![]() |
Akurat ulica Sowińskiego ma doskonałe możliwosci do poszerzenia i jest to chyba najbardziej potrzebna inwestycja, zeby udroznić przejazd północ-poludnie. Uleglość ratusza wobec protestu niewielkiej liczby mieszkańców Sowinskiego jest NIEZROZUMIAŁA w stosunku do potrzeb ogromnej liczby Lublinian przemieszczających sie w tych kierunkach. Widać decydujący nie muszą korzystac z tego połączenia.
|
![]() |
Czy to ma być tunel z wyjazdami na Al. Racławickie?. Bo jeśli nie, to będzie kolejny - złodziejski skok na kasę, tak jak to było przy ostatniej przebudowie tej ulicy.
|
![]() |
Pewnie to tak polepszy ruch, jak przebudowa Litewskiego, która na wieki zakorkowała Narutowicza
|
![]() |
A dlaczego Sowinskiego nie poszerzacie ?!?!!!? Przecież tam nawet ktoś mądry kiedyś miejsce pod to poszerzenie zostawił !!!!
|
![]() |
Oj ta rada zawsze ma problem, niepoważna
|
![]() |
Sowińskiego powinna być 1x4 i tyle, z 3 m pasami
|
![]() |
Nie umiesz czytać kolego przed 44 minut ? Mieszkańcy sie nie zgadzają, notabene znowu
|
![]() |
wystarczy przenieść urzędy z centrum Lublina i po kłopocie
|
![]() |
Wycięcie 89 drzew jak podaje rzeczniczka jest wielkim nieporozumieniem i zamachem na drzewa i zieleń, która jest płucami Lublina. Redakcjo, piszcie i tym i pomóżcie w uratowaniu drzew. Państwo Radni Lublina, interweniuje w takich sprawach! Pod koniec roku wycięto kilkanaście zdrowych drzew przy ul. Męczenników Majdanka tylko po to by zrealizować czyjeś zachcianki. Na zachodzie Europy tak się nie projektuje by wszystko wycinać. Nie musi być wszędzie beton. Jak dorosłą nasze dzieci i wnuki to przez takie działania będą nas przeklinać za to co się teraz wyczynia.
|
![]() |
ot, logika. o mieszkańców muzycznej nikt sie nie martwi, ale sowińskiego, które powinno być priorytetem... szkoda słów
nie rozumiem natomiast w jaki sposób pozostawienie tylko jednego pasa dla samochodów miałoby promować komunikacje indywidualną... korki na pewno zwiększy, drastycznie, no ale to przecież przez buspasy...
|
![]() |
Miasto, a miasto to chyba już tylko Żuk i rzeczniczka. Nie mogą zrozumieć co jest ważniejsze i olewają wszelkie ciała doradcze i nie dbają o zdrowie mieszkańców. Czas zrozumieć że zieleń do dla zdrowia mieszkańców. Ciekawe dlaczego wszyscy decydenci wynieśli się poza Lublin. Ciekawe że opracowuje się dokumentację i ogłasza konsultacje a potem nie liczy się z nimi! Takim działaniom powinno się przyjrzeć CBA bo to jest samowola i działanie przeciwko mieszkańcom.
|
![]() |
Zdecydowanie taniej i rozsądniej byłoby najpierw zapytać o opinie organy doradcze i pomocnicze, a dopiero później zlecać przygotowanie projektów o wartości niemal 1 miliona złotych. Tak się składa, że RKP praktycznie w każdej swojej opinii miała rację - wystarczy udać się na skrzyżowanie Ducha/Północna/Solidarności, by przekonać się, że wycinka niemal 2000 drzew i koszty budowy ponad 420 metrowej drogi służyły tylko i wyłącznie skomunikowaniu planowanego osiedla, co powinno obciążyć finansowo potencjalnego budowniczego, a nie pieniądze publiczne.
