwiększenia przepustowości i poprzwienia płynnosci ruchu przez stworzenie na odcinku od Sowińskiego do Narutowicza przekroju czteropasowego. Takich miejsc jest więcej. Można rozwiazać te problemy ale trzeba konsekwentnie realizować założenia planistyczne lat 70-80. Racławickie natomiast zostawiłbym w spokoju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budować jak najszybciej. Zawsze znajdzie się paru maruderów, Racławickie to teraz zawsze.zakorkowane kartoflisko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z opinii rkp, odnoszącej się do prognozy przepustowości: "dla wariantu bezinwestycyjnego suma natężeń w punktach a-g w roku 2029 wynosi 216 247 pojazdów na dobę, natomiast w wariancie preferowanym - 214 442 (dane z tabel 2 i 27). tym samym planowany wydatek środków na przebudowę drogi jest nieuzasadniony" to po co to budować, wycinać drzewa itd? ***ulublin.eu/interwencje/opinia-rkp-o-nowym-projekcie-al-raclawickich/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z tunelem pod al. Racławickimi ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakoś nikt się nie certolił z mieszkańcami przy Muzycznej i dostali pod nosem ruchliwą ulicę. Niestety w przypadku Sowińskiego jest zupełnie inaczej. A poszerzenie tej ulicy jest konieczne. Obecnie koszmarem jest dotarcie z Czubów/LSM do centrum za pomocą MPK. Mamy dwa rozwiązania Nadbystrzycka (nie do ruszenia) albo Sowińskiego. Jeśli jest to dzień wolny dla studentów/uczniów, to jest OK, a jeśli nie, to jest koszmar i chciałbym żeby urzędasy w końcu to zobaczyły, żeby jeden z drugim wsadzili cztery litery w autobus linii powiedzmy 26 czy 31 i spróbowali przejechać się z powiedzmy Filaretów na Krakowskie ok. godz. 7.30. Mam już serdecznie dość tych wszystkich Rad pierdzenia w stołek i wymądrzania się. Rośnie od groma nowych mieszkań przy Jana Pawła, ale dogodnych połączeń z Centrum brak, a wszystko zmierza do tego, że przez idiotyczne Bus pasy będzie jeszcze gorzej, bo autobus będzie stał w gigantycznym korku, żeby do tego bus pasa się dostać Jakoś nikt nie przejął się mieszkańcami Muzycznej, ale ci z Sowińskiego mogą blokować konieczne poszerzenie tej ulicy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podsumujmy: przebudowa NIC NAM NIE DA, ale drzewa zostaną wycięte a kształt najpiękniejszej lubelskiej alei zniszczony. Czy kampanię wyborczą prezydenta finansował jakiś producent betonu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie przebudowy w Lublinie są obrzydliwe. Np Al Warszawska okolice Ogrodu Botanicznego czy obecna przebudowa Alei Solidarności. Kamieni kupa. Krajobraz księżycowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego włodarze Lublina nie budowali tunelu pod al .Racławickimi .co to za gospodarze co boią się poważnej inwestycji łatwiej wybudować stadion  Startu LA  czy inne małe inwestycje .Mniejsze miasta to robią ,a Lublin choćby 3 lata budował to uważam że warto lub poszeżyć Sowińskiego 4 pasmówka bez buzpsów ,ponieważ to szybciej pojazdy opuszczą ulice niż stanie w korkach .2 Budować obwodnice południową  etapami 3 .Budować mieszkania [bloki ]na obżeżach Lublina   a w centrum budować wysoka zabudowe .zparkingami podziemnymi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.