Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Sami zmontujemy ukraińskie trolejbusy?

Utworzony przez maryjan, 26 stycznia 2013 r. o 14:07 Powrót do artykułu
oby wybrali Solarisa, a nie jakieś "eksperymenty" w rodzaju Autosana
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie. Nie stać nas na kupno takie g...a jak Bogdan Ursus. To jest niestety wada zamówień publicznych, że takie g..o może sie trafić. Dziwię się tylko Zukowi, że to promuje, nie zdając sobie sprawy, że to zakup na min. 15 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie że są plany związane z zatrudnieniem ludzi ale ta cena i ta jakość! Ktoś przetestował ten wyrób wcześniej???????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spokojnie, wiadome że będzie Bogdan, bo już Żuk zapowiedział montownie przed ogłoszeniem przetargu. Ręka rękę myje, tak jak w przypadku zakupu bubla z Autosanu, nie wspominając o drugim zakupie w tej fabryce, gdzie autobusy przyszły z ponad 3 miesięcznym opóźnieniem. Wiadome, nikt tego dziadostwa nie kupi uczciwie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maryjan napisał:
oby wybrali Solarisa, a nie jakieś "eksperymenty" w rodzaju Autosana
Co do autosanów to zgadzam się z Tobą w 100% Nie mniej jednak przyjmując ofertę Ursusa ludzie dostaną pracę. Czy my zawsze musimy napychać kieszenie innym (autosan, solaris, mercedes), nie lepiej zapłacić swoim ludziom?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawt gdyby "nasze" lubelskie były nieco droższe to powiedziałbym kupić nasze ale tylko pod warunkiem że dorównują jakością Solarisowi. A niestety żaden prototyp nie dorówna sprawdzonym maszynom od sprawdzonego producenta. Solarisy które jeżdżą po Lublinie trzymają się najlepiej-taka jest prawda, nawet Mercedesy się przy nich chowają... No i Solaris to w końcu polska marka!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe, że jak był pierwszy przetarg na Autosany to tak je wszyscy zachwalali jakie to polskie i dobre. A tureckie mercedesy czy solarisy są złe i w ogóle, a teraz nagle się większości odmieniło [: Cóż...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Durne urzędasy OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!! Jak można kupować ukraiński chłam bez dostępu do części, do serwisu, bez szkoleń dla mechaników. Kupili już 1 Maza białoruskiego, który pochodzi żywcem z trzeciego świata. Jakość, jeżeli w ogóle możemy używać tu tego pojęcia, jest na poziomie samoróbek z Nigerii. Wszystko trzeszczy, odpada, łamie się, psuje non stop, a bna części mechanicy CZEKALI MIESIĄCAMI!!! Tychy, Gdynia i wiele europejskich metropli w Austrii, Niemczech, Szwajcarii wybierają Solarisa - jako producenta o bardzo dobrej renomie, sprawdzonej jakości, dobrej trwałości i niezawodności, świetnym serwisie i bezproblemowym dostępie do części. Jak zwykle w tym kretyńskim zadupiu pod nazwą Lublin musi być wszystko odwrotnie, wszystko od d py strony musi być robione, po to żeby durne urzędasy z Żuczyskiem na czele mogli mogli pierd lić w mediach jacy to oni są pro rozwojowi. A ja pytam: Kto policzy koszty niekończących się napraw i przestojów tego ukraińskiego syfu? KPINA, FARSA, ŻENADA, DURNOTA KRETYNÓW Z RATUSZA I ZTMu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego w Lublinie nie może być chociaż jednego normalnego przetargu na pojazdy komunikacji miejskiej. Zawsze właduję się jakaś firma krzak typu: MAZ (którego składaliśmy i jak twierdziło MPK miał być wielką konkurencją dla trolejbusów Solarisa, a wszyscy wiemy, że słuch o nim zaginął), Autosan i teraz kolejny eksperyment. Pamiętam jak o Autosanie wypowiadali się niektórzy, że to fenomenalny autobus, że jak to świetnie, że lubelski ZTM wspiera polski kapitał, polską gospodarkę. Tylko szkoda, że z tego wspierania najbardziej ucierpieliśmy my czyli pasażerowie. Gdyby na zachodzie pojazdy w takim stanie w jakim Autosan przysłał je ZTMowi otrzymał inny przewoźnik to odesłał by jej z kwitkiem i domagał by się wypłacenia ogromnego odszkodowania za nie wywiązanie się z przetargu. Mam jednak nadzieję, że ZTM podejmie rozsądną decyzje o wyborze Solarisa i że cena nie przeważy nad jakością. A tak swoją drogą to zastanawia mnie czemu w przetargach na autobusy nigdy nie bierze udziału MAN, w końcu autobusy też produkowane w Polsce o bardzo wysokiej jakości wykonania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gosc napisał:
Co do autosanów to zgadzam się z Tobą w 100% Nie mniej jednak przyjmując ofertę Ursusa ludzie dostaną pracę. Czy my zawsze musimy napychać kieszenie innym (autosan, solaris, mercedes), nie lepiej zapłacić swoim ludziom?
