Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Sami zmontujemy ukraińskie trolejbusy?

Utworzony przez maryjan, 26 stycznia 2013 o 14:07 Powrót do artykułu
oby wybrali Solarisa, a nie jakieś "eksperymenty" w rodzaju Autosana
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie. Nie stać nas na kupno takie g...a jak Bogdan Ursus. To jest niestety wada zamówień publicznych, że takie g..o może sie trafić. Dziwię się tylko Zukowi, że to promuje, nie zdając sobie sprawy, że to zakup na min. 15 lat.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie że są plany związane z zatrudnieniem ludzi ale ta cena i ta jakość! Ktoś przetestował ten wyrób wcześniej???????
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spokojnie, wiadome że będzie Bogdan, bo już Żuk zapowiedział montownie przed ogłoszeniem przetargu. Ręka rękę myje, tak jak w przypadku zakupu bubla z Autosanu, nie wspominając o drugim zakupie w tej fabryce, gdzie autobusy przyszły z ponad 3 miesięcznym opóźnieniem. Wiadome, nikt tego dziadostwa nie kupi uczciwie...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maryjan napisał:
oby wybrali Solarisa, a nie jakieś "eksperymenty" w rodzaju Autosana
Co do autosanów to zgadzam się z Tobą w 100% Nie mniej jednak przyjmując ofertę Ursusa ludzie dostaną pracę. Czy my zawsze musimy napychać kieszenie innym (autosan, solaris, mercedes), nie lepiej zapłacić swoim ludziom?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawt gdyby "nasze" lubelskie były nieco droższe to powiedziałbym kupić nasze ale tylko pod warunkiem że dorównują jakością Solarisowi. A niestety żaden prototyp nie dorówna sprawdzonym maszynom od sprawdzonego producenta. Solarisy które jeżdżą po Lublinie trzymają się najlepiej-taka jest prawda, nawet Mercedesy się przy nich chowają... No i Solaris to w końcu polska marka!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe, że jak był pierwszy przetarg na Autosany to tak je wszyscy zachwalali jakie to polskie i dobre. A tureckie mercedesy czy solarisy są złe i w ogóle, a teraz nagle się większości odmieniło [: Cóż...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Durne urzędasy OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!! Jak można kupować ukraiński chłam bez dostępu do części, do serwisu, bez szkoleń dla mechaników. Kupili już 1 Maza białoruskiego, który pochodzi żywcem z trzeciego świata. Jakość, jeżeli w ogóle możemy używać tu tego pojęcia, jest na poziomie samoróbek z Nigerii. Wszystko trzeszczy, odpada, łamie się, psuje non stop, a bna części mechanicy CZEKALI MIESIĄCAMI!!! Tychy, Gdynia i wiele europejskich metropli w Austrii, Niemczech, Szwajcarii wybierają Solarisa - jako producenta o bardzo dobrej renomie, sprawdzonej jakości, dobrej trwałości i niezawodności, świetnym serwisie i bezproblemowym dostępie do części. Jak zwykle w tym kretyńskim zadupiu pod nazwą Lublin musi być wszystko odwrotnie, wszystko od d py strony musi być robione, po to żeby durne urzędasy z Żuczyskiem na czele mogli mogli pierd lić w mediach jacy to oni są pro rozwojowi. A ja pytam: Kto policzy koszty niekończących się napraw i przestojów tego ukraińskiego syfu? KPINA, FARSA, ŻENADA, DURNOTA KRETYNÓW Z RATUSZA I ZTMu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego w Lublinie nie może być chociaż jednego normalnego przetargu na pojazdy komunikacji miejskiej. Zawsze właduję się jakaś firma krzak typu: MAZ (którego składaliśmy i jak twierdziło MPK miał być wielką konkurencją dla trolejbusów Solarisa, a wszyscy wiemy, że słuch o nim zaginął), Autosan i teraz kolejny eksperyment. Pamiętam jak o Autosanie wypowiadali się niektórzy, że to fenomenalny autobus, że jak to świetnie, że lubelski ZTM wspiera polski kapitał, polską gospodarkę. Tylko szkoda, że z tego wspierania najbardziej ucierpieliśmy my czyli pasażerowie. Gdyby na zachodzie pojazdy w takim stanie w jakim Autosan przysłał je ZTMowi otrzymał inny przewoźnik to odesłał by jej z kwitkiem i domagał by się wypłacenia ogromnego odszkodowania za nie wywiązanie się z przetargu. Mam jednak nadzieję, że ZTM podejmie rozsądną decyzje o wyborze Solarisa i że cena nie przeważy nad jakością. A tak swoją drogą to zastanawia mnie czemu w przetargach na autobusy nigdy nie bierze udziału MAN, w końcu autobusy też produkowane w Polsce o bardzo wysokiej jakości wykonania.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gosc napisał:
Co do autosanów to zgadzam się z Tobą w 100% Nie mniej jednak przyjmując ofertę Ursusa ludzie dostaną pracę. Czy my zawsze musimy napychać kieszenie innym (autosan, solaris, mercedes), nie lepiej zapłacić swoim ludziom?
będę płacił "swoim" jak "moi" zaczną produkować jakościowo tak samo ja ci "obcy". tak na marginesie kupuje bardzo dużo produktów polskich, a nawet z Lubelszczyzny (zwracam na to uwagę) ale niestety jakość ma dla mnie znaczenie. Nie stać mnie na tandetę- za pracę nie dostaję nawet średniej wojewódzkiej (o krajowej nie wspomnę).
