Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Skandal na kolei. Wieźli ludzi jak bydło

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 29 stycznia 2018 r. o 09:05 Powrót do artykułu
chcieliście kapitalizmu no to go macie, każdy drze dla siebie jak najwięcej i ci bliżej koryta zagarnęli to co było po komunie i teraz mamy to co mamy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Boze cos Polske... do Ciebie wołamy,zlituj sie, zlituj, niech sie nie tułamy.. poblogoslaw Panie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powinien jeszcze ***nac odcinek nie modernizowany miedzy parczewem a lubartowem. hahahaha 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hyba nim jechalem hahaha 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa przez Łuków jest trasą zastępcza na czas remontu trasy przez Dęblin. Musimy trochę pocierpieć aby później było lepiej i szybciej. Kolej rzeczywiście nie ma zastępczych lokomotyw spalinowych spełniających standardy i nie jest to wina drużyn konduktorskich ani zwykłych kolejarzy. Oni też w tych zimnych wagonach pracują i rzeczywiście starają się być bardzo mili i uczynni czego doświadczyłem wiele razy. Trzymajmy się ciepło i "aby do lata".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki skandal??? Skandal to był jak Francuzy wysłali pare wagonów, nieświadomych starszych braci do Bełżca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Standardy na kolei sa bardzo niskie. Polska B u przewożnika jest raczej C,D. Jak nie musze to trzymam sie z daleka. Im dłuższa. trasa tym brudniejszy, stary zlom pruje. A ludzi dopchanych do granic możliwości. Jeszcze daleko do normalności. Wysokich standardow za mojego żywota ( jetem przed 50) nie doczekam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w lipcu też miało miejsce 3 godziny opóźnienia przez brak sprawnej lokomotywy. goście zamiast o 19 dotarli wpół do 23. pociągi z Lublina wiecznie są spóźnione, bo z jakiegoś magicznego powodu pociąg, który jedzie według rozkładu, musi czekać na przyjazd z zupełnie innego kierunku pociągu spóźnionego godzinę. i tak zamiast jednego spóźnionego i jednego punktualnego pociągu mamy dwa coraz bardziej spóźnione. jak miałam kiedyś przesiadkę w Toruniu do Warszawy, to nikt nie był tak wspaniałomyślny, by poczekać 5minut na pociąg, który miał 20min spóźnienia [według rozkładu byłoby ok. 15 minut na przesiadkę]. ale nagle w Lublinie są tacy kochani, choć te pociągi do Warszawy i bez opóźnienia toczą się jakby chciały a nie mogły, więc logicznym byłoby ich dodatkowo nie spowalniać. przed świętami miałam 50minut na przesiadkę w Wawie Wschodniej. ale wyjazd był opóźniony, bo "musieliśmy" [wcale nie, bo nie był to ten sam tor ani kierunek...] poczekać na spóźniony 3 godziny pociąg, a potem jeszcze aż do Łukowa na każdej właściwie stacji przez to trzeba było innych "przepuszczać" [co nie miałoby miejsca, gdyby pociąg po prostu pojechał, przecież normalnie nie byłby skomunikowany z tym, który powinien być na miejscu w Lublinie trzy godziny wcześniej]. a konduktorzy zamiast załatwiać z Warszawą skomunikowanie pociągu, to straszyli, że planowane jest opóźnienie 50 minut i "może poczekają a może nie". na szczęście tym razem lokomotywa OD Łukowa do Warszawy była sprawna i po drodze "nadrobiła" 10 minut. to ciekawe, że w Lublinie czeka się pół godziny na spóźniony 3 godziny pociąg, a w Warszawie by nie mogli 5 minut na przesiadających się pasażerów poczekać? że trzeba ludzi straszyć, że "najwyżej poczekają na następny" [co u mnie oznaczałoby 4 godziny, bo przecież z biletem TLK nie wsiądę do regio jadącego w tym samym kierunku - takie te koleje mądre].