będę płacił "swoim" jak "moi" zaczną produkować jakościowo tak samo ja ci "obcy". tak na marginesie kupuje bardzo dużo produktów polskich, a nawet z Lubelszczyzny (zwracam na to uwagę) ale niestety jakość ma dla mnie znaczenie. Nie stać mnie na tandetę- za pracę nie dostaję nawet średniej wojewódzkiej (o krajowej nie wspomnę).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gold napisał:
Durne urzędasy OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!! Jak można kupować ukraiński chłam bez dostępu do części, do serwisu, bez szkoleń dla mechaników. Kupili już 1 Maza białoruskiego, który pochodzi żywcem z trzeciego świata. Jakość, jeżeli w ogóle możemy używać tu tego pojęcia, jest na poziomie samoróbek z Nigerii. Wszystko trzeszczy, odpada, łamie się, psuje non stop, a bna części mechanicy CZEKALI MIESIĄCAMI!!! Tychy, Gdynia i wiele europejskich metropli w Austrii, Niemczech, Szwajcarii wybierają Solarisa - jako producenta o bardzo dobrej renomie, sprawdzonej jakości, dobrej trwałości i niezawodności, świetnym serwisie i bezproblemowym dostępie do części. Jak zwykle w tym kretyńskim zadupiu pod nazwą Lublin musi być wszystko odwrotnie, wszystko od d py strony musi być robione, po to żeby durne urzędasy z Żuczyskiem na czele mogli mogli pierd lić w mediach jacy to oni są pro rozwojowi. A ja pytam: Kto policzy koszty niekończących się napraw i przestojów tego ukraińskiego syfu? KPINA, FARSA, ŻENADA, DURNOTA KRETYNÓW Z RATUSZA I ZTMu.
Durny to jesteś zdecydowanie Ty? Jestem ostatni do kupowania tego syfu z Ukrainy, ale powiedz mi tłumoku co ty chcesz akurat w tym przypadku od ZTM-u? Oni są winni, że Bogdan złożył ofertę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
Durny to jesteś zdecydowanie Ty? Jestem ostatni do kupowania tego syfu z Ukrainy, ale powiedz mi tłumoku co ty chcesz akurat w tym przypadku od ZTM-u? Oni są winni, że Bogdan złożył ofertę?
Durnnowaty pomiocie walnięty w sam środek mózgu, żałosny tłumoku puknij się w tą swoją zakutą, tępą, kretyńską łepetynę półgłówka. Czy ja twierdziłem imbecylu, że ZTM jest winny, że Bogdan złożył ofertę? Twierdziłem i twierdzę dalej, że samo dopuszczenie takich podmiotów jak firma krzak Ursus- Bogdan jest skandaliczne. Bo firma powstała naprędce na potrzeby tylko tego przetargu. A już jej wybranie przez ZTM byłoby wielkim skandalem. Ale ty jesteś zbyt tępy i ograniczony żeby cokolwiek zrozumieć. Wracaj kretynie do podstawówki i to takiej dla osób specjalnej troski takich jak ty. I proponuję żebyś zamknął mordę, bo się kompromitujesz niemiłosiernie miernoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gold napisał:
Czy ja twierdziłem imbecylu, że ZTM jest winny, że Bogdan złożył ofertę? [/quote] [quote name='gold' timestamp='1359219434' post='725872'] KPINA, FARSA, ŻENADA, DURNOTA KRETYNÓW Z RATUSZA I ZTMu.