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gold napisał:
Durne urzędasy OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!! Jak można kupować ukraiński chłam bez dostępu do części, do serwisu, bez szkoleń dla mechaników. Kupili już 1 Maza białoruskiego, który pochodzi żywcem z trzeciego świata. Jakość, jeżeli w ogóle możemy używać tu tego pojęcia, jest na poziomie samoróbek z Nigerii. Wszystko trzeszczy, odpada, łamie się, psuje non stop, a bna części mechanicy CZEKALI MIESIĄCAMI!!! Tychy, Gdynia i wiele europejskich metropli w Austrii, Niemczech, Szwajcarii wybierają Solarisa - jako producenta o bardzo dobrej renomie, sprawdzonej jakości, dobrej trwałości i niezawodności, świetnym serwisie i bezproblemowym dostępie do części. Jak zwykle w tym kretyńskim zadupiu pod nazwą Lublin musi być wszystko odwrotnie, wszystko od d py strony musi być robione, po to żeby durne urzędasy z Żuczyskiem na czele mogli mogli pierd lić w mediach jacy to oni są pro rozwojowi. A ja pytam: Kto policzy koszty niekończących się napraw i przestojów tego ukraińskiego syfu? KPINA, FARSA, ŻENADA, DURNOTA KRETYNÓW Z RATUSZA I ZTMu.
Durny to jesteś zdecydowanie Ty? Jestem ostatni do kupowania tego syfu z Ukrainy, ale powiedz mi tłumoku co ty chcesz akurat w tym przypadku od ZTM-u? Oni są winni, że Bogdan złożył ofertę?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
Durny to jesteś zdecydowanie Ty? Jestem ostatni do kupowania tego syfu z Ukrainy, ale powiedz mi tłumoku co ty chcesz akurat w tym przypadku od ZTM-u? Oni są winni, że Bogdan złożył ofertę?
Durnnowaty pomiocie walnięty w sam środek mózgu, żałosny tłumoku puknij się w tą swoją zakutą, tępą, kretyńską łepetynę półgłówka. Czy ja twierdziłem imbecylu, że ZTM jest winny, że Bogdan złożył ofertę? Twierdziłem i twierdzę dalej, że samo dopuszczenie takich podmiotów jak firma krzak Ursus- Bogdan jest skandaliczne. Bo firma powstała naprędce na potrzeby tylko tego przetargu. A już jej wybranie przez ZTM byłoby wielkim skandalem. Ale ty jesteś zbyt tępy i ograniczony żeby cokolwiek zrozumieć. Wracaj kretynie do podstawówki i to takiej dla osób specjalnej troski takich jak ty. I proponuję żebyś zamknął mordę, bo się kompromitujesz niemiłosiernie miernoto.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gold napisał:
Czy ja twierdziłem imbecylu, że ZTM jest winny, że Bogdan złożył ofertę? [/quote] [quote name='gold' timestamp='1359219434' post='725872'] KPINA, FARSA, ŻENADA, DURNOTA KRETYNÓW Z RATUSZA I ZTMu.