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Środek Europy XXI wiek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Wojciechu, źle było na uczelni?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP ponad 80-90% środków inwestycyjnych realizuje w Polsce Zachodniej. Tunele w Łodzi, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu. Koleje miejskie, szybkie koleje miejskie, Trójmiasto, Poznań, po kilka dworców w większych miastach. Piękne zadaszenia. Z pozostałych 10% trzeba jednak sfinansować, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Lubelskie, Podlaskie, i Warmińsko-Mazurskie. Co się dziwić, że na nas oszczędzają? Od stu lat nie poprawili zagęszczenia sieci kolejowej w Polsce prawobrzeżnej. Głosuję aby PKP na terenie NUTS-Wschód wzdłuz Via Carpathia sprzedać do Deutsche Bahn albo SJ. Dopiero wtedy jakość się poprawi. Sprzedajmy lubelską infrastrukturę do Deutsche Bahn. Dopiero wtedy możemy powiedzieć: Versöhnung.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Kolei robota się nie klei. Kto ma w głowie olej ten ma w nosie Kolej. Ale zmiany idą na lepsze. Męczarnie spowodowane poprawą torów szynowych miną i nasza Kolej znów będzie ok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znana w Polsce jest piosenka: "WSIĄŚĆ DO POCIĄGU BYLE JAKIEGO..." - i tego się trzymajmy :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przez remonty i traktowanie ludzi poniżej krytyki przestałam jeździć PKP. Podróż do Warszawy (i nie tylko) to koszmar. Współczuję tym, którzy nie maja wyboru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Takich Misiewiczów jak Ryszard Petru "ekonomista" po stosunkach międzynarodowych? Wciśnięty przez Balcerowicza na stołek za noszenie za nim teczki i bycie przydupasem? Faktycznie, trochę takich jeszcze jest. Ale koleje są niedoinwestowane z innych powodów.
 Mowa o Misiewiczu nie Petru więc nie odwracaj kota ogonem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Przez remonty i traktowanie ludzi poniżej krytyki przestałam jeździć PKP. Podróż do Warszawy (i nie tylko)  to koszmar. Współczuję tym, którzy nie maja wyboru.
 Bezpieczniej teraz koleją niż na ciasnej remontowanej drodze pełnej zawijasów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ana napisał:
Standardy na kolei sa bardzo niskie. Polska B u przewożnika jest raczej C,D. Jak nie musze to trzymam sie z daleka. Im dłuższa. trasa tym brudniejszy, stary zlom pruje. A ludzi dopchanych do granic możliwości. Jeszcze daleko do normalności. Wysokich standardow za mojego żywota ( jetem przed 50) nie doczekam.
 Doczekasz nie bój żaby,chyba ,że jakaś wojna wybuchnie.Zrobią nową linię i Pendolino pojedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Czechach są miejsca gdzie kolej nie jest do końca perfekcyjna.  Brno - Czeskie Budziejowice 230 km - 4,5 godziny jazdy.  Praga - Szklarska Poręba 200 km - 3,5 godziny jazdy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
PKP ponad 80-90% środków inwestycyjnych realizuje w Polsce Zachodniej. Tunele w Łodzi, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu. Koleje miejskie, szybkie koleje miejskie, Trójmiasto, Poznań, po kilka dworców w większych miastach. Piękne zadaszenia. Z pozostałych 10% trzeba jednak sfinansować, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Lubelskie, Podlaskie, i Warmińsko-Mazurskie. Co się dziwić, że na nas oszczędzają? Od stu lat nie poprawili zagęszczenia sieci kolejowej w Polsce prawobrzeżnej. Głosuję aby PKP na terenie NUTS-Wschód wzdłuz Via Carpathia sprzedać do Deutsche Bahn albo SJ. Dopiero wtedy jakość się poprawi. Sprzedajmy lubelską infrastrukturę do Deutsche Bahn. Dopiero wtedy możemy powiedzieć: Versöhnung.
 A ciemny lud od zawsze głosujący na pis by chciał? Tak was traktują, jak na to zasługujecie! Pis wie, że i tak na niego zagłosujecie, boście ciemni i postępu się boicie jak ognia! A PO w was nie inwestowało, bo przecież wy za pis! No to tak macie! Zdziwko???????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
strach jechać napisał:
undefined napisał:
Przez remonty i traktowanie ludzi poniżej krytyki przestałam jeździć PKP. Podróż do Warszawy (i nie tylko)  to koszmar. Współczuję tym, którzy nie maja wyboru.
Bezpieczniej teraz koleją niż na ciasnej remontowanej drodze pełnej zawijasów.
 Akurat dzięki tym zawijasom jedzie się wolniej i przez to bezpieczniej  :) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...