Widzę, że jedyne co potrafisz to wylewać frustracje bo żona ci nie daje, albo puściła się z cyganem. Nie rozumiesz nawet co sam napisałeś. Reszty nie komentuje bo szkoda czasu na ciebie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy ma prawo przystąpić do przetargu, ale od włodarzy miasta i szefów ZTM-u domagamy się rozsądnej decyzji. Doskonale rozumiem, że w Lublinie każde utworzone miejsce pracy jest na wagę złota, ale o wiele więcej szkody w przeciągu kilku następnych lat przyniesie zakup bubla z Ukrainy, niż utworzenie w tym momencie 15 miejsc pracy. Ursus niech zostanie "chińskim" Ursusem, obawiam się, że przy ich zapędach do działań na różnych frontach (sprzęt rolniczy, samochody) i braku sukcesu w działaniu za rok wyskoczą z pomysłem produkcji pralki frania na podzespołach Ursusa... sorry, ale bubla już mamy i nic z nim nie zrobimy MAZ trzeszczy i krąży po Lublinie, Kielce dwa lata temu chciały wypchnąć wschodnią myśl techniczną, w naszym przypadku rynek jest znacznie zakrojony... zgodzę się z jednym z przedmówców, ten zakup realizowany jest na 15-20 lat, nie wiadomo czy Unia przeznaczy kiedykolwiek pieniądze na zmianę taboru, a mam wątpliwości czy Ursuso-Bogdan wytrzyma 5 lat... warto kupić dobre, sprawdzone autobusy i zastanawiać się co dalej z komunikacją w kierunkach północ-południe, południe-północ, a nie co zrobić z produktem, który chwilowo dał pracę kilkunastu osobom i tylko tym zasłynął w mieście. Nie stać nas na "innowacje"!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tomek napisał:
Każdy ma prawo przystąpić do przetargu, ale od włodarzy miasta i szefów ZTM-u domagamy się rozsądnej decyzji. Doskonale rozumiem, że w Lublinie każde utworzone miejsce pracy jest na wagę złota, ale o wiele więcej szkody w przeciągu kilku następnych lat przyniesie zakup bubla z Ukrainy, niż utworzenie w tym momencie 15 miejsc pracy. Ursus niech zostanie "chińskim" Ursusem, obawiam się, że przy ich zapędach do działań na różnych frontach (sprzęt rolniczy, samochody) i braku sukcesu w działaniu za rok wyskoczą z pomysłem produkcji pralki frania na podzespołach Ursusa... sorry, ale bubla już mamy i nic z nim nie zrobimy MAZ trzeszczy i krąży po Lublinie, Kielce dwa lata temu chciały wypchnąć wschodnią myśl techniczną, w naszym przypadku rynek jest znacznie zakrojony... zgodzę się z jednym z przedmówców, ten zakup realizowany jest na 15-20 lat, nie wiadomo czy Unia przeznaczy kiedykolwiek pieniądze na zmianę taboru, a mam wątpliwości czy Ursuso-Bogdan wytrzyma 5 lat... warto kupić dobre, sprawdzone autobusy i zastanawiać się co dalej z komunikacją w kierunkach północ-południe, południe-północ, a nie co zrobić z produktem, który chwilowo dał pracę kilkunastu osobom i tylko tym zasłynął w mieście. Nie stać nas na "innowacje"!
Zgadzam się z Tobą. Dlatego martwi mnie tutaj poparcie prezydenta Żuka dla produkcji tego szmelu w Lublinie, bo tak jak piszesz zyskamy 15 miejsc pracy, a dostaniemy bubel, który się rozpadnie za 5 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiesz, tu nie trzeba być mechanikiem, super specjalistą z motoryzacji, trzeba po trosze być realistą, ekonomem i.... polonistą - w moim przypadku:) Ratusz postąpi jak postąpi, wiadomo za kilka lat ekipa rządząca się zmieni i problem z sypiącym się taborem spadnie na barki 'nowych'. Po prostu nie mam zaufania do ekipy produkującej 'nowego' Ursusa, ten ciągnik to popłuczyny sprzętu mechanicznego, złożyć gotowy produkt z Chin na podstawie instrukcji potrafią adepci pierwszych klas mechanika. Tylko co dalej... Jakie doświadczenie w produkcji silników spalinowych, elektrycznych ma lubelski przedsiębiorca, przecież jednostka będzie na pewno kupowana u zagranicznego producenta (vide Solaris - DAF), ale ten ostatni jest na stanie w Lublinie, dostawca silników też stacjonuje pod Lublinem, najprostsze rozwiązania są najlepsze! Co do miejsc pracy, MPK jak składało MAZa też krzyczało o dodatkowym zatrudnieniu i.... Problem polega na tym, że kiedyś lubelskiemu MPK i Solarisowi nie wypalił projekt, na Kraśnickiej miała stanąć montownia trajtków dla Lublina, kilka tygodni przed decyzją pomysł upadł... ot tu doszukuję się potencjalnego kłopotu:) pozdrawiam i dobrej nocy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
już kupili białoruskie klekoty i wadliwe autosany, dajcie sobie siana z tym badziewiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
Widzę, że jedyne co potrafisz to wylewać frustracje bo żona ci nie daje, albo puściła się z cyganem. Nie rozumiesz nawet co sam napisałeś. Reszty nie komentuje bo szkoda czasu na ciebie.
Tobie śmieciu już dawno nie staje bo jesteś ciotą a baba puszcza się codziennie z innym bo nie może znieść takiego niedorobionego cwela w domu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli różnica w cenie pomiędzy ukraińskim trolejbusem i polskim jest prawie niezauważalna, ale ten pierwszy pojeździ do kasacji 5 lat, a ten drugi 15, to chyba wybór jest prosty? Ktoś tu chyba założył dużą marżę na te ukraińskie złomy, skoro cena wyszła prawie taka jak u solarisa...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gold napisał:
Tobie śmieciu już dawno nie staje bo jesteś ciotą a baba puszcza się codziennie z innym bo nie może znieść takiego niedorobionego cwela w domu
Weź się chłopie ogarnij, bo od pierwszego posta zachowujesz się jakbyś z rynsztoku wyszedł. Ktoś ci słusznie zwrócił uwagę, a ty jeszcze większe szambo robisz na tym forum. Lecz sie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.