|
![]() |
Już wiem dlaczego Lublin sie dusi. Waskie korytarze transportowe wszędzie wciskajaca sie zabudowa nie tylko mieszkaniowa. Z kultura przestrzeni nie ma to nic wspólnego. Układ komunikacyjny dobrze zaprojektowany czyli szerokie, nie jezdnie ale pasy drogowe, mozliwość dojazdu do wszystkich obiektów, możliwość szybkiego przejazdu pomiędzy poszczególnymi dzielnicami i osiedlami, mozliwość parkowania, dworce przesiadkowe to podstawa własciwie funkcjonującego organizmu miejskiego. A co mamy w Lublinie? Ciasne pasy drogowe unioemozliwiajace jakąkolwiek modernizacje układu komunikacyjnego, niedomknięte trasy obwodowe, wydzieranie miastu z przestrzeni komunikacyjnej kazdego skrawka pod zabudowę przy jednoczesnym unikaniu budowy wystarczaj acej pojemności parkingów czy brak logiki w kształtowaniu obsługi komunikacyjnej. Stąd problemy z ulica Sowińskiego czy Poniatowskiego. Nikt nie oczekuje cudów. Wystarczy by przekroje tych ulic były jak alei Racławickich. Blokowanie przez architektów i urbanistów czy też mieszkańców przebudowy tych ulic jest szkodliwe zarówno dla mieszkańców jak i dla miasta. Zamiast zmniejszyć zadymienie, zapylenie i hałas w tym rejonie, powoduje sie pogorszenie stanu środowiska co jest bezposrednim efektem zmniejszenia przepustowości układu komunikacyjnego i zakorkowania centralnych ulic Lublina. Podobny problem jest z ulica Głeboką. Niewielkim stosunkowo kosztem mozna doprowadzić do zwiększenia przepustowości i poprzwienia płynnosci ruchu przez stworzenie na odcinku od Sowińskiego do Narutowicza przekroju czteropasowego. Takich miejsc jest więcej. Można rozwiazać te problemy ale trzeba konsekwentnie realizować założenia planistyczne lat 70-80. Racławickie natomiast zostawiłbym w spokoju.
|
![]() |
Budować jak najszybciej. Zawsze znajdzie się paru maruderów, Racławickie to teraz zawsze.zakorkowane kartoflisko.
|
![]() |
z opinii rkp, odnoszącej się do prognozy przepustowości: "dla wariantu bezinwestycyjnego suma natężeń w punktach a-g w roku 2029 wynosi 216 247 pojazdów na dobę, natomiast w wariancie preferowanym - 214 442 (dane z tabel 2 i 27). tym samym planowany wydatek środków na przebudowę drogi jest
nieuzasadniony" to po co to budować, wycinać drzewa itd? ***ulublin.eu/interwencje/opinia-rkp-o-nowym-projekcie-al-raclawickich/
|
![]() |
A co z tunelem pod al. Racławickimi ?
|
![]() |
Jakoś nikt się nie certolił z mieszkańcami przy Muzycznej i dostali pod nosem ruchliwą ulicę. Niestety w przypadku Sowińskiego jest zupełnie inaczej. A poszerzenie tej ulicy jest konieczne. Obecnie koszmarem jest dotarcie z Czubów/LSM do centrum za pomocą MPK. Mamy dwa rozwiązania Nadbystrzycka (nie do ruszenia) albo Sowińskiego. Jeśli jest to dzień wolny dla studentów/uczniów, to jest OK, a jeśli nie, to jest koszmar i chciałbym żeby urzędasy w końcu to zobaczyły, żeby jeden z drugim wsadzili cztery litery w autobus linii powiedzmy 26 czy 31 i spróbowali przejechać się z powiedzmy Filaretów na Krakowskie ok. godz. 7.30. Mam już serdecznie dość tych wszystkich Rad pierdzenia w stołek i wymądrzania się. Rośnie od groma nowych mieszkań przy Jana Pawła, ale dogodnych połączeń z Centrum brak, a wszystko zmierza do tego, że przez idiotyczne Bus pasy będzie jeszcze gorzej, bo autobus będzie stał w gigantycznym korku, żeby do tego bus pasa się dostać
Jakoś nikt nie przejął się mieszkańcami Muzycznej, ale ci z Sowińskiego mogą blokować konieczne poszerzenie tej ulicy
|
![]() |
Podsumujmy: przebudowa NIC NAM NIE DA, ale drzewa zostaną wycięte a kształt najpiękniejszej lubelskiej alei zniszczony. Czy kampanię wyborczą prezydenta finansował jakiś producent betonu?
|
![]() |
Wszystkie przebudowy w Lublinie
są obrzydliwe. Np Al Warszawska okolice Ogrodu Botanicznego czy obecna przebudowa Alei Solidarności.
Kamieni kupa. Krajobraz księżycowy
|
![]() |
Dlaczego włodarze Lublina nie budowali tunelu pod al .Racławickimi .co to za gospodarze co boią się poważnej inwestycji łatwiej wybudować stadion Startu LA czy inne małe inwestycje .Mniejsze miasta to robią ,a Lublin choćby 3 lata budował to uważam że warto lub poszeżyć Sowińskiego 4 pasmówka bez buzpsów ,ponieważ to szybciej pojazdy opuszczą ulice niż stanie w korkach .2 Budować obwodnice południową etapami 3 .Budować mieszkania [bloki ]na obżeżach Lublina a w centrum budować wysoka zabudowe .zparkingami podziemnymi
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|