Widzę, że jedyne co potrafisz to wylewać frustracje bo żona ci nie daje, albo puściła się z cyganem. Nie rozumiesz nawet co sam napisałeś. Reszty nie komentuje bo szkoda czasu na ciebie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy ma prawo przystąpić do przetargu, ale od włodarzy miasta i szefów ZTM-u domagamy się rozsądnej decyzji. Doskonale rozumiem, że w Lublinie każde utworzone miejsce pracy jest na wagę złota, ale o wiele więcej szkody w przeciągu kilku następnych lat przyniesie zakup bubla z Ukrainy, niż utworzenie w tym momencie 15 miejsc pracy. Ursus niech zostanie "chińskim" Ursusem, obawiam się, że przy ich zapędach do działań na różnych frontach (sprzęt rolniczy, samochody) i braku sukcesu w działaniu za rok wyskoczą z pomysłem produkcji pralki frania na podzespołach Ursusa... sorry, ale bubla już mamy i nic z nim nie zrobimy MAZ trzeszczy i krąży po Lublinie, Kielce dwa lata temu chciały wypchnąć wschodnią myśl techniczną, w naszym przypadku rynek jest znacznie zakrojony... zgodzę się z jednym z przedmówców, ten zakup realizowany jest na 15-20 lat, nie wiadomo czy Unia przeznaczy kiedykolwiek pieniądze na zmianę taboru, a mam wątpliwości czy Ursuso-Bogdan wytrzyma 5 lat... warto kupić dobre, sprawdzone autobusy i zastanawiać się co dalej z komunikacją w kierunkach północ-południe, południe-północ, a nie co zrobić z produktem, który chwilowo dał pracę kilkunastu osobom i tylko tym zasłynął w mieście. Nie stać nas na "innowacje"!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tomek napisał:
Każdy ma prawo przystąpić do przetargu, ale od włodarzy miasta i szefów ZTM-u domagamy się rozsądnej decyzji. Doskonale rozumiem, że w Lublinie każde utworzone miejsce pracy jest na wagę złota, ale o wiele więcej szkody w przeciągu kilku następnych lat przyniesie zakup bubla z Ukrainy, niż utworzenie w tym momencie 15 miejsc pracy. Ursus niech zostanie "chińskim" Ursusem, obawiam się, że przy ich zapędach do działań na różnych frontach (sprzęt rolniczy, samochody) i braku sukcesu w działaniu za rok wyskoczą z pomysłem produkcji pralki frania na podzespołach Ursusa... sorry, ale bubla już mamy i nic z nim nie zrobimy MAZ trzeszczy i krąży po Lublinie, Kielce dwa lata temu chciały wypchnąć wschodnią myśl techniczną, w naszym przypadku rynek jest znacznie zakrojony... zgodzę się z jednym z przedmówców, ten zakup realizowany jest na 15-20 lat, nie wiadomo czy Unia przeznaczy kiedykolwiek pieniądze na zmianę taboru, a mam wątpliwości czy Ursuso-Bogdan wytrzyma 5 lat... warto kupić dobre, sprawdzone autobusy i zastanawiać się co dalej z komunikacją w kierunkach północ-południe, południe-północ, a nie co zrobić z produktem, który chwilowo dał pracę kilkunastu osobom i tylko tym zasłynął w mieście. Nie stać nas na "innowacje"!
Zgadzam się z Tobą. Dlatego martwi mnie tutaj poparcie prezydenta Żuka dla produkcji tego szmelu w Lublinie, bo tak jak piszesz zyskamy 15 miejsc pracy, a dostaniemy bubel, który się rozpadnie za 5 lat.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiesz, tu nie trzeba być mechanikiem, super specjalistą z motoryzacji, trzeba po trosze być realistą, ekonomem i.... polonistą - w moim przypadku:) Ratusz postąpi jak postąpi, wiadomo za kilka lat ekipa rządząca się zmieni i problem z sypiącym się taborem spadnie na barki 'nowych'. Po prostu nie mam zaufania do ekipy produkującej 'nowego' Ursusa, ten ciągnik to popłuczyny sprzętu mechanicznego, złożyć gotowy produkt z Chin na podstawie instrukcji potrafią adepci pierwszych klas mechanika. Tylko co dalej... Jakie doświadczenie w produkcji silników spalinowych, elektrycznych ma lubelski przedsiębiorca, przecież jednostka będzie na pewno kupowana u zagranicznego producenta (vide Solaris - DAF), ale ten ostatni jest na stanie w Lublinie, dostawca silników też stacjonuje pod Lublinem, najprostsze rozwiązania są najlepsze! Co do miejsc pracy, MPK jak składało MAZa też krzyczało o dodatkowym zatrudnieniu i.... Problem polega na tym, że kiedyś lubelskiemu MPK i Solarisowi nie wypalił projekt, na Kraśnickiej miała stanąć montownia trajtków dla Lublina, kilka tygodni przed decyzją pomysł upadł... ot tu doszukuję się potencjalnego kłopotu:) pozdrawiam i dobrej nocy!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
już kupili białoruskie klekoty i wadliwe autosany, dajcie sobie siana z tym badziewiem
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
Widzę, że jedyne co potrafisz to wylewać frustracje bo żona ci nie daje, albo puściła się z cyganem. Nie rozumiesz nawet co sam napisałeś. Reszty nie komentuje bo szkoda czasu na ciebie.
Tobie śmieciu już dawno nie staje bo jesteś ciotą a baba puszcza się codziennie z innym bo nie może znieść takiego niedorobionego cwela w domu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli różnica w cenie pomiędzy ukraińskim trolejbusem i polskim jest prawie niezauważalna, ale ten pierwszy pojeździ do kasacji 5 lat, a ten drugi 15, to chyba wybór jest prosty? Ktoś tu chyba założył dużą marżę na te ukraińskie złomy, skoro cena wyszła prawie taka jak u solarisa...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gold napisał:
Tobie śmieciu już dawno nie staje bo jesteś ciotą a baba puszcza się codziennie z innym bo nie może znieść takiego niedorobionego cwela w domu
Weź się chłopie ogarnij, bo od pierwszego posta zachowujesz się jakbyś z rynsztoku wyszedł. Ktoś ci słusznie zwrócił uwagę, a ty jeszcze większe szambo robisz na tym forum. Lecz sie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.